...

2 1 0
                                    

Aradan 1 hafta falan geçmişti onu özlemiştim ama ne bahane bulacaktım ki , en sonunda cesaretimi toplayıp onu aradım .
Hayal ben levent bugun buluşalım istersen ??? Ama ögrendimki ayagını kırmış 3 - 4 gün olmuş bunu duyunca kan beynime sıçradı neden benim haberim yoktu ...
Hemen arabayla yanına gittim eve geldigimde yatıyordu . evde kimse yoktu biraz konuştuk nasıl oldu die sordum iş aramaya çıkarken merdivenlerden düşmüş . sakar şey ,ahmak , daha dikkatli ol diye onu uyardım . oda peki diye geçiştirdi . uzun süre yanındaydım, acıkmıştık ona klasik çorba yaptım içmesiyle çıkarması bir oldu kahkaha attı ben ne oldugunu anlamadan içme diye beni uyardı ne oldu diye sorunca genciz bunu bize yapma diye esbiri yaptı anlamıştım çorbaya tuz yerine şeker koymuşum utandım ama o Pizza ??? Dedi o gün karnımızı pizza ile doyurduk film açtık titanik nerdeyse 30 defa izledik buzamana kadar ama onunla başka oluyormuş ...
Uyuya kaldı başı omzuma düşmüştü saçlarını okşadım yumuşacıktı onunla beraber bende uyuya kalmıştım .
Sabah uyandıgımda o hala uyuyordu ama gitmem gerekiyordu onu yavaşça kucaklayıp yatagına yatırdım üzerini örtüm yanagına bir buse kondurup evden çıktım .
İşketime gelip işlerimi yapmam gerekiyordu uzun ve sıkıcı bir gündü . hayali aradım açmadı ...

Hapsolmuş ruhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin