1

109 16 8
                                    

Sia-Fire meet gasoline ile okumanız tavsiye edilir.

İyi okumalar❤

Üstüme giydiğim tişörtün yakalarını ustalıkla düzelttiğim sırada telefonumun çalmasıyla irkildim.Çantamı açıp içinden telefonumu aldım ve bildirimlere baktım.

Geliyoruz çabuk hazırlan! -Tay.

Hafif bir şekilde gülümsedim ve telefonumu yerine bıraktım.Şu an inanılmaz derecede hayranı olduğum Sia'nın konserine gidiyorduk.Sia ilk çıktığı zamanlardan beri sesiyle beni en derinimden etkileyen tek kişi bile diyebilirim.O mükemmel.

Aklımdaki düşünceleri beynimin en ücra köşesine bırakıp komodinin üstündeki sade rujumu alıp dudaklarıma sürdüm.Evet,hazırdım.

Kapıda duyduğum korna sesi ile kalbim hızlıca atmaya başladı.Sia'nın buradaki ilk konseri olacağı için bu kadar heyecanlıydım.Yani bilirsiniz örnek aldığınız ve sevdiğiniz kişileri canlı görmek bir başkadır.

Daha fazla oyalanırsam Tay'in bana kızacağı aklıma geldiği an çantamı alıp kapıyı açtım ve merdivenlere yöneldim.Annem babamın dizine yatmış birlikte The Flash izlerken ağzım şaşkınlıkla açıldı.Annem ve babamın bu diziyi izleyeceğini sancağıma pek ihtimal veremiyordum açıkçası.Annem benim varlığımı hissedince babamın dizinden kalkıp bana döndü.

"Gidiyor musun Kylie?"

"Evet,gidiyorum.Dışarıda beni bekliyorlar görüşürüz." dedikten sonra ilk önce annemin ve sonra babamın yanına acele ile bir öpücük kondurdum.Onlardan doğrulup kapıya ilerlerken babamın bana seslenmesi ile arkama döndüm.

"Kylie."

"Efendim baba?"

"Paran var mı?"

İlk önce para alıp almadığımı hatırlamaya çalıştım.Hatırlamayınca çantamın içinden cüzdanımı aldım ve içine bakmaya başladım.Yeteri kadar para vardı.Ama konserden sonra bir yerlere gideceksek işler değişirdi.

"Aslında,biraz var."

Babam hafifçe gülümsedi ve elini arka cebine atıp cüzdanını çıkarttıktan sonra yavaşça kurcalamaya başladı.

"Gel buraya bakalım." diye mırıldanarak beni yanına çağırdı.Yanına ulaştığımda bir miktar parayı bana uzattı.Usulca aldım ve teşekkür edip evden dışarıya çıkmak adına kapıya ulaştım.Kapıyı açıp çıkmadan önce anneme ve babama el salladım.Kapıyı kapattıktan sonra annemin o ince sesi duyuldu kulaklarımda;

"Eve geç kalma!"

Gülümsedim ve arabaya doğru ilerledim.Arabada Tay,Jackson ve tanımadığım bir erkek
, bir de kız vardı.Arabanın ön koltuğunun benim için ayarlanmış olduğunu görünce ön kapıyı açarak o kıymetli popomu arabaya yerleştirdim.

''Selam!''

Sesim arabada yankılandıktan sonra bana 'Selam' diye karşılık verdi hepsi.Daha sonra Tay girdi;

"Nerdeydin? Niye bu kadar geç kaldın?"

"Taylor!" diye mızmızlandıktan sonra Tay sarı saçlarını savurdu.Taylor gerçekten çok güzel bir kızdı.Her erkeğin hayalindeki bir türden.

Ben mi? Ben ise sıradandım.Hani bilirsiniz ne çirkin ne de güzel.Bir kurbağayı öpüp prense dönüştürecek kadar güzel değil ama elmayı yedikten sonra öldüren cadı kadar da çirkin değildim.Her neyse.

Arkadaki çocuğun bana elini uzatmasıyla irkildim.

"Ben Harry.Sende Kylie olmasın?"

Elini tutup sıktım.

"Evet, o benim.Tanıştığımıza memnun oldum."

"Bende." diye bana cevap verdikten sonra kız da bana elini uzattı;

"Ben de Miranda."

"Tanıştığımıza memnun oldum Miranda."

"Arkadaşınızın bu kadar güzel ve sevimli bir kız olduğundan niye bahsetmediniz?"

Miranda bu lafları söyleyince ona içtenlikle gülümsedim.

"Teşekkür ederim.Hey! Sen benden daha güzelsin."

"Biliyorum." diyip saç savurduktan sonra arabadaki ben dahil herkes gülmeye başladı.Tanrım!Çok iyilerdi.

Eğlence ve sohbetle geçen bir yolculuğun ardından Jackson'ın arabayı durdurmasıyla biraz öne savruldum.

"İşte geldik."

Herkes konserin yapılacağı alana bakarken ufak bir iç geçirdim.İçimden bir ses bugünün mükemmel geçeceğini bana usulca fısıldıyordu.Ama;acımasızca.

********

Sia'nın o mükemmel sesi etrafta yankılanırken kendimi müziğe vermek istedim.Aklımdaki düşünceler iç dünyamla savaştaydı.

Şarkının sonuna yaklaşıldığında etrafta göz gezdirdim.Çok büyük bir alan olmasa da etraf tamamen doluydu.Ve daha sonra bir şeye takıldım;Bana bakan ela gözlere.

"It's dangerous to fall in love"
Aşık olmak tehlikeli

Tanrım gözleri mükemmeldi.

"But I want to burn without you tonight"
Ama ben bu gece seninle yanmak istiyorum

Gözlerini kırpıştırdığında gözlerimi kaçırdım.

"Hurt me"
Beni yarala

Dayanamayıp gözlerimi tekrar ona çevirdim ve etraftakiler dikkatimi çekmez oldu.

"There's two of us"
İkimiz varız

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen!❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love SongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin