1. BÖLÜM

63 2 0
                                    

Bugün büyük gün ilk defa ailemsiz bir tatile çıkacağım tabi yanımda can dostum Eylül de var. Şimdi siz diyeceksiniz iki kızı tek başına tatile mi yolluycaklar diye cevabı ben veriyim tabi ki de EVET çünkü benim aileme aile demeye bin şahit lazım aslında tam olarak ailem de sayılmaz tabi bu kız ne saçmalıyor diyosunuzdur

Şimdi size anlatayım Dedem hep bir kız torun istiyormuş ama annemin çocuğu olmuyormus bu yüzden yetim haneden bir bebek almışlar yani bu bebek ben oluyorum sonra da herkese kendi çocukları gibi tanitmislar böyle saçma sapan bişey işte bana karşı duyguları da zorunlulukmusum hissi veriyor.

Neyse ya siz bunları takmayin asıl konumuza dönelim.
Ben bunları düşünürken annem aşağıdan bana sesleniyordu.

-Kızım hadi gel Eylül geldi.

Ben koşarak aşağı indim.
Ailemle yapmacık bir vedalasmadan sonra terminale doğru yol aldık otobüsle gitmeyi biz istedik daha eğlenceli oluyor

Otobüse bindik. 10 dakka sonra da yolculuk başladı.

-Ekim çok eglenicez lan taşlar da olur orda ya super olucak xjjxhx dedi eylül

Her zaman ki eylül işte bense her zaman ki gibi onu kirmamak için "aynn öyle"deyip gecistirdim. Aslında eylül u çok seviyorum ama çok deli dolu bi kız zıt karakterler olmamıza rağmen birbirimiz için yaratilmisiz sanki yani şöyle eylül bi anda hareket eder içinden geldigi gibi bense daha çok ileriyi de düşünürüm ama her zaman böyle sıkıcı değilim ona uydugum zamanlarda oluyor.

Ben böyle düşünürken otobüs mola yerine gelmişti.

-Hadi tuvalete gidelim çok sıkıştim niye otobüslerde tuvalet olmaz ki ya çok acil olsa bunu bakanlığa bir yazıyla bildirmeliyiz ekim (!)

-He eylulcum tabi bakanlıkta eylül yazı yazsada şu otobuslere tuvalet yapsak diye bekliyordu zaten dedim.

Eylül beni dinlememis direk tuvalete hücum etmişti arkasından da ben. Belli etmesem de gerçekten eylül haklıydı her neyse içeri girdiğimde hiç beklemedigim bi manzara karşımda duruyordu. Bir tane şaşkın ördek eylül ve bir meteor.

Eylül'ün ağzından koca bir "Ha?" çıktı. Bense yine herzaman ki gibi mantığımi konusturup

-Sizin kızlar tuvaletinde ne işiniz var diye bagirdim. Ama çocuk mal gibi durmuş bize bakıyordu.

-Ne sacmaliyorsunuz kızım siz burasi erkekler tuvaleti.

Ben tam ağzımi açmış birsey diyecekken kapı açıldı biz bir bayan beklerken ve bingo bir meteor daha

-Bu ne olum siz kafayı mi yediniz yoksa sapık misiniz yanlışlıkla kızlar tuvaletine girdim bahanesiyle kız mi kesiceksiniz Hayır yani çok da yakisiklisiniz valla buralarda harcanirsiniz benden demesi.

Eylül bunları derken ben gidip kapıda yazan yazıya baktım ve bingo ERKEKLER TUVALETI yazıyordu.

-Eylül şimdi sıçtık.

-Ekim sıçıcaz da su mallar izin vermiyor ki.

-Eylül ve Ekim mi bende Kasım memnun oldum deyip güldü gerizekalı bu cocuk gulmesin lan bu ne sağlığa zarar yeminlen o nasıl bir gülüs melodi gibi .

Neyse ben kendimi hemen toparlayip Eylül'ün kolundan Tutup "Biz çok özür dileriz kusura bakmayın Eylül'ün malligi işte "deyip zar zor da olsa eylulu dışarı çıkardım ve erkekler tuvaleti logosunu gösterdim. Eylül onu görünce şok wefad iptal tabi jxbxbxbx.

Otobüse doğru gidecektik ki bir baktık otobüs hareket etmiş gidiyor arkasından kostuk ama yetisemedik işte şimdi tamamen bittik.

Inşallah ilk bolumumuzu beğenirsiniz biraz acemice ama diğer bölümlerde duzelticez sonuçta ilk kitabımız yorum ve votelerinizi bekliyoruz☺Opuldunuz

ŞANSSIZLIK İŞTE (!!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin