Öğle arasıydı. Yemek yemek için Sasha'yı bulacaktım. Tepsimi aldım, yürümeye başladım. Birden kolumda soğuk bir elin narin dokunuşunu hissettim. El o kadar soğuktu ki avuçlarımın içine alıp ısıtmak istemiştim. Dönüp baktığımda onu gördüm.
- Ben, bir hafta içinde 500 sayfalık kitabı bitirirsin sanmıştım.
''Ne saçmalıyor b-, ah not ondandı.''
- Bitirdim, Alyss.
- Öğle yemeğinde sana katılabilir miyim?
- Neden olmasın?
- Neden bu kadar dolandık şuraya otursa-
- Sasha, Alyss. Alyss, Sasha.Alyss şaşkın gözüküyordu. Göz bebekleri büyümüş, kaşları hafif çatılmıştı. Büyük ihtimalle hiç arkadaşım olmadığından haberdardı ama belli ki Sasha'yı da duymamıştı.
Sasha'ysa sinirli gözüküyordu. Hayatımdaki tek kişinin o olduğunu biliyordu fakat şimdi başka bir ''insan'' ile gelmiştim. Ve ona haber vermemiştim. Belki de bu bir hataydı.
- Tanıştığıma memnun oldum
- Ben de.Sasha, Alyss'in görmediği bir anda göz devirdi.
- Anlat bakalım Phillip, kim bu hoş bayan?
Yüzündeki muzip gülümseme ortalığı karıştırmak istediğini açıkça gözler önüne sermişti.
- Kız arkadaşım.
Bu lafın üstüne gülme sırası Sasha'daydı. Rekabet bitmişti. Bu oyunun kazananı Sasha'ydı.
Alyss bozulsa da bozuntuya vermeyerek yemeğini yemeyi sürdürdü.Yemek bittiğinde Alyss, Sasha'nın görmediği bir anda elime bir not tutuşturdu. Şu anda açamazdım, hemen cebime attım ve Sasha hiçbir şey anlamadan kafeteryayı terk ettik. Nedense kendimi Alyss hakkında düşünürken buldum. Biraz fazla iddaalıydı ancak kötü niyetli değildi. Farklıydı, dikkat çekiyordu ve bunu çok iyi biliyordu.
Daha sonra Sasha'ya baktım. İri kahverengi gözlerine, kestane rengi, uzun, kıvırcık saçlarına baktım. İşte bu kızı Alyss'e tercih ederdim. Kafamı karıştırmasına izin vermeyecek, hayatımda tek sahip olduğum ve beni seven tek insanı kaybetmeyecektim.
Eve döndüğümde kağıdı açtım:
İhtiyacın olursa numaram kağıdın arkasında yazılı. Sasha'dan çok daha iyilerini hakediyorsun. O sandığın gibi biri değil.xoxo, Alyss
Bu da ne demekti şimdi? Notu çöpe atmak üzere ayağa kalktım.
Umarım beğenirsiniz. Oy verirseniz çok hoş olur :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything's An Illusion
Fantasía"Ya öldüğünü sandığın anda yaşamaya yeni başlamışsan?"