Vejen hjem

1.1K 11 0
                                    

-normal Synsvinkel
Thor og Emma kom ud fra værelset
" Hva så venner " Anthon væltede hen til dem, " ad Anthon gå væk du lugter af øl " grinte Emma. jeg gik hen mod Emma, Thor og Anthon, på vejen var der en som hev fat i min arm, det var Fergus.
"Hej gusse, fuck en fed fest du har gang i!!" Råbte jeg til Fergus for at overdøve musikken
"tak kelly!!" Råbte Fergus tilbage
"Jamen hvad vil du?" Spurgte jeg
"Åh ville bare høre om du kunne lide festen" råbte han tilbage
"I Like it" råbte jeg og smilte til Fergus
" fedt! Hyg dig! Vi ses nok snart!" Fergus kyssede mig på kinden og forsvandt ind i mængden af mennesker. Jeg gik over til Emma, Thor og Anthon,
" hvad så venner, tænkte på om vi skulle finde de andre og gå hjem? " råbte jeg til Emma, Thor og Anthon, " det lyder som en god ide smukke " sagde Anthon og kyssede mig på kinden, " hva siger i? " spurgte jeg Emma og Thor, " yes yes! Vi finder de andre, vi mødes ved døren om 10" råbte Thor Og gik sammen med Emma. Mig og Anthon gik op mod døren, vi stillede os ved døren.
" henter noget og drikke, vil du have noget? " spurgte Anthon
" ja det ville være dejligt " svarede jeg.
Anthon gik ind i menneske mængden og forsvandt.
Efter 2 min kom Anthon tilbage med en øl til ham, og en sommersby til mig, jeg tog den og åbnede den. Vi stod lidt og ventede på de andre, Anthon fangede mit blik, han holdte det i lang tid, hans øjne var flotte! De var utrolig smukke, han smilte til mig og skulle lige til at kysse mig da de andre kom, pis altså... Jeg ville bare godt have det fucking kys, men det sagde jeg ikke højt. " sådan! Nu er alle her, skal vi tage afsted? " spurgte Thor, " jep " svarede jeg og vi alle gik hjem. Vi gik gennem strøget, kl var 03:00 og der var bare fest over alt, vi gik og snakkede og grinte, igen snakkede vi om alt og intet. Vi begyndte at tale om Roskilde, hvem der skulle sove sammen og hvor, det var rigtig hyggeligt. Vi var nået til nørre (Nørreport) nu hvor jeg tænkte over det var Anthon og Thor slet ikke blevet stoppet, det var faktisk rigtig dejligt da de plejer at blive stoppet 63716264626 gange på strøget. Vi stod nede ved s-toget og ventede på vores tog. " hvad så i to kommer i ikke snart sammen? " spurgte Teo, Thor og Emma om, " vi? komme sammen? " grinte Emma, " ja? Like som Sofie og Anthon? " spurgte Teo igen " vent mig og Anthon er altså venner " grinte jeg, " ja vi er kun venner " grinte Anthon, Teo kiggede bare på os som om vi var nogle store idioter "ja luk nu røven" kom der så fra ham, " så kom den! " grinte vi i kor.
Toget kom og vi kig ind i toget, vi have det mega sjovt og talte om alt muligt lort. Pludselig var vi på Gentofte st. Vi gik alle af og vi kig ud til vejen. " når vi smutter hjem " sagde maxi, Lauge, munke og Teo, " vi ses " vi sagde farvel og de gik. Mig, Anthon, Thor og Emma gik ned af gaden, " jeg er alene hjemme, tænkte på om i ville med hjem? " spurte Anthon pludselig, " jeg vil godt! " sagde mig og Emma i kor, " jeg er på, det kunne være Pat " sagde Thor, vi grinte lidt af ham og gik hjem til Anthon

Citybois for dame påWhere stories live. Discover now