Yazarın Ağzından
Aslı işinden kovulur.Kiyafetlerini degistirip goncanin yanina gider.Gonca aslı noldu niye işinin basinda degilsin der.
Aslı: O gerizekalı burak yüzünden işten kovuldum ya.
Gonca: Yine mi kızım ya.. Ee peki simdi ne yapicaksin.
Aslı: Bilmiyorum yine bi is bakicam artik.
Gonca:Tamam canim.Benim işimin başına dönmem gerekiyor.Müdür ortalıkta geziniyor.Akşam ben seni ararım buluşur konusuruz canim.
Aslı:Tamam canim görüşürüz.
Yazarın Ağzından
Aslı otelden cikar taksi cevirir ve kolunda bilekliginin olmadığını görür hemen otele girer resepsiyona bi esyasini unuttugunu söyler ve odaya gidip aramaya baslar her yere bakar ama bulamaz temizlikçi bayana gider sorar.Temizlikçi bayan gormedigini söyler.Aslı üzülerek o benim için cok önemliydi onu kaybettim der ve otelden ayrilir. Burak müdür odasında otel işleriyle ilgilenirken volkan içeri girer biraz şaşkın bi şekilde burağı izliyodur.
Volkan:O kuzen sen işe bu kadar kendini verir miydin seni şuan şaşkınlıkla izliyorum.
Burak:Kuzen zorundayım biliyorsun ki babam beni sıkı takibe aldı eğer işlerle ilgilenmezsem bu ceza daha da artar sonra.
Volkan:Iyi o zaman hazir sen böyle işlerin başındayken ben biraz tatil mi yapsam ya şöyle gidip bi havuza falan girsem cok iyi olur.
Burak:Senin bu yaptığın fesatlik ama..
Volkan:Hiç te bile degil hadi ben cikiyorum sana kolay gelsin.
Burak: Biraz bekle cok az bi is kaldi onu da bitiriyorum sonra beraber cikar biraz egleniriz kuzen.
Yazarın Ağzından
Burak işlerini bitirmistir volkanla beraber cikarlar ve odalarina gidip hazirlanmaya başlarlar.Burak giyinmistir tam odadan çıkarken yatağının üstünde bi bileklik görür eline alir odadan çıkar temizlikçi bayana bu bileklik odamdan çıktı bana ait değil zaten bi kiz bilekligi bu der.Temizlikçi bayan özür dilerim nasil olmus bilmiyorum ama bugün bi kiz geldi bana bilekligini kaybettigini soyledi. bende gormedigimi soyledim cok üzüldü ve gitti. Sanırım odanin birinde temizlik yaparken benim eslayalarimin arasina karışmış bende sizin odanizda temizlik yapiyodum o sirada düşmüş herhalde o kızın aradığı bu bileklik olmasi lazim der. Burak bilekliğe bakar ve bileklikte yazan isimler dikkatini ceker temizlikçi bayana tamam siz gidebilirsiniz ben ilgilenirim bununla der.Volkan Buragin yanına gelince burak elindekini hemen cebine atar ve volkanla birlikte otelin barina giderler biseyler içerler.
Aslı eve gelir ama annesi işe başladığı için daha gelmemiştir asli annesinin yaptığı yemekleri ısıtır ve annesini beklemeye baslar.
Selda evlerinde yeni başlayan aşçı emel 'e bu akşam icin hafif yemekler ve güzel bi tatli yapmasini ister.Emel selda hanima cok hafif az yağlı et yemegi sebzeli yemekler yapacagini tatli içinse de sütlü tatlilar onerir.Nihat eve gelir selda'ya senin bu oğlun galiba adam olmaya basladi der.Selda biraz bozulur yeni calisaninin yaninda böyle konuştuğu icin selda emel'e teşekkür eder ve emel mutfağa gider.Selda hayatim bi daha calisanlarimizin yaninda burağı küçük düşürme lütfen bak burak artik her dediğini yapmaya da başladı. Nihat senin oğlun göz boyamayi cok iyi becerir ondan daha tam olarak adam olamadi hele bi şu oteli tek başına idare etsin de gorelim der.Emel masayı hazirlamistir selda ve nihat masaya oturur yemeklere baslarlar yemekler müthiş lezzetli olmustur cok begenirler.Emel eve gider kapıyı açar Aslı'nın ayakkabılarını görür hemen asli'ya seslenir asli annesine yemek yerlerken işten yine kovuldugunu söyler.Kızım sen üzülme ben çalışıyorum bu bize yeter simdilik sen yavaş yavaş kendine guzel bi is bakarsin zaten suanda hersey yolunda der.Aslı'nın telefonu calar arayan goncadir aslı annesinden izin alir ve odasina cikip telefonu açar goncayla bulusacaklari yeri konusurlar ve aslı hazirlanmaya baslar.(Kısa askılı turkuaz renkli elbisesini giyer.Saçlarını hafif dalga yapmistir saçının iki yanini örgülerle tamamlar şık mini pırlanta küpe takar.Sarı renkli mini çantasını alır hafif topuklu sarı ayakkabısını giyer evden cikar goncayla bulusucaklara yere doğru gitmek için taksiye biner.
Burak barda otururken yanina bi kız gelir ama burak kıza pek pas vermez içmeye devam eder.Volkani deniz aramistir mekandan erken cikmistir.Burak da sıkılır mekandan ayrılır. Arabasina binmek icin cebinden anahtarı cikarirken eline bileklik takilir cikarir ve arabaya biner bilekligi koltuga birakir.
Aslı ve Gonca mekanda bulusur ve mekana girerler.Mekanda şarkı çalar her zamanki gibi gonca dans etmeye başlar aslı biraz goncanin zoruyla dans eder sonra aslı lavoboya gider bu sırada burak da mekana girer.Biraz içki içmeye başlar eline bilekligi alir ve aslıyı düşünmeye başlar yasadiklari maceralari düşünür bileklige bakar neden onun icin onemli bu der bileklikte iki isim yaziyodur.Burak acaba sevgilisi falan mi var da onun ismimi yok ya sevgilisi olsa anlardim zaten ama kim bu ya nesi oluyo onun diye düşünürken lavaboya doğru gider.Aslı elini yüzünü yıkar makyajını tazeler lavobodan cikar.Tam karşısında Burağı görür şok olur.
(Aslı ve Burak aynı anda Nasıl ya bu bi şaka olmalı Yine mi sen ya derler.)
Aslı onun yüzünden kovulduğu icin burağa sinirli ve öfkeli bakiyodur.
Burak ise mutlu ve şaşkın bi ifadeyle aslı'ya bakiyodur.Aslı gitmek icin sağa adım atar burak da sağa adım atar gitmesini engellemek için aslı sola adım atar yine burak engel olur.Aslı ya sen napiyosun der ve burağı biraz itikler geçmek icin.. Burak asli'ya senin yerinde olsam bana bu sekilde davranmazdim der. Aslı yok canim neden oyle davranamaz mışım der.Burak belki bende sana ait olan bisey vardir der Aslı bi anlam veremez ve burağa sen ne diyosun ya diyip burağın omuzlarina vurmaya başlar burak aslının kollarını tutar ve aslıyı duvara yaslar.Aslı burağı ittirmeye çalışır ama gücü yetmez burak cebinden bilekligi çıkarır aslı'ya bu sana ait değil mi şimdi der ve aslı'ya bakar.Aslı bilekliğe uzanmaya calisir ama alamaz ver şunu bana der burak elini uzaklastirirken Aslı'nın ayağı Buragin ayağının arasina takılır ve ikisi birden sendelemeye baslar burak aslı düşmesin diye onu tutmaya calisirken bileklik elinden firlar burak aslıyi tutar ikisi de düşmekten kurtulur ama yine de birbirlerine doğru yapismislardir.Aslı biraz kendini çeker burakla göz göze gelirler.Burak ne oldu bana hayran mi kaldin der.Aslı ya sana ne bakicam dünyada tek erkek sen kalsan dönüp sana bakmam bile ukala züppe kendini beğenmiş biri derken Burak Aslı'nın dudaklarına yapışır.Burak aslı'yı öpmeye başlar.. Aslı bi anlam veremez ve burağın omzuna vurmaya başlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler sonucu nefretten doğan "AŞK"
RomanceAşkta tesadüf var mıdır? yoksa bu tesadüfler sonucunda mı bi aşk dogar?!.. ASLI: 2O yaşında. Ailesinin maddi durumlari yüzünden kazandigi universiteye gidememistir. Bir pastanede işe girmiştir ve pasta yapmayi cok sevmistir. Hayali usta bi pastaci...