Hoofdstuk 1

90 5 1
                                    


Joe's POV

'Hi guys! Vandaag heb ik een speciaal iemand in mijn video. Namelijk mijn zusje Zoella!' Ik wijs naar Zoe die zwaait. 'Hi allemaal!'
'En Zoe, wat gaan wij doen vandaag?'
'We gaan een Q&A en ik heb er zin in!' zegt Zoe vrolijk.
'Okay de eerste vraag...'

Een paar vragen later...

'@lovejoesuggx zegt: "Wat is het ergste dat jullie ooit voor kerst hebben gekregen? Xox ily" ' lees ik voor. 'Nou ik weet wel wat, wacht even.' Ik ren de kamer uit en kom terug met een kledinghanger. 'Dit vond ik voor mij onder de kerstboom... Maar ik houd nog wel van je hoor pap!' Zoe begint te lachen.
'En dan nu de laatste vraag wat eigenlijk ook een beetje een dare is... "hoe gek kunnen jullie elkaars haar doen (laat ook zien).
Nou ik wil echt niet dat ze aan mijn haar zit hoor!' klaag ik. Zoe begint kwaadaardig te grijnzen maar dan krijg ik een idee...

Na het kappersspectacel...

'Ugh, mijn hoofd voelt alsof het is aangevallen door een stofzuiger...' kreunt Zoe. 'Ik laat jou nooit meer mijn haar borstelen!' Ik wrijf over mijn haar. 'Alsof ik er zo blij mee was dat je mijn haar moest kammen. Je stak gewoon met die kam in mijn hoofd!' Zoe grijnst en ik draai me om, zodat ik de video kan afsluiten. 'Okay guys, dit was het weer voor deze suggsunday. Geef deze video even een grote duim omhoog als je ons haar
GE-WEL-DIG vind zitten.' Zoe giegelt even. 'Voor de rest is staat de link naar Zoe's kanaal en de video die we daar voor hebben gemaakt in de beschrijving en ik zie jullie later bij een andere suggsunday!'
'Doeiiii' roept Zoe en zwaait naar de camera.

-------------------------------------------------
NOTE:
Okay jongens dit is mijn eerste fanfic en sorry als het crap is. De hoofdstukken zullen langer worden maar dit is even een begin. Plzz vertel me wat beter kan en wat goed is.

Ily -xox- Skye
-------------------------------------------------

Op het eerste gezicht (Joe Sugg -on hold-)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu