In aceasta seara!!!
Luna plină albastră! Cum eşti afectat în functie de zodieVineri, 31 iulie, spre sambata, 1 august 2015, are loc fenomenul de luna plina albastra. Acest fenomen astronomic isi pune amprenta asupra tuturor zodiilor.
------------------------------------------------------
BERBEC Fenomenul de luna plina albastra aduce o serie de bucurii in viata ta. Vezi cum orizonturile ti se largesc si iti iei masuri de precautie pentru a nu calca pe bec.TAUR Luna plina iti afecteaza Casa Iubirii, asa ca asteapta-te ori la o impacare de zile mari ori la o despartire de proportii!
GEMENI Incepand cu noaptea de 31 iulie, totul se schimba in viata ta. Iei in considerare relatiile vechi care te-au ajutat sa evoluezi pana in acest stadiu si mergi mai departe cu toate invataturile.
RAC Incepi in sfarsit povestea de iubire pe care o tragi dupa tine ceva mai timid in ultima perioada. Persoana care tine la tine asteapta cu nerabdare un raspuns, iar raspunsul tau afirmativ va schimba din temelii vietile voastre.
LEU Se apropie momente de rascruce, acele momente pe care le urasti din toata inima: trebuie sa alegi intre doua drumuri pe care le vei urma.
BALANTA
Toate temerile tale se adeveresc, incetul cu incetul. Esti deja o persoana mult prea calita pentru ca ceva sa te mai surprinda. Cu toate acestea, vrei sa dai timpul inapoi, sa o iei de la capat.
SCORPION
Se anunta nori grei deasupra ta iar tot ceea ce planuiesti nu iese conform schitei tale. Nu te mai stresa si incearca sa iti propui lucruri cat mai realiste.SAGETATOR
Nu fi lenes si nu te culca pe o ureche! Sunt persoane care au nevoie de ajutorul tau mai mult decat niciodata. Fenomenul de luna plina albastra iti afecteaza in mod serios Casa Familiei.
CAPRICORN
Fenomenul de luna plina de pe 31 iulie iti scutura ceva mai mult buzunarele, fapt pentru care trebuie sa planifici noi modalitati de a face rost de bani.
VARSATOR
Fenomenul de luna plina isi pune amprenta pe Casa Carierei tale. Ideile apar si dispar dar de fiecare data in momentul nepotrivit.
PESTI
Casa Dragostei este usor zguduita de luna plina. Ai tendinta de a mentine un fals echilibru in cuplu: e timpul sa dati cartile pe masa!