İnsan neden yaşar ki ne amaçla yaşar yani? Okuyup büyüyüp adam olsan ne işe yarar ki? Neden insan büyür? Neden hep çocuk olmaz ki neden sakalı çıkar? Neden hep büyür herşey neden küçük kalmaz dünya neden büyür elimiz ayağımız? Peki neden gelişir vücudumuz? Hepsinin basit cevapları var bilimsel olarak fakat insan büyüdüğünde olan bişeyin cevabı yok aslında belki formulleri bulunmuş olabilir ama bunun nedeni yoktur bu bazen en uzak ihtimalli şeydir ama insanın aptalcasına çabaladığı ve hiçbir amaçla tutunduğu bişeydir bu ona sahip olsa hiçbişey kazanmıycak fakat en önemlisi sadece mutlu olucak bişeydir çünkü bu şey küçükken aldığın oyuncakların gibidir bunun kokusu anne kokusu gibidir be, salakça bağlandığın bişey olsa da çok seversin o en büyük ilgi alanın en büyük uğraşın, en güzel alışkanlığın olur. Onsuz yaşamak kalpsiz yaşamaktır, duygusuz kalmaktır onsuz olamaz ki insan, susuz balık mı olur, ışıksız güneş mi olur? Buna insanlar aşk derler aslında bakarsan 3 kelime belkide dünya üzerindeki en basit kelime aşktır fakat harflerinin her çizgisinde bir anı gizlidir bir gülüşü bir bakışı gizlidir sevdikçe sevesin gelir bırakamazsın canının en içi olur saf duygularla seversin. İşte o duyguları kirletmeyin sakın sevgisiz kalmayın çizginizden ayrılmayın sonra susuz bir balık, ışıksız bir güneş gibi kalırsınız kupkuru bir hayat. Kısacası en değerlinizi aşık olduğunuzu asla kaybetmeyin, asla üzmeyin çünkü dünyada yerini dolduramıycağınız tek şey odur unutmayın balıklar sadece suda yüzer...
-Ayen