Pustě te si písničku na boku. :)
Slyšela jsme jak se nadechl a z jeho úst vyšlo první slovo.
"Druhá možnost je ,že mi dáš svoje tělo." zašeptal mi do ucha a moje srdce vynechalo úder.Odtáhl se ode mě a koukal se mi hluboko do očí.To nemyslí vážně.
"A když si nevyberu?" bála jsem se co odpoví.Jeho oči mě furt propalovali a jeho tvář zvážněla.
"Když jsi nevybereš.Budu to brát jako , že jsi si vybrala tu první možnost.A to bych nerad.Jsi moc krásná na to , abychom tě mlátili." panebože dělá si srandu.Ani jedno se mi nelíbí.Nechci aby mě šikanovali a nechci mu dát své tělo.Jsem totiž ještě panna.Nemůžu o to přijít s donucením.Oči se mi plnily slzami.Až jsem to nevydržela a pár se mi jich skutálelo po tváři.Nash jsi toho všimnul.Jeho vážný obličej vyměnil starostliví.Pustil mi jednu ruku a hřebet ruky mi setřel slzy kutálející se po mé tváři.
"Zlatíčko nebreč.Dám ti to do zítra rozmyslet.Pokud mi zítra neřekneš jak si se rozhodla , beru tu první možnost." zašeptal a jeho tvář se přiblížila k té mé.Neveděla jsem co děla dokud se jeho rty nedotkly mých.Jeho rty byli plné a měkké.Srdce mi začalo silně bít.Automaticky jsem zavřela oči.Po chvíli se odtáhl.Naposledy se na mě podíval.Pustil mé ruce a bez jakého slova odešel.Když odešel , sjela jsem po zdi dolů a začla plakat.Nevěděla jsem co si vybrat.Obě možnosti byli hrozné.Po nějaké chvíli jsem se zvedla.Podívala jsem na svůj rozvrh, měla jsem ještě 4 hodiny.Rozhodla jsem se že půjdu domů.Nechtěla jsem ho ani jednoho z jejich party vidět.Chtěla jsem si jen zalést do postele a brečet.
Doma
Zavřela jsem za sebou dveře.Zařvala jsem na celej dům jestli tu není máma.Nikdo se neozýval.Určitě je v práci.Byla jsem za to ráda nechtěla jsem jí vysvětlovat proč nejsem ve škole a mám uslzené oči.Hodila jsem tašku do kouta a vyběhla schody do svého pokoje.Najednou se mi do postele nechtělo.Nejdřív jsem se potřebovala uklidnit a na to byla nejlepší vana.Šla jsem do koupelny a pustila kohoutek.Nastavila ho na správnou teplotu a odešla do pokoje.Tam jsem ze sebe všechno svlékla a vydala jsem se zpět do koupelny.Vana už byla napuštěna.Vypla jsem kohoutek a vzala jsem pěnu do koupele a vylila jí do vany.Najendou mě omámila vůně čokolády a jahod.Pak jsem si vzpoměla,že jsem si mobil nechala v pokoji.Rychle jsem vyběhla z koupelny do pokoje , vzala jsem mobil a běžela zpátky.Konečně jsem si vlezla do vany.Uvolnila jsem celé své tělo a poslouchala písničky,které hráli z mobilu.Nemohla jsem na něj přestat myslet.To co mi řekl jsi budu pamatovat ještě hodně dlouho.Mám si vybrat mezi Šikanou nebo Jím.Možná se to zdá lehké,ale není hlavně né pro mě.V životě jsem kluka neměla nevím co mám dělat a navíc nechci s ním přijít o moje panenství.Nebo chci?Nevyznám se v sobě.I když je to grázl co by mě nechal zbít něco mě na něm silně přitahuje.Z mého přemýšlení mě vyrušilo pípnutí na mobilu.Vzala jsem ho do ruky.Měla jsem nepřečtenou zprávu , která byla od mámy a psala , že dorazí až zítra.Jsem za to ráda dneska chci být sama.A hlavně by se vyptávala co bylo ve škole.Položila jsem mobil zpět a pustila písničky.Pěna ve vaně pomalu mizela.Zadívala jsem se do vody a nějakou chvíli jsem se do ní dívala a přišla jsem na to co mu odpovím.Vylezla jsem tedy z vany a obmotala kolem sebe ručník,vypustila vanu a šla do pokoje.V pokoji jsem se převlékla do věcí na spání a šla do kuchyně si vzít něco dobrýho.Bohužel tam nic nebylo.Tak že jsem vzala mobil a objednala jsem si Čínu.Než přijede , šla jsem si udělat pití a šla si sednout do obýváku a pustila jsem si televizi.Nic tam nedávali , ale to mi bylo jedno.Potřebovala jsem nějak zabít čas.Když zazvonil poslíček u dveří , otevřela jsme mu a zaplatila požadovanou částku a zabouchla jsem za ním dveře a šla do pokoje.Čínu jsme si položila na stolek vedle postele.Ze stolu jsem si vzala počítač.Položila jsem ho na postel a zapla ho.Našla jsem si nějakej film , ale než jsem stiskla tlačítko zpustit.Napadlo mě , že jsi půjdu zakouřit.Ano kouřím.Pomáhá mi to od stresu a taky mi to chutná.Začla jsem , když mě Bill začal šikanovat.Do teď nevím co ho k tomu vedlo.Ale teď mě to už nezajímá.Šla jsem na balkón a cestou si vzala svoje milovaný Malbora.Sedla jsem si na židličku na balkoně a zapálila jsi.Miluju ten pocit , když mi kouř naplní plíce.Pořád jsme přemýšlela jestli jsem se rozhodla dobře.Jedna možnost horší než druhá.Takhle jsem tam seděla nějakou dobu se stejnou otázkou v hlavě.Zbývalo mi už poslední popotáhnutí z cigerety.Popotáhla jsem , zaplnila jsi plíce a vydechla jsem kouř a spolu s mizejícím kouřem i myšlenky na Nashe.Nebudu už o tom přemýšlet.Bylo by to ještě horší.Můj život stojí za nic jako před tím a to jsme si myslela,že se to změní.Típla jsem cigeretu a vydala jsem se zpět do pokoje.Sedla jsem si na postel , vzala si Čínu a pustila jsi film.Když jsem dojedla a dokoukala film bylo 9 hodin.Ještě se mi nechtělo spát tak jsem šla na facebook a koukla se co je nového.Měla jsem tam jednu novou žádost o přátelství.Klikla jsem na ní , abych se koukla od koho je.Byla od Nashe.Kéž bych na ten Facebook nechodila.S velkým přemlouváním jsem klikla na tlačítko potvrdit.Po pár minutách mi od něj přišla zpráva.Můj plán , že na něj už dneska nebudu myslet je v prdeli.Nash Grier:Ahoj zlatíčko.Už si se rozhodla jakou možnost si vybereš?
Death Black:Už vím jakou si vyberu.
Nash Grier:Potěšila jsi mě , že už víš co mi zítra řekneš.Moc se na to těším.
Death Black:To jsi sám.
Nash Grier:Zatím.Ještě nevím co jsi si vybrala.A věř , že nerad bych tě nechal zbít.
Death Black:No jasně.Už budu muset jít.Ahoj.
Nash Grier:Ještě něco zlato přijdeš mi to říct po škole na tribunu jak jsi nás minule šmírovala.Dobrou noc.Doufám , že budeš moje.
Neodpověděla jsem mu.Proč já mu tu žádost přijala.Zaklapla jsem počítač.Položila jsem ho na noční stolek.Zachumlala jsem se do peřin a snažila jsem se usnout.Kdykoliv jsem zavřela oči viděla jsem modré oči plně chtíče.Nemohla jsem na něj přestat myslet.Byl krásný , ale přitom byl tak krutý.Po chvilce jsem usnula spolu s myšlenkama na modrookého chlapce.
Na fotce je Jack J. a Jack G.
Jak už víte Jack J. je ten menší a Jack G. větší.The Paulin
ČTEŠ
Bad boys.Good lips. - Nash Grier
FanfictionNash Grier a jeho skupina mají na škole pověst jako největší grázlové. Death Black je ublížená holka která jen chce aby se její minulost neopakovala. Splní se jí její přání na nové škole? Nebo se minulost bude opakovat? Ale co když padne do oka práv...