GİZEMLİ AŞK

423 41 26
                                    

Sizce bu fani dünyada aşk mı kariyer mi daha önemli peki onun için hangisi hep birlikte göreceğiz..

Sabahın ilk ışıkları odama girerken rüzgarın hafif esintisiyle uyandım.
Bugün işimin ilk günüydü.Geç kalsam işim hiç başlamadan bitecekti.önce bi duşa girdim ardından dişlerimi firçalayıp kıvırcık karamel renginde saçlarimi taradım aşağıdan bi ses "Eylül hadi işe gec kalacaksın"dedi.
Bu Yağmur'du siyah kalem etek ve gömleğimi giyip ela gözlerime maskara cektim.

Kahvaltı müthiş görünüyodu "hayır olamaz saat 07.30 sekizde orda olmam gerek .O  muhteşem kahvaltını yiyemeden gidiyorum Yağmur cıkmam gerek tatlım." deyip siyah platformları giydim ve önüme gelen ilk otobüse bindim.Çok uykusuzdum. Heyecandan uyuyamamistim. Otobüste ayakta kaldim. Gözüm her dakika kapanıyor ve kahretsin ki biran kapandı. Arkamda oturan adamın üstüne düşmeyim mi?

Adam elleriyle kalçamı tutuyordu.
Ne yaptığını zannediyorsun. Otobüse bindigimden beri kalçalarıma bakıyorsun. Adi sapık!"
"Hayır hanımefendi tek amacım maketimi kurtarmakti".Haklı olabilirdi ama ben de o anki sinirimle maketini yera attim .Adamın gözlerinden ateş püskürüyor ve her an öldürcekmiş gibi bakiyordu. Korkudan titriyordum icimden bir ses - Ne duruyosun eylül insene arabadan adam öldürecek seni .
Oh kurtulmustum ama saat 07:50 geçiyordu.Daha çok yolum var nasıl yetişecektim offf Eylül yine herseyi berbat ettin!

Tek çarem son hızla koşmaktı...

GİZEMLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin