Kap.2

14 1 0
                                    

Når vi gikk ut,var det litt trangt i garderoben,fordi alle de små barna trengte seg på.
-Så skal vi gå til treet? Spurte jeg.
Treet er et minnested om når barnehjemmet ble bygd.
-Kan vi vel. Sa Silje.
Vi gikk til treet da vi så at bitchene (jepp,man kan ikke unnslippe dem)
Thea,Stine og Klara var der.
-dere skjønner vel at dette er mitt sted nå! Sa hun.
-Det er det vel ikke! Sa jeg
-Stedet er for alle. Sa Silje.
- De som tar det først,får det faen meg først! Sa Thea.
-Ja nettopp! Sa Stine og Klara i kor.
-Kom vi går! Sa jeg til Silje.
Vi gikk til en benk og satte oss,etter en stund måtte vi inn til "time".
I dag hadde vi matte på timeplanen i første time.
Det var dødskjedelig,fordi vi bare hadde om ganging og deling..
Etter det ringte til neste time,så jeg at jeg hadde norsk med Thea og de!
Vel etter norsktimen,ringte det ut,og jeg og Silje sprang så fort vi kunne ned til treet.
Så så vi at Thea og de andre hadde hengt opp fullt av gutte-plakater,og laget et skilt: Stedet er reservert til Thea! -Noe så dumt. Sa Silje,jeg og Silje rev ned alle plakatene og skiltet,og satt der en stund,helt til Thea kom.
-Hva faen! Dere er jo søren meg helt dust i hue!
-Ikke like mye som deg! Hveste jeg tilbake.
-og jasså?! Du vet vel at foreldrene dine egentlig ikke likte deg?!! Det var derfor de døde! Det gjorde meg så sint og trist at jeg bare sprang inn på rommet mitt,og slang meg i senga og begynte å gråte.
- Fy faen!! Thea er jo en jævla bitch! Jeg hater hun,skrek jeg,mens tårene rant nedover kinnene mine.
- hei,eh går det bra? Hørte jeg Silje sa.
- mm,sa jeg.
- Du trenger ikke bry deg om den selvgode bitchen!
-Takk for at du trøster meg!
- No problem, sa Silje.
(Neste morgen)
Jeg våkner,og tar på meg en bluse og en dongeribukse, og går ned i spisesalen.
-Hør etter alle sammen! Idag skal tre elever bli adoptert bort! Nemlig Thea, Klara og Stine! Sa Mrs. Hepworth.
-Vi er så takknemlige for å ha bringt 2 år med dere alle! Så nå må vi dra, lykke til, til dere alle! Sier Thea med den tilgjorte stemmen.
- Takk Thea, lykke til, til dere også! Sier Mrs. Hepworth.
- Takk! Sier de tre bitchene.
-yess! Endelig drar de,hvisker jeg til Silje.
- Helt enig, nå kan vi ha stedet vårt,uten at noen ødelegger! Hvisker Silje.
- Hade alle sammen! Sier Klara, Stine og Thea.
- hade! Roper resten.

Vet at den ikke ble så bra,men håper noen tar seg tid til å lese💕 lover at jeg skal skrive bedre, visst noen gidder å lese da🙈 visst det er noe dere vil jeg skal skrive, si det i kommentarfeltet⬇️

MiaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang