Untitled Part 1

77 5 1
                                    

tukorbe neztem.latok egy szep lanyt.igen szep vagyok.gimibe megyek .oda jarok....elegge jol tanulok...aztan elindulok....latom a baratnoimet.busszal megyek a suliba...minden egyforma.minden napom.nevetek a toritanaromon.total luzer.kockafej.de erdekes tapasztalatokkal az eletrol.meg 17 evesen nem ertettem oket..de nem is kellet meg ..delutan aztan csorog a telom...es o volt...a nagy Ö...megismerkedtunk.beleszerettem.naivan.minden feltetel nelkul az ove voltam...egyszeruen jott...mint a villam.meglattam ,megszerettetm.paffffffff!!!!!!!!!!!es mar nem erdekelt a suli .semmi sem.csak ö...mindent otthagytam erte.a sulit az eletet.a szuleimet .mindent....odakoltoztem.terhes lettem....eletet adtam egy csoadanak.a mi csodanknak.a kozos csodaknak....aztan megint csak paffffffffff!!!!!!!!!!!a fellegekbol a foldre estem.talan meg annal is tovabb.a pokolba. a kinok meg a konnyek koze...ahol meg a lelegzet is faj.....megcsalt....massal volt.mast simogatott ,szeretett...mas nöt!!!!!!!!mast!!!!!!!megtortem akkor...mas lettem.kemenyebb.de osszetort es menekulni kellett .el el onnan el tole a kozelebol...el!!!!!!!!!pedig hozza akartam menni.menyasszonyi ruharol almodtam.szep alomeskuvorol....osszetort almok.szenvedes ..siras.pokol.kinok.istenem!!!!!!menekulni kell!!!!!!!!!!!el innen!!!!el!!!!!!!!!!! elhagytam......aztan jott az uj  elet.uj baratok.de en meg mindig nem alltam labra.de hagytam magam.felejteni akartam.kellett.muszaj volt....es megismertem ot.........aki vigaszt adott.aki nemileg oszeragasztotta a szetesett szivemet.adamot....o igazan szeretett.mostmar tudom...de nem volt tokeletes.alvilagi figura.de en meglattam benne a jot..az embert.a segitseget amibe megkapaszkodhattam....de en nem voltam kozejuk valo...de o kuzdott ertem.erosen.foggal korommel vedett.es en tiszteltem ezert...szerettem...de nem hittem.........hogy..........elveszitem.........meghalt.lelottek....vegigneztem ahogyan meghal...ertem.miattam...mert nem voltam kozejuk valo.....eletet adta ertem.mert szeretett...es en ujbol meghaltam.....nyomorult lettem....egy semmi az emberi let kozepen.egy pont .akit ha eltaposnak eszre se veszik...es akkor jott a drog.a bodulat.a pia.felejteni akartam.de nem ment.csak rosszabb lett...rosszabb es rosszabb...aztan jott megint ö.a fiam apja.felemelt a pokolbol.megint az eletbe.kirangatott a bodulatbol.es helyrehozott.aztan elvett felesegul.de ugyanugy osszetort maradtam.a szivem darabjait nem tudta osszerakni...nem tudta.......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 01, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A nyomorultak nyomorultjaWhere stories live. Discover now