#4

102 7 1
                                    

                            Harley
Kada sam usla u zgradu nitko nije promjenio poziciju. Jedino je Franks otisao.
"Smirila si se?" Pitala je Erin. U pogledu sam joj mogla vidjeti suzdrzanost.
"Odlucila sam raditi na slucaju, ali to ne znaci da ti oprastam Andrew."
"Jasno." Rekao je
"Franks je otisao s Danielom i rekao je da kada se saberes odvedes decke u konferencijsku sobu. Ovdje su vam propusnice." Pocela je koracati od jednog do drugog pricvrscujuci propusnice na njihove majice.
"Idemo" krenula sam prema liftu s petero muskaraca iza mene.

"Hocete kavu ili nesto?" Ponudila sam ih. Tijekom voznje liftom svi smo se upoznal cak sam se ispricala Ashleyu sto sam ga na neki nacin napala.
"Pretpostavljam da nema nicega s alkoholom?" Pitao je Ashley
"Najjace sto imamo je kofein." Slegnula sam ramenima "Onda moze svakom crna kava sa secerom?"
Svi su se slozili pa sam nam skuhala kavu.
Cula se zvonjava mobitela. Andyev.
"Rekla sam ti da je jedno od prav-" Zapocela sam, ali me prekinuo
"Ovo je nepoznat broj, mislim uvijek fanovi mogu pogoditi broj, ali mislis li da je slucajno sto je broj sakriven?" Pokazao mi je mobitel podignute obrve.
"Ja cu se javit." Rekla sam iznenadivsi samu sebe. "Najbrzi neka otrci do Erin i neka ona pozove Franksa reci joj da mozda zove otmicar pozuri." Nije me iznenadilo kad je Andy istrcao iz sobe. Pa zaboga ima najduze noge. Svi su pozorno pratili kako povlacim prst po ekranu mobitela i stavljam ga na uho.
"Halo?" Javila sam se. Cula sam pomalo ubrzano disanje s druge strane linije. Nervozan otmicar? Mozda.

"Koju li je curu taj klinac opet nasao? Ti si s mojim Andrewom zar ne?" Apsolutno sam se sokirala kada sam cula glas Andyeve mame na mobitelu. Zadnji put sam ju vidjela prije nego sam se preselila iz mog starog doma.
"Gospodo Biersack, to sam ja Hayley." Protisnula sam pomalo visokim glasom. Pogledavsi decke shvatila sam da ce se uskoro poceti smijati iz petnih zila.
"Harley? Harley Jonson? Koja je zivjela tei kuce dalje od moje?"
"Upravo ta Harley." Odjednom sam pomislila sto se sve dogodilo otkada sam zivjela tamo. Protresla sam glavom usredocivsi se na to sto prica Andyeva mama taman u trenutku kada su u sobu uletili Erin i Andy s Franksom za petama.

Andy je izgledao unezvjereno. Covjece, on jos uvijek voli Juliet. Ah, sretno im je kad je nademo.
Ponovo sam pocela pricati na mobitel "Gospodo Biersack moram ici, Andy ce vam se javiti kasnije." Poklopila sam prije nego je ona stigla reagirati.
"Majog Andya zove njegova mamica." Rekao je CC prije nego su se svi poceli smijati. Zapravo svi osim Franksa koji je gledao u mene pogledom koji je govorio 'opako si zeznula, imat cemo razgovor i Andya koji se crvenio gledajuci u svoje cihme.

"Nece se ponoviti obecajem." Ponovila sam vec mozda stoti put ocajno molibsi Franksa da mi popusti.
"Javila si se na mobitel iza kojeg se mogao nalaziti potencijalni otmicar, bez ikakvog tima!" Viknuo je Franks
"Nije bilo nikakvog otmicara to je bila Andyeva mama i usput decki su bili pored." Jedva sam uspjevala zadrzati miran ton.
"Ti decki nisu nikakvo osiguranje!"
"Oni nisu losi!"
"Do maloprije si ih mrzila!"
"Promijenila sam misljenje!" Shvatila sam da se sada i sama derem te sam duboko udahnula kako bi se smirila.
"Odlucit cu za posljedice kasnije." Rekao je i izasao iz vlastitog ureda ostavivsi me da stojim ispred njegovog stola.

Falling SkiesWhere stories live. Discover now