Aslı Burağa Karşı Birşeyler Hissedecek mi Yoksa Hala Ondan Nefretmi Etcek?

316 10 2
                                    

Yazarın Ağzından
Aslı Buragin omzuna vurmaya devam etsede Burağın aslının dudaklarından ayrıldığı yoktur. Burak kendisini çeker ve Aslı burağa sen nasıl beni öpersin ya hayvan herif ne yaptığını sanıyorsun nasil yaparsin bunu diyip ağzını silmeye başlar.Burak seni öpmedim ki çok konusuyordun ben de ağzını kapamadim.Aslı burağa vurmaya başlar. Burak Aslı'nın kollarindan tutup kendine çeker ama hala konusuyosun der ve göz göze gelip bi süre bakarlar.Gonca Aslının hala lavoboda mı bu kız başına bişey mi geldi der ve aslı'ya bakmaya gider gonca aslı diye seslenir Aslı ve Burak sesi duyunca ayrilirlar Burak hemen çıkışa doğru gider. Gonca Asliyi görür kızım noldu niye burda bekliyosun der.Aslı ben burdan gitmek istiyorum gonca der gonca tamam gidelim ama cantalarimiz iceride kaldi gel alalim der.Aslı sen alip gelir misin gonca ben seni disarda bekliyim taksi cagiririm der.Gonca çantaları almaya gider Aslı bilekligini aramaya başlar ama yine bulamaz. İçinden o gerizekali bilekligi elinden firlatmisti ama burda yok noldu bilekligimi ya der ve bardan çıkıp taksi cagirir ve kapının önünde goncayi bekler.Gonca cantalari alip gelir taksiye binerler.Gonca taksiden ilk iner evi yakin olduğu için Aslı taksiyle yola devam eder ve taksici radyo açar radyodo çalan şarkı Burağın Aslı'yı öptüğünde iceride çalan sarkidir. Aslı o ani hatirlar ve kendine geldiginde taksiciden radyoyu kapatmasını ister.Taksici radyoyu kapatır bi süre sonra Aslı evinin önüne gelir taksiciye parayı öder arabadan iner cantasindan anahtari cikarir kapıyı acar içeriye girer.Annesinin uyuduğu farkedince sessizce ayakkabılarını çıkarır ve hemen odasına gider kıyafetlerini cikarir pijamalarini giyip bu kötü biten geceyi unutmak için yatağa girer uyumaya baslar.
Burak eve girer herkesin yattığını düşünür ama annesine yakalanır allahtan annesi pek bisey söylememiştir.Burak odasina çıkar kıyafetlerini değiştirip hemen yatar ve uyur.
Sabah saatin alarmiyla kalkan burak hazirlanir kahvaltisini edip evden çıkar arabasına biner otele doğru gider.Otele gittiğinde karşısında caglayi gördüğüne çok şaşırır.Çağlaya canım sen nerden çıktın niye geldin diye sorar.Çağla geldigime sevinmedin mi hayatim uzun zamandir gorusemiyoduk hem gelip sevgilimi görmek istedim hemde sizinkilerle şu evlilik konusunu konusuruz dedim.Burak duyduklarına hiç sevinmesede iyi yapmissin der ve çağlaya cok isi olduğunu hemen yanından ayrilmasi gerektigini söyleyip gitmistir.Burak volkanin odasina girer kuzen ben bugün otelde olmiycam baska işlerim var sen ilgilensen bugün burayla der.Volkan tamam sen zaten benim ummadığım kadar çok calistin bugün ben ilgilenirim der.Burak bugün çağla beni sorarsa çok yogunmus dışarıda işleri varmis dersin tamam mi der.Volkan çağlayı nerede görücemde soyliycem telefonda söylesem ne olcak der.Burak caglanin suan otelde olduğunu söyler volkan da caglanin yanina gider.Burak odasina gider eşyalarını alip otelden çıkar.Otelde bugün işler yoğundur gonca tek basina islere yetisemiyodur volkan beyin odasina gider olanlari anlatir ve volkan böyle bi durum yaşandığını ogrenince işçi alımıyla ilgilenen kişiyi arar Aslı hanimi tekrar işe almalarını ve olanlarinin hepsinin onun hatasi olmadığını söyler.
Aslı yeni uyanmistir kalktiginda annesi evde yoktur ve masada kahvalti hazir bi şekilde görür ve masa da bi not da vardır.(Notta: Canim kızım sen uyuyuordun seni uyandirmaya kiyamadim kahvaltini hazirladim ben işe gidiyorum sende güzelce kahvaltini yap ortalığı toplayip iş aramaya gidersin tamam mı melegim benim..) Aslı canım annem ya benim hemen kahvaltimi yapiyim iş aramaya cikicam daha der.
Volkan aslı işini halleder.Gonca işinin başına gitmeden erdemin yanina gider biraz konusurlar erdem akşam yemegine cikaricagini ve ona bi sürprizi olduğunu söyler.Gonca hemen işe geri döner.
Volkan denizi arar bugün tüm gün otelde çalışacağını söyler deniz otele gelir.
Aslı evden çıkmış iş aramaya başlamıştır bi iki cafeye girmis ve olumsuz geçmiştir bu sirada telefonu çalar aslı açar .Merhaba Aslı Hanım ben Filiz Sayman mazharoğlu otelinden ariyorum sizi bugün sizin hakkınızda bi bilgi geldi.Aslında yanlış anlama olmuş bu durumu çözmek isteriz sizi tekrar işe almak istiyoruz siz de isterseniz bugün otele gelir misiniz der.Aslı pek olumlu bakmaz buraktan ve yaşadığı olaylar yüzünden ama hala da bi iş bulamamistir.Filiz Hanima şuan müsait değilim otele gelemem kusura bakmayın işlerim bitince sizi arasam olur mu der.Filiz hanım tabi olur bekliyoruz der.
Aslı yine iş aramaya devam eder.Ama girdiği her yerden istediği sonucu alamaz.Sahilde bankta oturmus kara kara ne yapicagini düşünürken telefonu caliyodur arayan goncadir.
Gonca Aslı'ya neden otele gelmediğini sorar.Aslı olan biten herşeyi anlatir gonca onun işe tekrar alınması için volkanla konuştuğunu cok uğraştığını söyler.Aslı volkanin yaptiklarini öğrenince çok sevinir mutlu olur.Gonca asliya hemen otele gel ve filiz hanimla görüştükten sonra işe basliyosun der.Aslı otele gelir filiz hanimla görüşür işe tekrar geri alinir.Aslı volkana teşekkür için odasina gider.Volkan denizle odada oturup konusuyolardir.Deniz volkani öpmeye başlar.Aslı kapıyı tiklatir ama kapı yari aralidir Aslı kapıyı ittirir ve gördüğü manzara karşısında şok olur ve yıkılmıştır.Volkanin hayatinda biri olduğunu anlayinca kalbi sizlar.Koşarak otelden uzaklaşır.
Burak arabasını park eder otele giriş yapicakken Aslı'yı fark eder durdurur yine mi sen neden geldin buraya der.Aslı bisey söylemez Burak Aslının ağladığını anlar agliyor musun sen noldu diye sorar Aslı ya sanane der koşmaya baslar.Burak aslıyı o halde yalniz birakmaz ve pesinden gider.Aslı nereye gittiğinin farkinda bile değildir.
Burak aslıyı kolundan tutup çeker sen napiyosun nereye gittiğini biliyo musun der.Aslı etrafina bakar bi uçurum kenarina geldiğini görür.Ya sen beni mi takip ediyosun birak kolumu der Burak birakmaz hatta daha cok kendine doğru cekmeye baslar. Aslı ve Burak hararetli bisekilde kavga etmeye baslar.Aslı buraktan kaçmak icin geriye dogru yürüyodur Burak Aslı'nın uçurumun kenarina geldigini görür ve duraksar Aslı bağırarak konusur hepinizden nefret ediyorum ozelliklede senden hersey senin yüzünden oldu derken Aslı'nın ayağı kayar sendelemeye başlar tam düşüyoken burak tek hamlede belinden tutup onu yakalar ve belinden sarılır Aslı ve Burak bir süre birbirine sarili dururlar Aslı Burağın belindeki elllerini tutar belinden burağın ellerini çeker ve Aslı kendini tutamayip yere çöker aglamaya başlar Burak aslının aglamasina dayanamaz ve ona sarılır onu teselli etmeye çalışır.
Burak:Bak aslı ne için ağladığını bilmiyorum ama emin ol hiçbirşey icin bi uçurum kenarina gelmeye değmez bunu anla.
Aslı:Bilmiyorum kalbim çok acıyor sadece uzaklasmak istedim kendimi öldürmek değil ki buraya nasil geldim farkinda bile değildim..
Aslı üşümeye baslayina elleriyle kollarini sivazlar Burak ceketi cikarir aslı'ya giydirir Aslıyı kaldırır taksiye binerler bi cafeye girerler. Burak Aslı'ya sıcak biseyler ister.Aslı sıcak bi corba içer burağın zorlamasıyla ve Aslı burağa daha iyi olduğunu burdan gitmek istediğini söyler.Burak Aslıyı eve birakmak icin adresini sorar ama aslı eve gitmek istemez bu halde annesinin görüp üzülmesini istemediği icin goncayi arar durumu anlatir ce goncadan annesini arayip onlarda kalicagini soylemesini ister.Gonca emel annesini arar biraz israrli bi konusmayla emel annesinden izini alir.Gonca Aslı'yı arar izini aldigini söyler ama Aslı goncaya da gitmek istemez.Burağa hiç istemese de mecbur kalir.Burak Aslı'yı bi yazlik evlerinin olduğu yere götürmek için oteli arar ve arabasını bulundukları adrese getirmelerini ister.Burak ve Aslı cafenin bahçesinde üstlerinde battaniye ellerinde kahveyle arabayi beklerler.Araba gelir Burak Aslı'yı çağırır ama aslı 'nın hali yoktur yürümekte zorlanir.Burak Aslı'yı kucağına alir arabanin kapisini zorlanarak acar ce Aslı'yı arabaya otuttur kapiyi kapar kendi arabaya biner ve kemerini takar aslı yorgun olduğunu icin uyuya kalır.Burak Aslı'nın kemerini takmaya çalışır.Burak dogrulur ve Aslı'ya bakar aslının ne kadar masum bi melek gibi olduğunu söyler ve dudagina doğru yaklaşır tam dudagina öpücük  konduracakken duraksar ve Aslınin bu haldeyken ondan faydalanabilecegini düşünür diye aklindan gecirir Burak kendini geri çeker ve arabayi calistirir yazliga gitmek icin yola çıkarlar...

Tesadüfler sonucu nefretten doğan "AŞK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin