3. Bölüm: Cevher

209 22 4
                                    

Benide aranıza alır misiniz sadece ücümüz...

Sen, Ben ve Ezgi...

***********

Yaren'den devam

Bi anda uyandım. Geceydi. Canım acaip mandalina çekti. Heryerde mandalina görüyorum. Karlosa soylesemmi kızar mi bana? Ama napiyim çok istiyorum. Ay benim kızımın canı mandalina mi çekmiş. Kizimmi ne kızı be cinsiyeti belli değilki ama annelerin hisleri kuvvetli olurmuş. Ay benim kızım olursa adını hep küçüklukten beri Ezgi koymak istiyordum. mandalina da iyi olur aslında. Ayy mandalina.

Yavaşça Odadan cıktım. Karlosun kapısını açıp odaya girdim. "Karlos kalk" dedim. Birden kalktı. "Ne var orospu" dedi. "Bana orospu deme!!!!!" Diye bağırdım. O sırada yanımıza derya ve ferdi geldi. "Noluyor burda" dedi ferdi. Ben ağlıyordum. "Senin bu kuzenin bana hep orospu diyor Oysaki ben ondan sadece mandalina isteyecektim. Canım cok çekti." Dedim. "Tamam ferdi alır" dedi derya. "Ama şimdi mandalina yoktur ki varsa Yeşillerden vardır" dedi ferdi. "Olsun çok istiyorum"dedim.

Karlosun bana öyle şeyler demesine çok üzülüyordum. Ben karlosu hala çok severken onun bana böyle şeyler demesine dayanamıyorum. Ben sadece mandalina isteyecektim. Ama o bana orospu dedi ya çok kötü bir his ben böyle olsun istememistim. "Ferid seb alırsın çok teşekkürler ben odamdayim." Dedim. Odama gittim

Yazar'dan devam

Yaren yatağa uzanip ağlamaya baslar. Karlosun ona oyle demesi onu çok uzuyordur.

Karlosla ferdi ise içerde kavga ediyordur. "Oğlum neden yarene böyle diyorsun o da istememiski" dedi ferdi. "Ya bi gidin başımdan karismayın bana" dedi karlos. Ferdi markete gitmek için evden çıktı.

Deryada yarenin yanına gitti. "Ağlama yaren bebek için iyi değil" dedi derya. "Biliyorum ama cok üzülüyorum. Karlosun bana öyle davranması beni çok uzuyor" dedi yaren. "Boşver şimdi karlosu sen sakin olmaya çalış üzülme tamam mı?" Dedi. Deryanin yareni teselli etmesi yarenin çöl hoşuna gitmişti. "Tamam" dedi. "Hem bende teyze olacam." Dedi. Yaren gülümsedi. "Benim kızım olacak inanıyorum.hatta adıda Ezgi olacak" dedi karnını okşayarak. " Öyle olsun canim" dedi derya. "Ben mandalina getiririm" Dedi derya. Tmama anlaminda başını sallayarak cevap verdi yaren.

5-10 dk sonra derya yarenin yanına mandalinalarla geldi. Yaren hemen deryanın elinden mandalinaları aldı. Yemeye başladı. "Deryacığım sen gideblirsin ben yer yatarım." Dedim. "Tamam" diyerek odadan çıktı. Bende maldalinaların hepsini yiyip yattım...

Yazardan devam

Yarenin hamileliginin 5. Ayı gelmişti. bebeğin cinsiyetinin kız olduğunu öğrenmişlerdi. Bu sure içinde karlos yarene hep kötü davranmış hep onu üzmüştür. Birgün evde sadece karlos ve yaren varken...

Yaren: karlos lütfen yardım et çok sancim var aaah

Yaren Koltuğun kenarında yerde kivraniyordur. Karlossa koltukta oturmuş yareni izliyordur.

Yaren: karlos lütfen hastaneye götür beni hiç iyi değilim. Bu kadar acımasız davranma.

Karlos: ben o adamin çocuğu için kılımı bile kipirdatmam.

Yaren: karlos benimde kızım bu lütfen yardım et. Karlos onu kaybetmek istemiyorum aaaah.

O sırada derya eve gelir. Yarne yerde öyle kıvranirken görür ve hemen yandan kosar.

Derya: Yaren noldu?

Yaren: derya beni hemne hastaneye götür Hiç iyi değilim. Kızıma bişi olcak.

Çok Sevme [Kar&Yar]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin