Shelley pov.
als ik naar binnen loop komen scott en stiles naar mij toen "heb je iets anders gemerkt aan liam" vragen ze."nee"zeg ik "hoezo". "het is vollemaan vanavond en liam heeft nog geen controle over zijn transformatie"zegt scott. ik kijk hem begrijpelijk aan "ik houd hem wel in de gaten"zeg ik en loop met scott en stiles naar mijn kluisje omdat we nog aan het praten waren.toen ik klaar was ging de bel dus nam ik afscheid van scott en stiles en liep naar mijn les. waar liam al op mij stond te wachten. hij gaf me een kus en sloeg een arm om me heen en zo liepen we naar binnen. "ey liam het is vanavond volle maan"zei ik toen we naast elkaar plaatsnamen." i know ik voel het al opkomen maar ik probeer het te onderdrukken" zegt hij ik knik en keek hem glimlachend aan "het komt wel goed net als de vorige keer" "dan moet jij er wel zijn als ze me vast zetten"zegt hij en lacht naar me. ik knik en kijk weet naar voor omdat onze meneer de les wouw beginnen.in de pauze gingen we bij scott, stiles, Lydia, kira, Theo en malia. mason liep met ons mee. ik was er ook achter gekomen dat mason ook wist van liam en de andere.
"liam kom je vanavond weer naar mij toe je weet wel ik heb alles in mijn tuin liggen"zei stiles liam knikte zacht en keek mij vragend aan waarschijnlijk omdat hij wouw weten of ik er dan ook was,dus knikte ik naar hem dat het goed was. "scott hoe heb jij dat eigenlijk gedaan" vroeg liam toen. "ik had net als jou een meisje maar ze hielt me rustig als ik boos werd luisterde ik naar haar stem of hartslag, en als ze bij me was wilde ik haar niet pijn doen dus dat hield me van transformeren"zei scott en keek gelijk een beetje sip naar beneden kira sloeg een arm om hem heen.*na school
liam ging mee naar huis om nog even huiswerk maken daarna gingen we eten en liepen we naar stiles. "je blijft wel bij me he"zei hij "t is niet dat ik bang ben of zo maar met jou is het gewoon fijn"zegt ie erachteraan." ja tuurlijk blijf ik, en anders consenteer je je op mijn stem of hartslag zoals scott zei" hij knikt en we kloppen aan stiles neemt ons gelijk mee naar de tuin omdat het al donkerder werd.sorry dat ik zo lang niet heb geschreven! ik had het nog al druk, ik hoop deze week wel meer te gaan schrijven zodat ik tenminste weer iedere week iets kan uploaden!
ik hoop dat het toch leuk is,
JE LEEST
just a dream {liam dunbar}
De Todoals er een nieuw meisje in bacon Hills komt wonen verandert alles in de pack van scott, niet slecht maar goed, de pack komt dichter bij elkaar. ze zorgt er voor dat het weet goed komt door alle onrust heen.... en wat als liam verliefd word?? en blij...