BÖLÜM 2

100 31 0
                                    

" ARİN deprem oluyor lan kalk gerizekalı deprem oluyor"
Depremmi oluyor ? Ben niye böyle sarsılıyorum ve en önemlisi yatağımda zıplayan orangutan kim ? Bi dkk lan deprem mi ? Oluyor "lannnn ediz pezevengi kalk lan kalk deprem oluyor anamm gencecik yaşımda geberip gitçem allahım sen beni affet geçen sefer kıza çelme tak diyen edizdi yemin ederim dün edizin tişörtünü sümüğümle silen bendim " bunlardan sonra sol böbreğim resmen içeri çöktü ve popom sizlere ömür . "Demek tişörtüme sümüģü sen sürdün ulan arin ulan arin şimdi çok sakinim baya sakinim lannnn senin benim tişörtümle derdin ne lan !!!! ? " aq bu ses bu çocuğun neresiden çıkıyor .

"Lan ne var ne alt tarafı bir tişört ben yapmadımki hem öylesine şey ettim " dedim yerden kalkıp geri geri yürürken artık eminim bugün ediz ebemi ... hoba anladınız siz . "Öylesine ney ettin " dedi ediz kaşları resmen tavana çıkmış cevabımı beklerken . "Ohaa lan şu kıza bak amk " diyerek cama döndüm ve hayali bi karıya baktım :D " nerde lan hani " diyerek pencereye koştu ediz bende fışt diye yanından koşar adımlarla çıktım .

Oha lan resmen duman çıktı ""ulan arin şimdide benimlemi oynuyorsun sen git direk atla valla bak git öl yoksa senin belanı sikmekle yetinmem ebenide sikerim "" diyerek peşimden koştu depar atarak bahçeye çıktım ve havuzun karşısına geçtim kapıya döndüm "ya abi ekmek kuran çarpmasınki anne terlikleri şahidim olmasınki sadece şakaydı ben ve senin tişörtüne sümük hem ben o kadar iğrençmiyim ?" Dedim son bi umut yumuşar diye oda benim tam karşıma havuzun diger kenarına geldi ortamızda havuz olmasa ow may tanrım düşünmek dahi istemiyorum.

"Arin " dedi ediz sakin bi sesle şaşkınlığımı gizleyemeden ağzım 10 karıs "efendim abilerin en çekicisi" allahalla ne çabuk yumuşadı lan bu terslikte bi iş var " seni babanmı doğurdu ?"
Dedi ciddi bi sesle ulan o kadar ciddiydiki ben bile düşündüm ya la birden kahkaha atmaya başladı "biliyodum lan seni baban doğurmuş şu tipe bak " diyerek tekrar güldü "hahaha ne kadar komik sono bobonmo dogordo ulan sen kendi tipine bak bok suratlı " dedim bende ediz taklidinin yapılmasından nefret ederdi ve artık eminim pestilim bugün bu evden çıkacaktı

" sen demin ne yaptın ?" Diyerek kaşlarını çattı " hiç ne yaptım ki ben hiç bisey " diyerek geveledim bi anda ediz koşarak havuzun etrafında dolandı " lan arin sen beni sınıyorsun lan kac defa dedim taklit yok hele benim gibi yakışıklının taklidini senin gibi bi çirkin yapınca " diyerek eline kalbine koydu " gururum kırilıyor açıkçası " diyerek hüzünlü hüzunlü baktı gözlerimi devirdim ve depar atarak odama koşmadan önce " ayyyy götüm ! " diyerek bağardım ve son hız odama ışınlandım ses gelmeyince kapıyı dinledim sanırim pes etmişti süper

Bende bi kot şort ve tişört giyip saçımı at kuyruğu yaparak aşağı inmeye karar verdim kafamı yavaşça dışarı çıkardım evde tık yoktu bu pek hayrı alamet değil diyerek ayağımı cikardığım an geri girmeye çalıştım ama ne fayda abim saçımdan çekerek dısarı çikardı " tatlı küçük arin kardeşim nereye böyle bana güle güle demeden " diyerek güldü " aaaa canım abicimde burdaymış aaa sana ne zaman söylemeden dışarı cıktımki " hem konuşuyor hem saçımı kurtarmaya çalışıyordum " sıç sıva şimdi sipa" saçımı biraktı ve ciddi bi tavırla " bu kılıkla nereye "

" ee dışarı " dedim bende ciddi bi tavırla " hadi canım gerçektenmi " diyerek dalga geçti bende gözlerimi devirdim ve yanından tam geçecekken kolumu tuttu ve kaş göz yaparak bi yeri gösterdi ne diyorsun anlaminda kas göz yaptım " offf arin bu şort ne lan gir içeri adam akıllı bi pantolon giy " dedi sikkın bi tavırla " istersen siyah çarşaf giyeyim ne dersin abi ? " düşünur gibi yaptı ve

" lan daha önce hiç aklıma gelmemişti bence giymelisin " dedi ciddiyetle " sakamısın ya bu sıcakta ne giyim " ben karışmam dercesine elini kaldırdı " hemen değiş " offfladım ve odaya girdim girmeden önce abimin sesini duydum " abiye oflanmaz terbiyesiz " dediğini duydum ve gülerek dolabı açtım ve yüksek bel bi kot çıkarıp giydim sonra aşağı indim ediz oturmuş zikkimlanıyordu (slmlar ediz :D)
"Oldumu mösyö " bana baktı ve " ehhh işte idare eder otur ve zıkkımlan işlerim var " dedi ve gazetesine geri döndü " ben bilirim o işi " diyerek güldüm
"Çok konuşma bacaksız " dedi oda gülerek bingo doğru tahmin yine o şırfıntının yanina gidiyor kahvaltı en son birbirimize zeytin atmakla sona erdi .
Abim işine gitti bende keman kursuna gitmek için yol aldım demek isterdim ahaaa sıctım geçen geceki çocuk tam karşımda

Sıritarak bana doğru geldi "günaydın prenses hazretleri iyanabilmiş demekki " dedi ve tam karşımda durdu altıma yapmama az kaldı sanırım "senin derdin ne " diyerek diklendim sırittı ve " ne kadar ayıp büyüklerine karşı saygılı olmayı sana öğretmedimi abin ? " diyerek dalga geçti ve arkasına döndü gitmeden önce "ödeşme vakti " dedi ve gözden kayboldu .



İnsafzılar voteleyin lan :D .

DEĞİŞİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin