Bölüm 1

67 0 1
                                    

   Çocukluk aşkı olan Servet ile Sude bir köyde birlikte büyümüşlerdir.Bu çift evlenmek ister ama kızın annesi bu ilişkiye karşı çıkar. Macide Hanım zengin ve okumuş birini isterken kızı köylü lise mezunu olan bir çocuktan hoşlanmaktadır.Yakışıklı olsada Macide Hanım bunu görmezden gelir.Macide Hanım çok huysuz,köylülerle sürekli atışan, olmadık yerde olay çıkaran bir kadındır.Kadının aksine kızın babası Müfit Bey sakin,kibar,anlayışlı biri olduğu için kızına bu konuda destek vermesine rağmen karısına karşı gelemediği için bu ilişkiye sesini çıkaramaz.

Bir gün Servet ile Sude her zaman buluştuğu dere kenarına gider.Orada birlikte vakit geçirdiler.Akşam saati olur geri dönerken Macide Hanım bunları el ele görür bağırmaya başlar bunları kovalamaya başlar.Servet'in ailesi de bu koşuşturmayı görür ve oraya gider. Servet'in kovalandığını gören ailesi Macide Hanımla kavgaya tutuşur.

Bu baskıya dayanamayan çift gizlice evlenmeye karar verir. Bir ay geçer ve gidip evlenmek için her şey hazır olur. Macide Hanım'ın bundan haberi olmaz ve o gün çarşıya gitmek için evden çıkar.Servet ve ailesi Sude'yi  evden alarak şehre gidip nikahı kıyarlar.Akşam olup geri döndüklerinde köyün ortasında bekleyen Macide Hanım ve Müfit Bey'le karşılaşırlar.

Babası konuşmaya başlar;

- Kızım sen bu saate kadar neredesin,der.

Sude;

- Sude biz evlendik,der.

Macide Hanım;

- Annesi çıldırır,üstünü başını yolar siz görürsünüz der ve kızını evlatlıktan ret eder eve almaz.

Kız çok pişman olur ve o gece çok ağlar. Hatta Servet'e soğuk davranır hemen boşanacağız,der.


Sabah olur ve Macide Hanım hemen diğer köyün büyücüsüne gider.Büyücüye Servet ve ailesinin ölmesi için büyü hazırlattırır.

Büyücü;

- Önce büyü yapacağın kişinin fotoğrafını ve saçını getir,der.

Macide Hanım çok iyi şekilde Servet'in ailesinin evine gider ve herkezden özür diler. 2-3 saat oturduktan sonra evin banyosuna gider  hemen taraktaki saçları alır çantasına koyar ve büyücüye götürür.

Büyücü en önce fotoğrafı yakar ve külünü domuz kanına döker.Saçları alır kemiklere bağlar ve büyünün etkisi başlar.

Akşam olur Servet'in babaannesi o gece kalp krizi geçirir herkes yattıktan sonra.Sabah olur bunu gören ev halkı şoka uğrar! Cenaze namazı kılınıp, cenazeyi gömüp evlerine dönerler.

Diğer gece Servet'e birşeyler olur ve küçük kardeşi Efe'nin yanına giderek kolunu kırar, Efe acıyla uyanıp ağabeyini karşısında görünce şoka girer ve sen mi yaptın diye sorar ama Servet hiçbir şey demeden odadan çıkıp kendi odasına gider ve yatar. Çocuk çığlık atar evdekiler uyanır ve çocuğun yanına giderler çocuğa ne olduğunu sorarlar çocuk anlatır. Sonra Servet'i uyandırırlar. Servet hiçbir şey hatırlamaz. Çocuğu sabah doktora götürürler ve doktor şunları söyler;

- Bu kırığı bir insan yapmamış çok güçlü bir el dokunmuş buna,der.

Bunun üzerine herkes şaşırır ve bunun nedenini araştırmak isterler eve kamera taktırırlar.Bu dört gün sakin geçer ve 4.gecenin sonunda bu sefer Servet Gülbahar halasına Efe'ye yaptığı gibi kolunu kırar.Halası acıyla uyanır ve yine karşısında gördüğü Servet'dir.Servet yine sessizce odasına gider ve yatar.Halası evdekileri kaldırır kamera kayıtlarına baktırır. Kayıtlarda Servet'i görürler ama Servet bunu hatırlamadığını söyler. Herkezin aklında şu soru vardır.

Servet bunu neden hatırlamaz?

Sabah olur ve aile hocaya gitmeye karar verir hocaya görüntüleri gösterirler. Efe'nin ve halanın anlattıkları şeylere dayanarak hoca Servet'e İfrit cinin musallat olduğunu söyler. Hoca bu cin kendi kendine musallat olmadığı ve  bir büyü yapılarak bu hale geldiğini söyler. 

 Hoca akşam eve gelir ve evi iyice araştırır. En önce aileye namaz kılacağını söyler. Servet'in annesi mutfakta bir şeyler hazırlarken Servet gelir ve arapça sözler söyler ve annesinin  eli kolu bacakları çarpılarak ölür ama ruhu hiçbir şey olmamış gibi odaya girer. Babası hocayı namaz kılması için odayı gösterdikten sonra banyoya girer ve o da çarpılır ve bir şey olmamış gibi odaya girer.Hocada namazı bitirdikten sonra odaya Servet'i çağırır ve sorar;

- Nerede doğdun,doğum tarihin ney? Der.

- Kayseriliyim,1986 doğumluyum.

- Annenin adı ne?

- Hanife.

Hoca Servet'in dediklerini bir kağıda yazar.Katlar ve muska yapar.Daha sonrada suya atar.

Hoca bu sefer Efe, Ablası,Halası ve en sonda Annesine sorar;

- Nerede doğdun,doğum tarihin ney? Der.

- Kayseriliyim,1967 doğumluyum.

- Annenin adı ne?

Birden bi gürültü kopar yer sallanır, avizelerin sallandığını görünce deprem oluyor sanarlar. Hoca, Ferhat'ın annesi Hanife,babası Mustafa oturduğu yerde kalır. Hoca Esmaül-Hüsna'yı okur ve hoca duvardan duvara çarparak ölür.Diğer ev halkı koşuşturur kapıları açarlar kapılar açılmaz.Servet ve karısı beraber yatak odasına girerler.Hala'da yanına Efe'yi alır mutfağa girer.Mutfakta Hanife Hanım'ın ölüsünü görünce birden Efe ortadan kaybolur.Hala çıldırır ve önünde cini görür çarpılır. Servet Sude'yi yatak odasında boğarak öldürür.

En sonda ailenin hepsinin ruhu kalkıp Macide Hanım ve Müfit Bey'e gider ve hepsi birlikte onların üstüne yürürler...


* Macide Hanım ve Müfit Bey evinde asılmış şekilde bulunur.

*  Sude evin yatak odasında boğularak ölü bulunur. Servet nerede olduğu belli değildir.

* Ortadan kaybolan Efe başka bir şehirde sahiplenen bir aileyle yaşamını sürdürür.

*  Hanife ile Gülbahar mutfakta ölü olarak bulunmuştur.

* Mustafa evin banyosunda ölü bulunur.

* Hoca evin salonunda ölü bulunur.


                                                                  SAYGILAR




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üç Harfliler 2: İFRİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin