En baştan itibaren yani herşeyin başladığı 1998 yılından itibaren ve gördüm ki bu kadın bir efsane herkesin örnek alması ve hayatına hedef koyması gereken bir popstar. Kişiliği eşsiz derece de muhteşem ve tabiki de kusursuz. Dansları ve herşeyi inanılmaz. Ben en kötü denen son albümü Britney Jean'i bile çok sevdim. Work Bitch ve Perfume şarkıları ve tabiki de Alien şarkıları harika bu albümün başarısız olmasının sebebi Britney'nin şuan hala devam etmekte olan Vegas-Piece Of Me konserlerinde ki anlaşma yüzünden hiçbir TV şovunda sahneye çıkıp performans sergileyemiyor olmasıdır. Yoksa o şarkılar ve albümü tanıtabilse zirveye çıkardı. Perfume klibinin kesilmemiş versiyonunu yayınlamamaları hayranlarını çok üzdü. Britney Army hayran grubu her şeye rağmen twitter üzerinden yapılan Dünya Müzik Ödüllerinde Britney'nin tagına en çok tweet atıp, Britney birinci olana kadar büyük bir farkla dünyadaki tüm yabancı ünlülerin arasından bu kadın tüm ünlüleri büyük farkla geçerek, dünyanın en büyük fanlarına sahip ünlü seçildi 2014 senesinde. Darısı 2015'e!
Britney'nin tipine gelelim. Britney'nin yaşından büyük göstermesinin tek sebebi nedir biliyormusunuz? Yaşlanmasımı? Kesinlikle hayır! O hayla taş gibi! Ama onun beceriksiz 'Makyözü' ve Stilisti Britney'i yaşından büyük gösteren kıyafetler giydirtip, kötü makyaj yapıyorlar. Britney neden mi onları kovmuyor? O kadar tatlı, o kadar sempatik, o kadar utangaç ve mütevazi bir hanfendi ki ''bunu tüm ünlüler söylüyor'', makyajı ve kıyafetleri kötü bile olsa, o makyözü ve stilistine kötü yaptınız diyemiyor, onları kırmamak için işten bile kovamıyor maalesef ki! Ama şuan ki yeni haline bir bakınız bence :) Britney'nin en son 2016'da sergilediği Billboard ödüllerini yıkıp geçtiği performansından bahsediyorum. Britney Spears Billboard 2016 yazarsanız eğer direk BritneySpearsVevo hesabına yüklü olan videoyu Youtube'dan izleyebilirsiniz.
Hayatı boyunca çok kötü şeyler yaşadı. Kevin Federline ve Justin Timberlake sayesinde, onlar onu dibe sürükledi. Kocası Kevin Federline'ın gece hayatına düşkünlüğü yüzünden evlilikleri bitme noktasına geldi. Boşanacaktı ama 2. çocuğuna hamile olduğunu öğrendi. Çocukları için buna katlandı. İlk çocuğunu doğurdu. Daha kucağına yeni almışken, doya doya o yeni cennet kokusunu içine çekemeden. Britney Spears'ın takımı onun hayatıyla oynayıp, ona zorla kilo verdirtip, sahneye çıkıp onlara para kazandırması gerektiğini vurguladı. Kevin hala eski davranışlarına devam ediyordu. Çocuğu için direndi. Belki ikinci bir çocuğun evliliklerini ve hayatını düzeltip, toparlamasına yardımcı olacağını umut etti. Bir umut ki bir umut bunu çok istedi ama bu umut bir hataydı. Britney ikinci çocuğu doğurduktan sonra da işler aynı gitti. Britney boşanma kararı aldı ama ki ne ama Kevin onun özel hayatını ve bildiklerini magazinlere anlatırım diye Britney'i tehdit etti. Ama Britney'nin kararı kesindi ve boşandı. Her şey bitti mi? Kevindan kurtuldu mu? Ne yazık ki hayır! Kevin çocuklarını Britney'den alabilmek için ona dava açtı ve Britney'i karalama kampanyası başladı. Kevin Britney hakkında bildiği herşeyi magazincilere anlatarak onun elinden çocuklarını almak için uğraşıyordu. Bu kadar çok şey yaşayan hangi insan depresyona girmez ki? Britney depresyona girdi. Çocuklarını elinden aldılar. Siz bi anne olsanız naparsınız? Britney dayanamadı. Bu yaşananlar karşısında intihar eşiğine kadar geldi. Hatta bu yazıyı okuyan insanların çoğu eğer ki o durumda olsaydı intihar edebilirdi ama o etmedi. Asla pes etmedi asla! Sıkıntısını saçlarını kazıtarak ve magazinleri şemsiyeyle döverek çıkardı. Oh iyi yaptı magazincilere dediğinizi duyuyorum! Bir süre rehabilitasyon merkezine yattı. Kendini toparlama ve geri dönüş hikayesi başlıyor..
Britney rehabilitasyon merkezinden çıktı. Artık kendisini sıkıntısını atması için bir işe vermesi gerekiyordu. BlackOut adında yeni bir albüm çıkardı. Bu albüm hayranları tarafından Britney'nin en iyi albümüdür. Albüm Billboard Album listesine son anda yapılan bir değişiklikle 2. sıradan listeye girip, Britney'nin diğer 4 albümünün 1. sıradan girdiği için, sıralamayı bozmuştur. Bu albüm Britney'nin 5. albümüdür. MTV'de eskisi kadar iyi olmayan ama ratingleri tavan yaptıran ikonik ve epik bir performans olan Gimme More şarkısının performansını sergiledi. "It's Britney Bitch!' lafı bu şarkıdan gelir. Blackout albümünden Piece Of Me, Break The Ice, Radar, Gimme More şarkıları single olarak yayınlandı. Britney geri dönüş hikayesi bu şekilde başlamış oldu..
Ve o meşhur albümü Circus bu albüm Britney'nin 6. albümüdür ve Billboard 200 Album listesine 1. sıradan girmiştir. Tabiki bu albümden çıkan o müthiş single Womanizer bu şarkı Britney'nin doğum günü 2 Aralık 1981 olan 2 Aralık 2008'de yayınlanmıştır. Burdaki müthiş anlam beni kendisine hayran bıraktı. Britney küllerinden yeniden doğmuş oldu. Tabikide tüm bu yazıda yazdığım şarkılar gibi; bu şarkıda Billboardın tüm listelerine 1 numaradan girip, Başta Amerika olmak üzere 40'ı aşkın ülkede 1 numaraya ulaşmıştır. Bu Circus Albümünden Circus adında bir şarkı daha çıkmıştır. Bu şarkıda 3 numaraya kadar yükselmiş büyük başarılar elde etmiştir. Britney artık geri dönmüştür!
Britney bir karar alıp dance club şarkıları yapmaya karar vermiştir ve Femme Fatale albümünü çıkarmıştır. Benim en sevdiğim albümüdür ve kuzenim en sonunda Britney'nin bir şarkısını sevmiştir ve tabiki benimle birlikte bu şarkıyı haftalarca söylemiştir. Bu şarkı I wanna go şarkısıdır. Bu şarkı Britney'nin YouTube hesabında en çok izlenen şarkıdır. Yaklaşık 200 milyon kere tıklanmıştır. Hold It Against Me bu şarkı kesinlikle dinlenilmedir.Bu şarkının klibinde kendisiyle savaşmaktadır. Billboard hot 100 listesine #1 numaradan giren 18 şarkıdan biridir. Bu listeye #1 numaradan giren Britney'nin 2 şarkısı vardır. Diğer bir şarkısı ise "3" isimli şarkısıdır. Femme Fatale Albümünden bir diğer single ise Till The World Ends şarkısıdır. Bu şarkı inanılmazdır. Kesha ve Nicki Minaj ile bir Remix verisyonu da vardır, Remix versiyonu bile #3 numaraya kadar yükselmiş rakipleri çok olmasa Nicki'ye ilk #1 numarasını bu şarkı verebilirdi. Son single için Britney Big Fat Bass şarkısını düşünüyordu. Bence keşke onu single yapsaydı. Ama hayranları kıramayıp sanatçımız Criminal şarkısını single yapmıştır. Bu şarkı bizim milli zil sesimizdir. Şarkıyı dinlediğinizde anlayacaksınızdır. :D Ve Femme Fatale dönemindeki bu tüm şarkılar Amerika dahil 40 üstünde ülkede 1 numaraya oturup haftalarca listelerde kalmıştır. Ama bu dönem daha bitmemiştir. Britney akıllarda kalacak ama eskisi kadar iyi dans edemese şarkılarının hepsinin Simon Ellis tarafından hazırlanan remix versiyonları hazırlanıp o müthiş Femme Fatale Konser turu süper bir şekilde bitmiştir. Haftalarca hatta hala günümüzde bile aradan 4 yıl geçmesine rağmen hayla daha e2 ve Cnbc-e kanallarında o konserden kareler reklam aralarında gösterilmektedir...
Yazım çok oldu daha anlatılacak çok çok ve çok şey var ama ben bi kaç şeye daha değinip yazımı bitiricem size vericeğim sayfadan Britney Spears hakkındaki her şeyi öğrenebilirsiniz: Britney Spears Team Turkey adlı facebook sayfasını takip ederek öğrenebilirsiniz.
Şimdi gelelim yeni şarkısı Pretty Girls'e ve yeni albüm işlerine bu şarkı fazla promo yapılmadığı için tutulmadı. Ama Billboard Music Awards'da sergiledikleri performans son 10 yılın en büyük rayting'lerini aldı. Billboard baya para kazandı Britney sayesinde anlayacağınız. ESPYS(Spor dalında ödül törenidir)'de ödül sunmak için sahneye çıktığında Britney 4 milyon izlenen ödül töreni Britney sahneye çıktığında 8 milyona yakın 7.7milyon izlenime çıkmıştır. Britney fanlarına sakın bulaşmayın! Onlar bu dünyayı 100 lerce kez salladı Twitterda en güçlü 100 kadın listesinde 1. seçildi. Britney şuan fiziği harikulade ve daha iyi olacak sizin dualarınız ve desteğiniz sayesinde. Geçen Britney'e sataşan bir ünlü çok kötü bir şekilde ters tepti ve hemen R'ye taktı ve bunun üzerine çoğu eleştirmen bu dünyada bulaşılmaması gereken 2 ünlü Britney Spears ve Beyonce'dir diye uyarı yağdırdı!
Zaten o kadar tatlı ve işini kötü yapan bir çalışanını kovamayacak kadar nazik bir insan ki ona dokunacak kötü bir şey söyleyecek onu üzecek bir insan artık nasıl bir insandır onu siz düşünün. Zaten piyasada kariyerinin başından beri 1998'den günümüze kadar hiçbir ünlüye laf atıp onlara üzecek bir şey yapmamıştır. İnsanları eleştirerek gündemde kalmaya asla çalışmamıştır. Kimseyle bir sorunu da yıllardır olmuyor. Taylor Swift'ten Beyoncé'ye kadar herkes Britney'i sever. Hatta Beyoncé & Selena Gomez bir röportajında Britney fanı olduklarını söylemişlerdir. Eğer onu kırıp üzmeye çalışacak biri olursa da karşısında BritneyArmy(Britney'nin Ordusu)'nu bulur.
Bunu okuyan insanlar votelere eklesin lütfen ki bu faydalı gönderinin üst sıralara çıkıp herkesin bilgi sahibi olması Britney hakkında sağlansın. Ha aklıma gelmişken son bir bilgi daha Britney 'Super Bowl Half Time Show'da eğerki Vegastaki konser serisi son bulursa orada büyük bir ihtimal performas sergileyecek!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Britney Spears
RandomIts Britney Bitch! Bir Efsaneyi özlediyseniz, okumanız gerekli! Britney Hakkında herşeyi burada bulabilirsiniz. O 2 Çocuk annesi ve 33 yaşında ama hayla bir #SuperStar!