Noapte de amor

49 3 0
                                    

Rodica o femeie usuratica, face "sex" cu un oarecare individ inr-o seara de iulie. Luna plina zambea fals deoarece nu era de acord cu ceea ce vedea dar parca parca se impaca cu ideia.
Rodica este o femeie de 24 de ani careia îi plac plimbarile de seara. Imbracata decoltat mai gata dezbracata cu pofta nebuna de a face sex, incepe dupa ora 23 sa umble pe strada. Tariful pentru dansa e pe placul tuturor, fiecare plateste in functie de nevoi.
Despre familia dansei va pot spune ca aceasta traieste intr-o mare saracie alcolul punandu-si amprenta asupra lor.
Rodica sta intr-o garsoniera cu o singura camera si abia abia daca se descurca cu cheltuielile. Nu are un loc de munca asa ca singurul ei venit sunt bani ce îi castiga seara. Nu exista sustinere din partea familiei. Rodica a plecat de acasa pe cand era dar o copila din cauza batailor si a violurilor la care aceasta a fost supusa, ea traieste o drama in sufet insa nimeni nu stie.
A ajuns sa fie asa din necesitatea de a supravietui de pe o zi pe alta usor, usor intrand intr-o depresie inconstienta astfel ca pofta de a face sex a intrat in subconstientul dansei.
Sa revenim la prezent
E o superba noapte de iulie, Rodica noasra se plimba pe stazile Bucurestiului. Un oarecare individ o prinde de la spate dand semne ca ar dori ceva de la dansa. Rodica speriata se simte in pericol, simte ca ceva are sa se intamle. O pisica neagra trece prin fata dand un semn ca Rodica e in pericol. Un caine de lup latra agitat, Rodica nu stie ce sa faca, cum sa scape.
Individul care o prinde de la spate era un alcolist fara bani in buzunar care dorea sa o violeze luand-o pe Rodica cu frumosul.
Rodica are simturile foarte dezvoltate si simte atunci cand e pericol, uraste alcolul iar atunci cand vede oameni alcolici e agitata amintindu-si de terecut.
Incearca oarecum sa scape de individul care incearca sa o cucereasca.
Intra in plasa lui, se simte oarecum intr-o falsa siguranta si reuses-te sa ajunga la dansul in pat.
Individul nostru odata cu Rodica in pat devine agitat, o loveste pe Rodica, o leaga de pat, aceasta incearca sa scape dar in zadar si dansul are "o napte de amor" cum se lauda cu Rodica.

CopilulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum