Capitolul 8~Propunerea

315 30 4
                                    

Baiatul ce cu cinci ore in urma ma santaja acum imi deschidea usa, permitandu-mi sa intru prima in incaperea mult prea galagioasa.

-Parca ai zis ca va fi ceva mic si restrans! Spun eu in soapta pe un ton acuzator, dar totusi destul de tare incat sa ma auda.

Acesta se apropie de mine, dandu-mi parul dupa ureche. Isi lipeste gura de lobul urechii mele, apoi imi sopteste

-Crede-ma. Asta e restrans. Deobicei sunt artificii, dansatoare si Dj.

Imi face semn sa o iau inainte spre incaperea ce parea a fi bucataria, apoi ma serveste cu un pahar de plastic, mirosul de alcool invadandu-mi simturile, insa il refuz politicoasa, acel miros intepator dandu-mi o senzatie de voma.

-De ce ai vrut asta? De ce ai vrut sa ma aduci la petrecerea asta? Il intreb privindu-l in ochi curioasa.

-Ce vrei sa spui? Ma intreaba pe fata aparandu-i vesnicul zambet intr-o parte.

-Uita-te la tine! Ii raspund facandu-i un semn spre el. Esti chipes, destept, bogat. Acum uita-te in jur. Ai fi putut avea orice fata ti-ai fi dorit. De ce ai vrut ca eu sa vin?

Acesta da din cap ca si cum i-as fi povestit un intreg roman si l-a inteles, apoi da lichidul din propriul pahar peste cap si apropiindu-se din nou de urechea mea imi da mult asteptatul raspuns.

-Ti-ai raspuns singura la intrebare. Pot avea orice fata vreau, dar poate ca nu le vreau pe ele, poate ca vreau imposibilul, iar tu Crystal, tu esti fructul interzis pe care il vreau al dracului de mult.

Gatul imi era uscat, iar pielea imi era invadata de electricitate statica. Ii simteam respiratia pe gat, iar acest lucru imi trezea simturile de mult adormite. Inima imi batea cu o rapiditate supraomeneasca, iar plamanii nu isi mai faceau treaba. Rochia ce acum cateva ore parea alegerea potrivita acum parea ca vrea sa ma stoarca de orice picatura de viata ramasa.

Nate s-a dat un pas in spate, iar cand i-am vazut chipul mi-am dat seama de crudul adevar, parca un sentiment de dezamagire lovindu-ma din plin, facandu-ma sa ma dezechilibrez.

-Faci asta ca sa-ti enervezi fratele! Concluzionez eu putin prea deranjata de jocurile lui.

Baiatul din fata mea ridica din umeri nepasator.

-Imi poti spune despre ce e vorba? Il intreb dornica de o explicatie buna si in acelasi timp revoltata de jocurile in care ma implica fara voia mea.

-Da. Oricum petrecerea e varza!

In masina rasuna melodia Come as you are (Nirvana) , iar Nate batea ritmul pe volan de mai bine de 10 minute. Soseaua intunecata parea ca nu mai are final, iar nerabdarea imi macina intreaga fiinta. Mintea imi era invadata de tot felul de intrebari la care speram sa primesc un raspuns in noaptea asta.

-Unde mergem? intreb eu ca un copil plictisit pentru a zecea oara, iar pe el il bufneste rasul, masina fiind invadata acum de un hohot cristallin ce imi mangaia auzul, facandu-ma sa zambesc involuntar.

-Ca si acum un minut, raspunsul e acelasi. Asteapta si vei vedea! Vreau sa fie o surpriza. Spune schimband melodia, de aceasta data niste acorduri de chitara inlocuind galagia de dinainte.

Imi rezem capul de fereastra si inchid ochii, sperand ca astfel timpul va trece mai repede si curiozitatea nu ma va mai chinui atat de tare, iar fara sa imi dau seama sunt furata de cel mai dulce somn din ultima vreme.

-Crystal! Hei, e timpul sa te trezesti! Aud o voce barbateasca, incerc sa deschid ochii, insa esuez. Crystal! Un hohot scurt imi trezeste simturile, iar in momentul urmator deschid ochii larg, vazandu-l pe Nate parcand masina.

-Ce e? Intreb confuza, pe jumatate adormita.

-Am ajuns! Spune zambind si da sa coboare, dar inainte sa o faca se intoarce spre mine. Si apropo, ai salivat pe geam!

Imi sterg gura pe jumatate amuzata si pe jumatate ofensata si cobor din masina pentru a intelege unde anume am ajuns! Ce era asa important sa fim aici de a fost nevoie sa conduca atat de mult pentru a ma aduce pana aici?

Trantesc usa masinii cu putere, iar picioarele mi se inmoaie, fiind nevoita sa ma rezem de ea. Vederea imi este incetosata de lacrimi, iar gura mi se deshide involuntar. Imi intorc capul catre Nate, pentru a-l vedea zambind mandru de ceea ce a facut.

Un infinit de sentimente ma lovisera din plin, imi sfasiasera sufletul cu o lama de gheata, urmata de una de foc. Sa plang? Sa rad? Sa fiu usurata? Fericita? Nu stiam. Acum doar voiam sa fug in acea directie si sa raman acolo pe veci, dar, in schimb, mi-am inghitit nodul din gat, mi-am sters lacrimile, si mi-am intors privirea spre Nate din nou.

-Ce facem aici? Intreb in soapta, nefiind in stare sa vorbesc altfel.

-Poftim? Intreaba uimit. Credeam ca iti va face placere sa te intorci aici! Spune revoltat, aruncandu-si mainile in aer.

-Trebuie sa fie si altceva ascuns in spatele acestui gest dragut, deci ce vrei? De ce m-ai luat la petrecere? De ce vrei sa ii faci fratelui tau in ciuda? Ce se intampla defapt? Pentru ca eu..

-Stai putin..

-Nu! Il intrerup eu, tipand nervoasa. M-am saturat sa fiu folosita si refolosita! Sa se arunce cu vesti si situatii in mine, ca si cum as fi un simplu obiect! Sunt o persoana! Daca vrei sa te razbuni pe fratele tau fa-o altfel si lasa-ma in afara jocurilor voastre, pentru ca eu una sunt satula de ele!

Ma indrept cu pasi hotarati spre el si incep sa il imping nervoasa.

-Ce vrei de la mine Nate? Spune-mi! Ce vrei? Cum te pot ajuta? Ca pana la urma sunt slujitoarea ta! Da-mi un ordin si voi face, dar nu te juca cu sentimentele mele, nu te preface ca iti pasa cu adevarat caci pe asta chiar nu pot sa o cred! Esti exact ca fratele tau! Rece! De gheata! Fara inima!

Nate ma trage in bratele sale strangandu-ma cu putere, facandu-ma sa imi tin gura, iar eu ma las moale, plangand in hohote. Nu stiu care a fost socul mai mare : posibilitatea ca lui chiar sa ii pese de mine sau faptul ca a condus la o ora tarzie pana la fosta mea casa?

Dupa cateva momente in care m-am linistit, m-am lasat condusa de Nate catre intrare. Mi-a deschis usa si, pentru a doua oara in aceasta noapte m-a lasat sa intru prima, de aceasta data, intr-o camera linistita si plina de amintiri.

Imediat cum a aprins lumina am fost lovita de miliarde de imagini din trecutul meu si parca am vazut proiectia mamei asteptandu-ma la baza scarilor pentru a ma certa caci fusesem la o petrecere pe ascuns, parca il puteam vedea pe tata venind din bucatarie si imbratisand-o pe mama, spunandu-i ca sunt o adolescenta si am nevoie de libertatea asta, de adrenalina de a ma furisa, de posibilitatea de a invata din propriile greseli.

Am continuat drumul spre sufragerie. Locul in care am avut parte de primul sarut. Locul in care mama m-a prins avand primul sarut, iar a doua zi stia intreaga familie de acest lucru, caci imediat a inceput sa ii sune si sa le dea vestea.

M-am asezat pe canapeaua pe care petreceam ore in sir urmarind seriale si mancand lucruri la intamplare, in timp ce certam personajele caci nu actionau in felul meu. Doar tata stie de cate ori s-a trezit in mijlocul noptii din cauza tipetelor mele de frustrare.

Nate mi-a intins o cana de ceai.

-Esti bine? Ma intreaba vazandu-mi privirea pierduta.

-Da. Incuviintez, zambind trista. Doar ca sunt atatea amintiri aici.

-Ai vrut sa stii de ce vreau sa ma razbun pe fratele meu, inca mai vrei sa afli intreaga poveste? Intreaba nesigur. Stii, poate astepta.

-Nu. Spun eu rapid. Vreau sa aflu totul, si vreau sa le aflu in seara asta!




M-am simtit putin melancolica cu acest capitol.

Iar in legatura cu zilele in care postez, dupa cum vedeti, nu postez regulat si imi cer mii de scuze, doar ca nu pot.

Comentati cu parerea voastra. Ce credeti ca s-a intamplat cu Nate si Aron? De ce vrea Nate razbunare? Ce va face Crystal?


NăpastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum