una eademque=unul si acelasi
Ceasul ala nesuferit imi intrerupe somnul,din nou. Ce om normal se mai trezeste la 4 30,ca mine?Dar na,asta e viata. Unii oameni trebuie sa curete wc-uri din benzinarii iar eu trebuie sa inghit un instructor enervant dimineata,pe stomacul gol.
Dupa alte 10 minute de vaicareala mintala,decid ca e timpul sa merg sa fac un dus.Imi iau haine de schimb,ceva lejer,un prosop, samponul si inru in baie.Dupa ce fac un dus rapid, de vreo 10 minute,incep sa ma spal pe dinti ,fredonand si mai bagand, din cand in cand, o miscare de dans in stil Emma Black.
-Cred ca er trebui sa fac ceva si cu parlul asta,imi spun eu si incep sa il perii.
Dupa ce il netezesc cat mai bine,i-au un elestic si ma duc in dreptul oglinzii ...
-Ce pisici mei e asta?!urlu la vederea reflexii mele .Lucy!
Intru val vartej in camera peste colega mea care inca sforaia in patul de alaturi. Fara pic de bun simt,sar pe ea in pat si o trezesc.
-Hei,buna Em... Wtf?! Ce e cu parl tau?intreaba ea confuza.
-Si eu as vrea sa stiu!Deci nu e vreo farsa de-a ta?o interoghiez pe colega mea inca atipita.
-Doamne,Emma!Ce fel de persoana ma crezi.Plus ca am adormit inaintea ta,mai ti minte?
-De parca nu puteai sa te trezesti...murmur eu incet ca sa nu ma poata auzi.
-Cu toate ca nu stiu ce naiba s-a intamplat aici,movul iti vine chiar bine. Ma lasi sa iti fac o impletitura?Te rog,te rog,te rog!se milogi ea
-Bine,cedet intr-un final. Dar tot voi afla cine mi-a facut asta si atunci sa vezi ce ii fac.Mereu am vrut sa ma joc de-a frizerul pe viu,spun si mimez un zambet malefic din desene.
-Nu ma indoiesc de asta,rade Lucy.Acum vin-o aici.
In 5 minute colega mea de camera termina un coc superb iar eu ii multumesc si plec din camera. Pun pariu ca voi intarzia din nou.Macar Lucas nu mai are cum sa fie dezbracat acum.Sper.
-Interesant ...par?!exclama instructorul meu imediat ce ma vede.
-Nici sa nu te aud.Aparent,cineva s-a hotarat sa imi joace o festa.Lucas,tu nu sti nimic de asta,nu?
-Eu?! Mie imi placeau roscatele,pisi. Cu toate ca asi putea sa imi schimb gusturile,spune el ganditor.
-Hai sa incepem,ca doar nu mai chemat aici la 5 dimineata sa vorbim despre tine si gusturile tale in materie de par.
-Da,bine. Vom incepe cu un exercitiu de viteza,ne vom intrece.Nu trebuie sa iti faci griji daca nu iti iese din prima incercare.Mie mi-a luat mai bine de cateva saptamani sa imi intrec profesorul.Dar cum testele sunt atat de aproape,concentreaza-te mai mult rezistenta,ok?Vom da o tura in jurul insule iar...
-Iar cine pierde ii face cinste cu o prajitura castigatorului,nu?
-Nu ai ce face cu banii tai sau ce?Nu am sa te menajez daca iti tot scoti gherutele la mine,pisi!
-Nici nu trebuie.Ma simt in forma azi,spun degajata dar totodata increzatoare in fortele mele.Parca ceva e schimbat in mine dar tot ce conteaza e sa ii inchi gura laudarosului aluia.O sa regrete ca m-a subestimat!
-Imi place spiritul,Em! 5...4...3 2 1!
Si uite cum fura startul.Nemernicul!Poate isi vrea si el parul mov ca mine si nu stie cum sa o ceara.
-Prima regula-Prevede neprevazutul! tipa el de la vreo 5 metri departare.
Satula de aroganta lui,pornesc si eu in alergare,incet la inceput ca mai apoi sa prind viteza.Se pare ca ma pricep la treaba asta cu viteza,plus ca nici macar nu obosesc.In mai putin de doua minute ,il intrec pe domnu sportiv de perfomanta,care mai avea putin si isi dadea duhul pe acolo,in comparatie cu mine, care nici macar nu m-am incalzit bine.
-Vrei sa luam o pauza,Lucas-pui?pari cam obosit,strig eu cu gura pana la urechi.
Bietul de el,nici macar nu mai poate articula cuvinte de obosit ce e!Sper ca a pus ceva bani sub saltea pentru ca am sa comand cea mai sofisticata prajitura,un tort poate. Si am sa il mananc in fata lui numai sa ii fac in ciuda.
Dupa ce am terminat tura,sau mai bine zis dupa ce a ajuns si Lucas intr-un final,eu nici macar nu am transpirat.Mmm,poate parul asta mov imi tine racoare sau ceva,ca altfel nu imi explic. Niciodata nu am fost bata la sport dar nici in halul asta de bine nu ma descurcam.
-No-norocul ...in-incepatorului...gafaie tipul ce se presupune ca ar trebui sa ma antreneze.
-Pur talent vrei sa zici. Astept prajitura,nu,tortul,in camera mea pana diseara ,daca nu,am sa ma asigur ca toata cancelaria afla de incidentul de aici.Maretul Sir Lucas Morgan,intrecut de o fata slabanoaga ca mine.
-Deci asa facem?Ne santajam?Lasa ca ti-o intorc eu,si inca inzecit.Nu imi place sa pierd, pisi.
-Nici mie!Plus ca e vina ta ca m-ai subestimat.
-De unde naiba sa stiu ca deti recordul la alergare?! Nu am mai vazut pe nimeni sa alerge asa!
-Of,recunosti si tu in sfarsit talentul.
-Acum pe bune,Emma.Mereu ai alergat asa?intreaba el serios.
-Nu dar de cand m-am trezit am senzatia asta ciudata. Parca sunt o alta persoana.De la visul ala ciudat, ma simt altfel...
-Ce vis?
In timp ce ii povestesc eu visul meu nebunesc,despre lupi vorbitori si luminite mov,Lucas sta tacut si ma priveste.
-Ridicati tricoul!spune autoritar.
-P-poftim?
-Acum,Emma!E ceva serios.Nu e timp!
Vazand-i privirea serioasa imi trag tricoul rapid peste cap si raman doar in bustiera in fata lui.Dupa ce imi analizaza atent pieptul si abdomenul,trece la spate.Dupa cateva momente de liniste,acesta traseaza cu degetele niste linii apoi ma anunta ca pot sa ma imbrac.
-Asculta-ma cu atentie!Ai mai spus cuiva despre vis?dau din cap in semn ca nu iar el continua. Bun.Nici sa nu o faci.Sa nu spui nimanui,nici macar lui Lucian sau colegei tale,ai inteles?
-Da...
Dupa aceasta,Lucas pleaca rapid spre scoala iar eu raman cu ochii in soare.Chiar m-a speriat tonul lui.In cele din urma decid ca e timpul sa ma indrept si eu spre camera mea pentru a face un dus si a ma pregati de scoala.Ce bine ca Lucy nu e aici,altfel asi mai pierde alte 15 minute convingand-o ca Lucas nu m-a violat sau alte chesti. Nu ma intelegeti gresit,o iubesc pe fata aia dar uneori ma calca pe ultimul nerv si imi vine sa o dau cu capul de toti peretii.
Dupa ce intru in cabima de dus iar stropii reci de apa imi ating pielea,visul din noaptea asta imi revine in minte.Cu toate ca incerc sa ma conving ca a fost doar un vis si nimic mai mult,instinctul imi spune ca nu e asa.Chiar pot simti chestia asta. De cand m-am intalnit cu acel lup,ma simt altfel.Nici macar nu pot exprima in cuvinte.E ca si cum pana acum am fost moarta,incompleta,separata de cel mai important lucru posibil...
Din cauza ca ei ne-au separat.Totul e din vina lor!Le era prea frica de puterea noastra asa ne-au despartit.Dar acum suntem din nou impreuna,ingeras.Doar noi doi,una eademque.Acum nici macar insusi diavolul nu ni se mai poate opune. Acea voce familiara imi rasuna in minte apoi totul se face negru...
CITEȘTI
°•○●Şcoala Fiat Lux●○•°
FantasiFiat lux = Sa fie lumina (latina) Viata Emmei Black ,o fată simpla de 17 ani,este data complet peste cap în momentul în care apare o scrisoare misterioasa.Mama o reneagă, este trimisa de acasă la o școală cu internat din mijlocul oceanului,își reînt...