5 yıl sonra
Tiniden
Beş yıl boyunca hayatımız belli bir düzene girmişti . Ama bu düzen sıradan basit bir düzen değildi . Kurduğumuz müzik grubu bir yıldan kısa bir sürede ünlü olmuştu ve bu yüzden çok fazla çalışıyorduk . Bir hafta önce bir turneden dönmüştük ve şu anda üçüncü albümümüzü çıkarmak için çalışıyorduk .
Bunlar dışında özel hayatımla ilgili bir sorun yoktu . Jorge ile çok mutluyduk . Bugün evimizde arkadaşlarımızla birlikte beşinci evlilik yıl dönümümüzü kutlayacaktık . Yardımcımız Amanda aşağıda yemek salonunu hazırlarken ben de hazırlanmak için odaya çıkmıştım . Bugün için özel bir kıyafet almamıştım . Zaten biz bize olacağımız için bir şey olmazdı . Üstüme Jorgenin en çok sevdiği beyaz elbisemi giydim . Onunla uyumlu ayakkabılarımı giydim ve saçlarımı açık bıraktım . Başka bir şeye gerek yoktu . Hazırdım . Odadan çıktım ve aşağı indim . Misafirlerimiz birazdan gelirdi .
Jorge salonda oturmuş beni bekliyordu . Beni merdivenlerden inerken görünce şaşırmıştı . Büyük ihtimalle bu kadar kısa sürede hazırlanmış olmama şaşırmıştı . Ya da kısa zamanda bu kadar güzel olmama . Ben onun yanına doğru ilerlerken o da oturduğu koltuktan kalktı ve yanıma geldi . Bana sarıldı ve '' Çok güzelsin . '' dedi .
'' Hiç bir şey yapmadım ki . ''
'' Biliyorum . Sen her halinle güzelsin . '' dediğinde ben de ona bir şeyler söylemek için ağzımı açtım ama zilin çalmasıyla susmak zorunda kaldım . İlk misafirlerimiz gelmişti . Onlarla birlikte gürültü de gelmişti .
'' Hayır , Ruggero soruna cevap vermeyeceğim . ''
'' Ama Mechi ... ''
'' Sus , Ruggero . ''
Onların bu haline sadece gülmekle yetindim . Gelenler tabii ki Ruggero ve Mechiydi . Her zaman ki gibi kavga ediyorlardı . Ve konu yine aynıydı . Üç yıldır aynı şey yüzünden kavga ediyorlardı . Aslında buna kavga denilemezdi . Sadece Mechinin inadı yüzündendi . Ruggero Mechiye üç yıl öncesinde evlenme teklif etmişti ve Mechi '' Düşüneceğim . '' demişti . Üç yıldır da düşünüyordu . Ne olumlu ne de olumsuz bir yanıt veriyordu Ruggeroya . Bu da Ruggeroyu çıldırtıyordu . Aslında Mechi iki ay içinde kararını vermişti ama Ruggeronun sorusuna olumlu cevap vermesi için onun her istediğini yaptığını görünce cevap verme işini biraz daha ertelemişti . Biraz zaman geçince Ruggero ısrarla sorusunu tekrarlamaya başlamıştı . Neredeyse her gün ona '' Düşündün mü ? '' diye soruyordu ve bu Mechiyi sıkmıştı . Bu yüzden o bu soruyu sormaya devam ettikçe Mechi soruyu cevaplamakta inat ediyordu . Zavallı Ruggero da bunu anlamadığı için hala sormaya devam ediyordu . Bize de eğlence çıkıyordu .
Ben bunları düşünürken bir kez daha kapı çaldı . Gelenler Lodo ve Diegoydu . Bir de bir buçuk yaşındaki oğulları Dan . Aslında onun gelmesini beklemiyordum . Burada sıkılacağı için evde bakıcısı ile kalacağını düşünüyordum . Bizi eğlendirirdi . Lodo ve Diego üç yıl önce evlenmişti . Ve kısa süre içinde bir çocukları olmuştu . Biz de istiyorduk bir çocuğumuzun olmasını ama olmuyordu . Artık boş yere umutlanmayı kesmiştim . Beni bu üzücü düşüncelerden uyandıran '' Tini '' diyerek paytak adımlara bana doğru yürüyen Dan oldu . Yanıma gelince eğildim ve onu kucağıma aldım .
'' Seni bugün göreceğimi düşünmüyordum , ufaklık . ''
'' Biz de onu getirmeyi düşünmüyorduk ama annesinden ayrılamayınca onu da getirmek zorunda kaldık . '' diyen Diegonun yüz ifadesi görülmeye değerdi . Oğlu annesine çok düşkün olduğu için oğlunu kıskanıyordu . Lodo da bunu biliyordu ve bilerek oğlunu yanından ayırmıyordu . Kocası tarafından kıskanılmak hoşuna gidiyordu .
Amanda gelip yemeğin hazır olduğunu söyleyince Dani onunla ilgilenmesi için ona verdim . Biz de yemek odasına geçip yemeğe başladık . Çoğu zaman eğlenceli geçen sohbetler sayesinde iki saat yemek masasının başında oturmuştuk . Bu iki saatin sonunda Lodo ve Diego Danin uykusu geldiği için kalmak zorunda kalmışlardı . Dördümüz içeri geçip biraz oturmuştuk ama Mechi ve Ruggero da çok kalmamış hemen gitmişlerdi . Onlar gidince biz de yorulduğumuz için odamıza çıktık . Üstümdeki elbiseyi çıkarıp geceliğimi giydim ve çoktan yatağa girmiş olan Jorgenin yanına kıvrıldım . Artık yorucu bir günün ardından gelen ödülümü almaya hazırdım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (3.kitap )
FanfictionUzun yıllar süren ve her zorluğun üstesinden gelmiş iki insanın aşkı onların ölümü ile bir anda unutula bilir mi ? Bence unutulmaz . Onları tanıyan , onların aşklarını görenler yaşadıkça , onların hikayesi birileri tarafından anlatılmaya devam ettik...