Arkama bile bakmadan koştuktan sonra bir yere saklandım, ama hala aranıyordum. Zalgo nun askerleri her yerde devriye geziyordu. Ve o gün gelmişti. Ne yani birden bire tanrılarla mı savaşacaktım? Hayır tabikide. Bana korkak diyebilirsiniz ama değilim, buna mantık denir. Korkaklık sana öç alma şansı verir. Ve benim şuanki derdim tanrılar falan değildi, ben o Bay P. Yü bulacaktım. Yola devam ettim, telefonuma baktığımda 15 kere Max tarafından, 23 kez de Natasha tarafından aranmıştım. Onları yüz üstü bırakmak istemezdim ama.... Yapacak bir şey yok. Şimdi ise yazlığa gidiyordum. Benim güzel yazlığın, sadece dinlenmek için olan, içinde hiç kötü anı yaşamadığın tek yer. Hemen kafamı burup yattım. Güneş batmaya başladığında uyandım, şimdi ise gerekecek şey sadece beklemekti. Birden bir ses duydum, yada duydum sandım. Ve bir daha..... Bu Darkness mıydı?! Birden kapıdan biri girdi.
Predatör: Adam...... Cık cık cık cık.... Seni savaştan kaçman için mi yetiştirdim? Savaşmak zorundasın....
Hard: Sen beni yetiştirmedin, sen tüm aileni bir kenara fırlatıp gittin! Ve hala kendini bir şey sanıyorsun! Sen korkaksın! Sorumluluk-
Predatör: Adam Adam Adam..... Çok yanlış düşünüyorsun. Seni özellikle bıraktım, çünkü acıya alış diye. Ben onursuz olabilirim, ama kalpsiz değilim ve bu benim en zayıf tarafım.....dı. Seni kalpsiz yaptım, daha ne istiyorsun?
Hard: Benim tek ihtiyacım bir babaydı.
Sen baba olmak değil, katil olmak istedin!Predatör: Yeter artık sana neyi
Neden yaptığımı anlatmak zorunda değilim!Hard: Annem nasıl öldü biliyor musun?!
Predatör:.............
Hard: Ablamın son sözünü?! Yada Kardeşimin nasıl ağladığını?!
Predatör: Adam, senin bir kardeşin daha var biliyorsun, değil mi?
Hard: *gözlerini kocaman açar* n.....ne?
Predatör: Hıh, annen sen daha çok üzülme diye söylememiş...... Senin bir erkek kardeşin var. Şuan hayırsever Bay P den sürekli olarak ona para akıyor *kıkırdar*
Hard *birden kafama dank eder* Zalgo die birini tanıyor musun?
Predatör: Evet, bu gün barış yapacağım salak bi düşman.
Hard: *yumruğunu sıkar* ne......üzerine anlaştınız?
Predatör: Bir kız var-.... Bir dakika.....yoksa bu kız....*kahkaha atar* ben ise o değersiz şeyi hemen öldürmeyi düşü-
Ona çok sert bir yumruk attım. Bana baktı ve gülümsedi, bana tam bir şey diyecekken başka bir yumruk daha attım. Duavara dayandı. Biraz geri çekilip tüm gücümle bir tekme atıp duvarı onunla birlikte yıktım. Birden karşımda Max ve Natasha yı gördüm. Onlara yaklaştım.
Hard: Max.... Natasha.....
Max: Hard!! *ona sarılır* bizi bırakmıcanı biliyordum!
Natasha: huu iyiki burdasın, savaş başlamak üzere....
Hard: o zaman, Savaşalım!