Golan cu Sentimente -Inceputul-

111 10 5
                                    

Golan cu Sentimente

Capitolul 1

-Ce ? De ce ?

-Imi pare rau scumpo.

-Dar mama, asta inseamna sa imi las toti prietenii, liceeul, absolut tot.

-Stiu scumpo, dar eu si tatal tau am divortat, stii destul de bine. Asa ca noi doua trebuie sa ne mutam.

-Mama, te rog. Nu pot sa o las pe Iulia, Elena, Alex si pe Sam.

-Draga mea, nu avem de ales. Pana maine trebuie sa plecam, acum te rog sa te duci sus si sa termini de impachetat.

-Bina mama, ma duc acum.

Urc sus si incep sa impachetez.

-Dupa 2 ore-

Ceasul este 22:30, ma duc la baie si fac un dus, ies si ma imbrac in pijamale. Intru in camera si ma arunc in pat, ma acopar cu patura si adorm instantaneu.

-Dimineata-

Ma scol si vad ca este ceasul 07:30, ma scol repede si imi fac rutina de dimineata.

Ma imbrac asa http://fashionhotbox.com/spring-with-misstichy/photo-5-2-4/ si cobor jos.

Acolo este mama cu bagajele ei.

-Mama: Unde sunt bagajele tale ?

-Eu: Sus la mine in camera.

-Mama: Du-te si iale, trebuie sa plecam.

-Eu: Bina mama.

Urc sus si intru in camera mea. Ies din camera tragand bagajele dupa mine.

Ajung jos si mama ma astepta pe canapea.

-Mama: Haide scumpo, masina ne asteapta afara.

-Eu: Bine mama.

Ies cu mama pe usa si intram in masina. Este un drum foarte lung asa ca imi bag castile in urechi si dau drumul la muzica.

Daca tot nu am ce face mai bine ma prezint.

Ma cheama Bella Henderson si am 16 ani peste 8 luni fac 17 Yeiiiii. In fine, sunt din New York dar din cauza ca parintii mei au divortat iar eu si mama am fost nevoite sa ne mutam in Londra.

Din cauza mamei sunt nevoita sa imi parasesc toti prietenii. Pe Elena, Alex, Sam si Iulia, cei mai buni prieteni ai mei.

Ce dor o sa imi fie de ei, dar o sa tinem legatura prin mesaje, la telefon, pe facebook, yahoo etc., nu voi renunta niciodata la ei.

-Dupa 2 ore-

Dupa 2 ore ajungem la casa cea noua, intru in ea si era destul de draguta. Cred ca ma voi obisnui repede aici. In fine de maine va trebui sa ma duc la noul liceeu.

Si va trebui sa imi fac noi prieteni, care cred ca toti din liceeu fac noi elevii sa se simta prost...........tipic lor. Asa le fac mereu celor noi veniti.

Dar eu nu sunt ca ceilalti eu nu o sa ma las batjocorita de ei, eu nu sunt carpa nimanui. Atat le va trebui sa imi faca ceva ca in spital vor ajunge cu totii.

Este ora 22:00, ma duc la baie si fac un dus, dupa ce termin intru in camera si a imbrac in pijamale.

O poza cu pijamalele mele https://deeaclopotel.files.wordpress.com/2010/12/tumblr_lagwntz04q1qbzevyo1_500_large.jpg

Ma arunc in pat si adorm instantaneu.

-Dimineata-

Razele soarelui imi intrau in ochii obligandu-ma sa ma trezesc, ma scol si vad ca e ceasul 07:30.

Ma scol din pat si imi fac rutina de dimineata, apoi ma imbrac asa http://fashionmust-have.tumblr.com/post/84026049591/summer-girl-fashion-2014

Dupa ce m-am imbracat cobor jos si la masa era mama.

-Mama: Buna dimineata scumpo !

-Bella: Neata mama !

-Mama: Ce mananci ?

-Bella: O sa iau un mar si imi voi cumpar ceva de la magazin.

-Mama: Bine scumpo.

-Bella: Bine mama, eu plec la scoala.

-Mama: Bine, bafta la scoala.

-Bella: Mersi mama.

Imi iau rucsacul si pornesc spre noul meu liceeu.

Dupa 10 minute de mers ajung la scoala, in fata porti vad pe________________


Hei !!! Sper sa va placa primul capitol din Golan cu Sentimente.

Cine credeti ca este in fata porti noului liceeu al Bellei ?

Credeti ca Bella isi va gasi marea iubire in acel liceeu ?

Ce credeti ca se va intampla cu Bella ? Dar cu mama ei ?

Aflati totul in Golan cu Sentimente.

Pun next la +60 like's si +20 comm-uri sincere si lungi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 02, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Golan cu SentimenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum