1. bölüm

261 16 8
                                    

saat gece yarısı 12:30 ben ise yollarda tek başıma boş boş dolaşıyorum hep böyle yalnızdım zaten bu yalnızlığa alışmıştım artık  bir ara sokağa saptım karşıma iki adam cıktı  ellerinde bıçak vardı koşmaya başladım bir taksiye binip  eve gittim evde kimse yoktu bu biraz tuhaftı ,genelde ailem eve erken gelirdi ama fazla umursamadım ve hemen odama çekildim.  Biraz müzik dinledikten sonra uyudum ve hemen uyandım saate baktığımda saat  sabahın 2:00'si alt kattan sesler geliyordu aldırmadım annemdir dedim ve uyudum. 

Sabah 9:00 da kaldım ve okula gitmek için hazırlandım siyah yırtık pantolonumu giydim zımbalı kemer ve gümüş ince bir zincir taktım slipknot tişörtümü giydim damalı bilekliklerimi taktım ve son olarak kapşonumu giydim sonra bir gariplik olduğunu hissettim umursamadım ve aşağı kahvaltı yapmak için indim merdivenlerden inerken durdum arkamda birinin olduğunu hissettim ve arkama döndüm kimse yoktu aşağı inmeye devam ettim ve mutfakta ayak izleri gördüm ayak izleri bodrum kata iniyordu ayak izlerini takip ettim ve kapıyı açtığımda orada hiç kımıldamadan duran bir kız çocuğu gördüm hemen kapıyı kapatıp hızlıca evden çıktım. Servise binip okula gittiğimde okulun önünde gebreil ve gurubunu   gördüm  yanıma geldi ve benden para istedi vermesem beni döverlerdi hemen hızlı bir şekilde kızlar tuvaletine koştum .

" ömür boyu orada kalamasın " diye bağırdı gebreil aldırmadım biraz bekledim ve tuvaletten çıktım. Ders zili çoktan çalmıştı sınıfa girdiğimde hoca içerideydi  ama sınıfın yarısı daha gelmediği için bir şey demedi duvar kenarında en arkada ki sırama geçtim biraz sonra  zil çaldı ben hemen sınıftan çıktım aslında sınıfta oturup müzik dinlerdim yada resim çizerdim ama o orospu çocuklarına yakalanmamak için çıkmıştım okulun arka bahçesine  gittiğimde gebreil oradaydı ve tekti bana doğru geliyordu sinirlendim ve ona doğru hızlı bir şekilde koşarak daldım onu dövdükten sonra gebreil arkamdan bağırdı "seni geberticem jessica " diye bağırdı durdum ve sırıttım sonra oradan uzaklaştım.  

sessizliğin çığlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin