Selena'nın Asistanı

43 4 2
                                    

Merhaba,ben Jack.Büyük bir selenator olmakla beraber bir menejerim.Selena ile tanışmadan önce fazla tanınmayan Echosmith grubunun menejeriydim. Çocuklar çok uğraşıp bir albüm yaptılar ve ilk single malesef tutmadı.İkincide tutmadı derken benüm en sevdiğim ikinci parça olan Cool Kids single seçildi ve bir patlama yaşandı.Küçük çaplı bir patlamaydı ama onlar için yeterliydi.Ve albümden son olarak benim en sevdiğim parça olan Bright single oldu.Bu şarkı radyolarda daha az çalınmasına rağmen Billboard'a giriş yaptı ve 40 numaraya kadar yükseldi.Bu büyük bir başarıydı.Bu sıralarda ben programları ayarlıyordum ve karşıma büyük bir fırsat çıktı.Taylor Swift'in 1989 turunda grubu çıkarmak.Taylor Selena'nın en yakın arkadaşıydı ve belki Selena ile tanışabilirdim. 
 
  Hemen Taylor'ın menejerini aradım ve bir konserde grupla beraber söylenecek şarkı arası ayarladım.Zaten Taylor'da konsere can katmak için bir grup arıyormuş.Ama tek şart koştum Taylor ile 5 dakikalık bir görüşme.

O büyük gün geldi ve hazırlıklar tamamlandı.Grup Taylor ile şarkıyı söyledi ve dinlenmeye çekildiler.Konser bittikten sonra fotoğraflar çekildi ve sıra Taylor ile benim konuşmama gelmişti.

  Taylor'a çok büyük bir selenator olduğumu ve beni Selena ile tanıştırıp tanıştıramayacağını sordum.Tabiki tanıştırırım diyerek bana bir tarih verdi. Taylor'ın evine gidecektim.

Selam!Ben Doğukan.Bu hikaye hep kafamdaydı ve yazmayı düşünüyordum. Ve yazıyorum artık.İkinci bölümüde yazdım 3 votetan sonra o da gelir.Umarım kurguyu seversiniz.Çünkü bu benim bir hayalim ve bunu yazmak hoşuma gidiyor.Multimedia Jack ve Taylor.

Selena'nın Asistanı #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin