"Liceul..."

396 18 3
                                    

15 Septembrie toamna,America

Telefonul meu suna intruna...O sa mai stau putin.. si dintrodata apar ai mei care imi spun ca trebuie sa ma pregatesc de scoala. . Eu ma numesc Rose Cameron,am 17 ani ,par brunet ,ochi caprui, zodia scorpion etc.etc. am un stil mai ciudat,iubesc negrul si m-am mutat cu familia mea in America dupa ce am terminat generala si iata-ma acum .....Imi fac curaj si ma ridic din pat,ma duc pana la baie unde imi fac rutina si ma duc spre dulap sa vad cu ce ma imbrac..dupa multe decizi si alte intorsaturi ,imi aleg un tricou gri,cu o esarfa,blugi negri,o camasa albastra,si bocanci cu o geanta asortata..vezi imaginea de mai sus..imi dau cu rimel si imi fac parul intr-o coada de cal si merg catre bucatarie.

mama: -Sa ai grija ce prosti faci azi la scoala..sa nu ne faci de rusine!.."eu sa va fac de rusine..e prima mea zi in acest liceu..calm"

eu:- Ok mami ,te iubesc pa!!dupa care ies pe usa.

Sunt in fata liceului.....oftez...dupa care ma duc in clasa mea.In fata mea era o tanara doamna cu par lung si cret ,imbracata intr-un costum gri.Aceasta era diriginta mea ,doamna Stelman.M-am asezat in a doua banca de la fereastra..colega mea de banca avea parul scurt ,ochi caprui si era la fel de inalta ca mine ,..am observat in 3 secunde ca este foarte de treaba. O chema Kristal si avea 16 ani,iar pe cea mai buna prietena a ei, cu care m-am imprietenit si eu intre timp, Selena,care avea parul lung si drept si era mai mare ca mine cu un an. In fata mea si aKristal stateau doi baieti pe nume Mihai  si Razvan care erau mai mici ca mine :) ....a trecut repede ora si a venit minunata pauza.

Kristal: -Bun venit in acest liceu sper sa-ti placa, e c-am plictisitor, eh scoala...

eu:- Cred ca-mi v-a placea mult,avand in vedere ca am gasit niste persoane minunate cu care sa stau.

Selena:- Aww ce dragut, si noua ne place de tine.


dupa 5 ore

Ies din liceu cu capul in nori gandindu-ma la ziua de azi...cand ma simt aruncata pe jos de un pusti cu gluga.

?:- Ai grija pe unde mergi data viitoare ! spuse el

eu:- Tu te-ai imbrancit in mine ,idiotule! spun revoltata carandu-mi foile de pe jos,cand se apropie de mine fetele.

amandoua:- Hei, ce s-a intamplat?

eu:- Un tampit m-a impins si am cazut...

Dupa care m-au ajutat sa ma ridic . Aveam la cot o julitura uriasa ,nu credeam ca se mai vindeca :( .


Imediat ajung acasa,imi iau ceva sa mananc ,fiindca ai mei erau plecati cu treaba si ma inchid in camera. Imi pun gheata pe rana,si ma apuc sa-mi fac temele fiindca nu aveam asa multe ,iar dupa amiaza stabilisem cu fetele sa iesim pentru a ne cunoaste mai bine :D.....S-a facut ora 7 dupa amiaza,pe mine ma luase somnul in fata leptopului ,iar telefonul meu suna intruna ca un nebun.

eu:-Alo'! voce somnoroasa..

Kristal:- Unde naiba esti .?.Te asteptam de o jumatate de ora.Nu-mi spune ca te-a luat somnul!?

eu:- Nuuu,normal ca nu m-a luat somnul ...mhh...in 10 min sunt la voi.Pa.

Kristal: - Ok ,pa! Daca intarzi te pocnesc.!!

M-am ridicat din pat,mi-am luat un tricou larg negru,lojic, cu niste blugi negri,o geaca de piele , mi-am lasat parul desfacut,si m-am dat cu rimel.Aproape, cand sa ajung la el
e,aud un sunet ciudat si incep sa o iau la fuga...

Dragoste de vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum