O sırada bir tokat ve ardından gelen fren sesi.
Can:Seliinn
Nisan:Sinan koş koş.
Nisanla Sinan koşarak Can'ın yanına gider.Can gözyaşlarını zor tutuyordur.Nisanla Sinan hemen müdahale etmiştir.Sinan hastaneyi arayıp ameliyatı hazır etmelerini istemiştir.
Nisan:Hadi kan kaybediyor.
Sinan:Tamam hadi binelim arabaya.
Can Selin'e bakıp anılarını düşünüyordu.Yaşadığı tğm güzel anılarında o vardı.
Can: O iyi olucak demi? Dedi zorlukla.
Sinan:Merak etme o güçlüdür.
Nisan Sinan'ın bu lafı üzerine biraz üzülmüştü.Onla ne güzel anıları vardı.
Sinan:Hastaneye geldik.
Asuman:Hocam ameliyathane hazır.Berzan Hoca giricek.
Hemşireler sedyeyle Selin'i ameliyathaneye götürdüler.Can kapının önünde durmuş bekliyordu.Nisan Can'ı kendine getirmeye çalışıyordu.
Nisan:Can kendine gel.
Can:Benim yüzümden oldu.
Nisan:Şştt ağlamak yok.Sen güçlü olucaksın.Diyip sarıldı.
Sinan olanları izliyordu.Bugün acayip bi gün.Olanları düşünüyordu.Canı kadar sevdiği kadını başka birinin kollarında görüyor.Biliyo, tanıyo Can'ı ama kıskanıyor.Çünkğ hala seviyor .
#SinanİçSes
Aşıksın olum sen.Hem de çok.Ama saçmasapan bi özür muhabbeti yüzünden aşkından oldun.Yemin ederim malsın ya.Mal herif.Hatta % 100 garantili malsın.
#SinanDışSes
Ya bi sus ya.Seviyorum hatta aşığım.Ama o da bu özür muhabbetini fazla üsteledi.Evet malım, odunum.Ama seviyorum aşığım.
Sinan Can'ın yanına gidip dışarı hava almak için ikna etmiştir.
Sinan:Can tamam abi hırpalama kendini bu kadar.
Can:Sinan nasıl hırpalamıyım?Benim yüzümden oldu.Ben onu çok seviyorum ama o artık bunu umursamaz.
Sinan:Bak abi insan hep fazla sevdiği için hata yapar.Onu kırmak incitmek istemez ama hep kırar incitir.Onun başkasıyla mutlu olma ihtimali seni delirtir kafayı yersin ama asla vazgeçme.Selin seni seviyor hem de çok.
Can:Sen de Nisan'ı çok seviyordun hala da seviyorsun.Ona bakışını gördüm.Sen niye vazgeçtin?
Sinan:Ben saçmasapan bi konu yüzünden sevdiğim kadını kaybettim evet ona deliler gibi aşığım.Ama artık iş işten geçti.Nisan beni affetmez.Haklı da zaten.
Can:Haklı değil, değilsiniz.Aşkta gurura yer yok.Seviyorsan peşinden gidiceksin.Siz hala birbirinizi seviyorsunuz.Aşkınızdaki en büyük engel siz olmayın.
Sinan:Ben o gün ona o kadar bağırdım, çağırdım, kırdım, geçtim, sonrada çekip gittim.Ama o sadece sessizce gıkını çıkarmadan izledi.Sessiz kalan kadının içinde fırtınalar kopar.
Can:Evet doğru.Ama sen onu bırakıp gittikten sonra o da bağırdı, çağırdı, kırdı, döktü, vazgeçmeye çalıştı, unutmaya çalıştı, ağladı.Ama yapamadı sana olan aşkından sevginden vazgeçemedi.
Nisan Canla Sinan'ı başından beri dinliyordu.
Nisan:Sinan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yolculuğu
RandomVazgeçmek yok bu sefer, Biz bizken atlarız, Herşeyi. Ben,sen değil, "BİZ"olalım... ♥♥♥