Tym Kimś okazał się Michael. To juz musiał byc pech!
- Zamknij twarz i chodź. Masz 5 minut nie?- zapytałam
Wbiegliśmy do pokoju.
- Niespodzinka!- powiedzialm na wstępie- Chcialysmy wam zrobic niespodziankę. No to JESTEŚMY! Za nami 26 godzinny lot. I idziemy na was koncert. Tam mieliście nas zobaczyć. No ale się nie udało. Ale masz nic nie mowić reszcie. Okay? Błagam- złożyłam ręce jak do modlitwy.
- Dobra- powiedział uśmiechnięty- a teraz się przytul.
Przytulił mnie i pocałował w czoło. Wtedy weszła do nas Charlie.
- O nie!- jęknęła- Juz wiedzą?!
- Jeszcze nie- oczy Michaela błysnęły tajemniczością, po czym przytulił Charls.- teraz lece fani czekają i tak dostanie mi się za 10 minutowe spóźnienie. Powiem ochroniarzom, zeby was wpuścili i wtajemnicze tylko Ash'a aby mi w czymś pomógł. To do zobaczenia! Mam rozumieć, ze pierwszy rząd?
- Nie zaczekamy jak będziecie schodzić za kulisami.- odpowiedziałam
- Dobra to pa!- krzyknął a my zaczęłyśmy się szykować bo zostało nam tylko 45 minut.
P.O.V Mike.
Wyszedłem od nich z pokoju. Nie mogąc uwierzyć, ze tu są.
- Narzeszcie- powiedział Luke, wciąż smutny.- ile można na ciebie czekać. Pomysleć ze wyszedłeś pierwszy.
- Spotkałem kogos- popatrzyłem przepraszającym wzrokiem.- Ash chodź tu musimy pogadać!
- Dobra ale w aucie- powiedział Calum, tez zdenerwowany faktem, ze nie bedzie jego dziewczyny.
- To wy jedzcie my jedziemy innym autem i tak się nie zmieścimy razem ze sprzętami i wgl- rzekłem
Poszli.
Razem z Ashtonem wsiedliśmy do auta naszego ochroniarza Scotta.
- Dziewczyny tu są!- podekscytowalem się
- O moj Boże!- zachowywał się tak jak ja.-czyli plan Luke wypali?
- Musimy zrobic to za niego. Musimy powiedzieć wszystkim oprócz niego i Caluma.- odpowiedziałem.
-Pamiętaj o garniturach-przypominał mi Ash.
- Pogadam z Mią- to nasza stylistka- mamy na to 30 minut.
-Trzeba zadzwonić do managera, zeby nie wpuszczali Caluma i Luke. Musze ogłosić na mikrofonie, zeby fani podnieśli kartki do góry kiedy nadejdzie odpowiedni moment.- odpowiadam sobie.
- Załatwię to!- zadeklarował się moj przyjaciel. I zadzwonił do managera i wyjaśnił nasz plan. W sensie Luke, ale on nie wie ze Chloe jest.
- Dobra nie wpuszcza ich!- powiedział radosny- zlatwie sprawę z Mią i zadzwonię do Zary, zeby powiedziała ze dziewczyny maja się odstawić.
- Myślisz ze Luke ma pierścionek przy sobie?- zapytałem
- Jasne, przecież nadal ma nadzieje ze się pojawi na koncercie oraz on miał go przy siebie na wszystkich koncertach jakich do tej pory graliśmy - zaśmiał się.
- To do dzieła!- zawołałem
Juz widziałem jak Ash wybiera numer Zary.
A ja wybiegłem na scenę. Widząc gorączkujących się przed wejściem Luke i Calum'a.
Do moich uszy dotarł jeden wielki pisk!
- Uwaga chce cos ogłosić! Ma byc cisza, bo koncertu nie bedzie. Od razu mowię ze się opóźni, ale za to będziemy grali o pol godziny dłużej ok?- cały stadion zamilkł można było usłyszeć muchę.
- Zaraz ludzie z obsługi rozdadzą wam kartki!- zawołałem- ci na gorze dostaną do ręki i nie mogą się wymieniać z nikim! Na dole dostajecie i podajecie dalej zrozumiano?
- usłyszałem pisk mam nadzieje ze to na znak zrozumienia, czyli swietnie. Wszyscy zaczęli roznosić kartki. Nawet Ash. Wiec modelem dalej.
-Kartki podnosimy na piosence " Beside You", ktora jest nowa i bedzie miała debiut na tej scenie. Napisał ją Luke z myślą o cudownej dziewczynie. Dziekuje.- zacząłem rozdawać kartki co nie było łatwe gdyż nasi fani szarpali nas chcąc nas przytulić lub zrobic z nami zdjęcie. Po 20 minutach wszyscy mieli juz kartki, zrobiliśmy próbę. Wyszło wyśmienicie!
Pobiegłem do Mii.
- Wiesz o garniturach?-zapytałem
Pokiwała głowa na "tak". Zauważyłem Caluma. Wkurzonego do granic możliwości.
- Rozumiesz ze ochroniarze nie chcieli mas wpuścić?!- powiedział przez zaciśnięte zeby. Za nim wszedł Luke.
- Masz pierścionek?- chciałem się upewnić
- Nie...- odpowiedział nasz plan się rujnuje!!!!!
- Ah... Mia Calum chce byc pierwszy. Chłopcy za 15 minut JESTEMY na scenie- okay czyli mamy jakaś godzinę do Beside You.
- Adam!- zawołałem managera- błagam pomóż.
- Rozdałem juz kartki- podniósł ręce.
-Błagam idź po pierścionek do naszgo pokoju. Jest na szafce Luke.- powiedzilem wręczając kluczki- masz godzinę. Wszystkie mandaty na klatę bierze Luke.
Wiedziałem ze to zrobi.
2 minuty a mnie na scenie nie ma. Pobiegłem pod scenę do chłopców. Pokazlem Ash'owi uniesiony kciuk w gore, na co on zrobił to samo. Jeszcze bylismy ubrani tak jak zwykle, pozniej mieliśmy przed Beside you się przebrać w garnitury.
- 10,9,8,7,6,5- ktos krzyknął-4,3,2,1 Michael lecisz.
- Niech Cal idzie dziś pierwszy. Dziś wszystko zrobimy inaczej.
Wyciągnęłem telefon.
DO:Chloe🐧
Schowajcie się w tłumie mamy pomysł z Ash'em!!!! Ważne błagam!!!!
OD: Chloe 🐧
JESTEŚMY SCHOWANE TRZECI RZĄD POD SCENA WSZYSTKIE LASKI STOJĄ NAS NIE WIDAĆ! BĘDZIEMY PO TWOJEJ STRONIE. CIEBIE TYLKO NIE MA NA SCENIE. RUSZ PIĘKNA DUPĘ! xx
WYSZEDŁEM I ZACZĘŁO SIĘ. Zauważyłem je w tłumie pomachalem do nich. Chłopcy mogli pomyslec ze macham do tłumu. One mi odmachaly.
Zaczęliśmy koncert. Zagraliśmy:
"End Up Here"
"Out Of My Limit"
"Heartbreak Girl"
"Voodoo Doll"
"Permanent Vacation"
"Don't Stop"
"Disconnected"
"Long Way Home"
"Rejects"
"Heartache On The Big Screen"
"Wrapped Around Your Finger"
"Amnesia"
"Everything I Didn't Say"
"American Idiot"
"Kiss Me Kiss Me"
"She Looks So Perfect"
"Good Girls"
"What I Like About You"i nadszedł czas na: "Beside You"
- UWAGA PRZED TĄ PIOSENKĄ MUSIMY NA CHWILE ZEJŚĆ ZE SCENY PRZEPRASZMY. ASHTON ZNOWU ROZWLIL SWOJA SWOJA PERKUSJĘ.- krzyknąłem do mikrofonu.- POWIEDZIAŁEM ASHTON ZEPSUŁ SWOJA PERKUSJĘ.
- ODKUPUJESZ JĄ MIKE- krzyknął do mnie i rozwalił perkusje. Zeszliśmy ze sceny "czekając" az naprawia szkodę.
- Nie wiem co wy odpierdalacie?! Ale macie przestać- warknął Luke.
Ubraliśmy sie w garnitury. Na co hood i hemmings byli bardzo zdziwieni. Ale Irwin powiedział im, ze to taki wymógł. Na ostatnim koncercie w trasie.
- To mamy problem stary.- szepnąłem do Ash'a nie widzilem nigdzie Adama. Nagle zauważyłem go z zarózowionych policzkami ze zmęczenia pod mi pudełeczko.
- Nigdy wiecej!- uśmiechnął się- jak się nie zgodzi to wepchnę jej to na palec.
- Musi sie zgodzić.- odpowiendzialem. Zauważyłem ze znowu zostałem sam. Chłopcy sa juz na scenie.
Wbiegłem kiedy Ashton juz mówił.
-Wiecie ze dziś szczegóły dzień puścił oczko do wszystkich fanów. Zraz piosenka Beside You wiecie chyba co to oznacza.- Calum i Luke patrzyli zdezorientowani.
Do: Chloe🐧
Na początku piosenki macie się ukazać! Zrozumiano?
Od:Chloe 🐧
Tak jest kapitanie!
- Na znak Mike wiecie co macie zrobic!- zakończył swoją wypowiedz Ash.
Zaczęliśmy grać Beside You.
Tekst piosenki:Within a minute I was all packed up
I've got a ticket to another world
I don't wanna go, I don't wanna go
Silent words are hard to speak
When your thoughts are all I see
"Don't ever leave", she said to me
- STOP! -zawołałem- kogos mi tu brakuje!
Popatrzyłem znacząco na Luke.
- No nie no znowu?!- wydarł się Cally- Co ty kombinujesz?!
- Ja?- zachowywałem sie jak niewinątko, na co się tłum zaśmiał- nic! Myśle ze ktos powinnien do nas wejść!
- Ktos bardzo szczególny dla Luke- dopowiedział Ashton. W tym czasie zszedłem ze sceny nie zauważony.
- MAMA?!- zawołał przerażony Lukey.
Kazdy się zaśmiał.
Wziąłem na ręce Chloe i znowu zacząłem się przeciskać przez tłum wszedłem tylnim wejściem.
- Zasłoń mu oczy- szepnąłem jej do ucha. Calum ją zauważył i uśmiechnął się szeroko.
- Okay- podbiegła do Luke. A chłopcy zaczęli cicho grać. Kiedy zasłoniła mu oczy. Tak zeby Dev nie zauważyła włożyłem mu pudełko z pierścionkiem do dłoni.
Within a minute I was all packed up
I've got a ticket to another world
I don't wanna go, I don't wanna go
Silent words are hard to speak
When your thoughts are all I see
"Don't ever leave", she said to me
- TERAZ!- krzyknąłem, wszyscy podnieśli kartki do góry, a Apple zaczął śpiewać część naszego zakochańca.
Luke klęknął na kolano przed Chloe..
When we both fall asleep
Underneath the same sky
To the beat of our hearts
At the same time
So close but so far away
Can you hear me?
P.O.V Luke.
Ale to sprytnie zaplanowali!
She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was
Beside you
She lies awake
I'm trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was
Beside you
P.O.V. Chloe
o nie nie nie nie nie.... To nie moze byc prawda!!!
Another day and I'm somewhere new
I made a promise that I'd come home soon
Bring me back, bring me back to you
P.O.V Calum
Szkoda ze nie ma Charlie!
When we both wake up
Underneath the same sun, time stops
I wish that I could rewind
So close but so far away
P.O.V Ashton
Udało się!
She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was
Beside you
She lies awake
I'm trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was
Beside youThere are pieces of us both
Under every city light
And they're shining as we
Fade into the nightShe sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was...She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was
Beside you
She lies awake
I'm trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was
Beside youShe lies awake
Beside you
I wish I was, I wish I was...She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was...
P.O.V Chloe
Zauważyłyśmy wielki napis utworzony z kartek" WILL U MARRY ME CHLOE?"
- UCZYNISZ MI TEN ZASZCZYT I WYJDZIESZ ZA MNIE CHLOE? BO NIE WYOBRAŻAM SOBIE ŻYCIA BEZ CIEBIE! KOCHAM CIE KSIĘŻNICZKO!
CZYTASZ
ONE MORE CHANCE.../l.h.
FanfictionCześć mam na imię Chloe i mam 18 lat. Kiedyś moje życie nie układało się najlepiej ale miałam oparcie w NIM. To ON zawsze wspierał mnie po kłotni z rodzicami, był moim najlepszym przyjacielem. Zawiodłam się na NIM. ON wyjechał zostwił mnie samą z m...