Twihiligt ve arkadaşları kristal Krallığa geldiler. Twihiligt cadance zı görünce
Merhaba Cadance dedi. Ama Cadance ona merhaba demedi.
Prenses Luna konuşmaya başladı : bayanlar ve baylar burada toplanmamızın nedeni ayın kabiyetini yok oldu bu çok kötü birşey dedi.
Tüm ponyler : hayır olamaz !!!!
Cadance Kısık sesle şöyle dedi : hayır
Prenses Luna : bir pony yok etti. Ama kim. Eğer ayın kabiyetini olmazsa.
O zaman uyum elementlerin faydası olmaz.
Tüm ponyler çok üzüldü.
Prenses Luna'ın konuşması bitti.
Prenses Cadance ağlıyordu ağlarken Yanlışlıkla sihri twihiligt ' a dokundu. Twihiligt kiristal olmuştu bütün. Ponyler GÖRDÜ.
Prenses Luna : Cadance ne yaptın
Cadance : çok üzgünüm gerçekten. Twihiligt sana merhaba bile demedim.
Spike : hayır Cadance twihiligt ' ı bilerek kristal yaptın.
Prenses Celestia : Cadance Bilerek yapmadı Spike sadece ağlarken Twihiligt ' tı Yanlışlıkla kristal yaptı.
Spike : Ama twihiligt benim arkadaşım.
Lovestruck : Spike sakin ol biraz. Hem dahada sinirlenirseniz alev püskütürsün.
Spike : hayır lovestruck sakin olmayacağım. Ama yinede prenses cadance'zı alev püskütürtüceğem.
Prenses Celestia ve prenses Luna Spike ' ı sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Ama Spike onları dinlemiyordu.
Spike prenses Celestia ' nın kanadına alev püskürtü Prenses Celestia artık uçamıyordu.
Prenses Luna : Spike yeter artık bana bundan çare bırakmadın. Diye prenses Luna sihrini kullandı. Ve Spike ' ı bayılttı.
Cadancezda twihiligt ' tı kristalden kurtardı.
Twihiligt : Spike sen Cadance 'za alevli püskürtecektin ?
Spike : aslında evet.