MERHABA ARKADAŞLAR , UMARIM BEĞENİRSİNİZ, NOKTALAMA İŞARETLERİNİ EKSİK YAZMIŞ OLABİLİRİM ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLERİM.
Yine her hafta olduğu gibi hafta sonu tatilim bitmişti yani bugün pazartesiydi,okula erken gitmem gerekiyordu çünkü bu gün felsefe sınavım vardı .Bu arada ben lise dört e gidiyorum .fazla sorun etmiyordum çünkü felsefe de çok iyiyimdir,ama yinede tedirgin oldum ve erkenden çıktım hava güzeldi hafif rüzgar we hafif güneş wardı ama rüzgar güneşin olduğunu pek fazla hissetirmiyordu bu yüzden bende yürümeye karar werdim ,yürürken de müzik dinliyordum,okula yaklaşmışım diyerek müzik dinlemeyi kestim etrafıma baktığımda ise kendimi bir kavganın içinde buldum öküzün teki bizim okuldan bir arkadaşıma bıçak çekmiş tehdit ediyordu dayanamadım hemen müdahale ettim .ikisinin arasına girdim.
-ne oluyor burd
daha sözümü bitiremeden bıçağı çeken öküz beni köşeye sıkıştırdı .aramızda hiç mesafe kalmamıştı .
-sen karışma
biraz tedirgin olmadım değil oldum yani çocuğu yitmeye çalışırken yitemiyordum dediğim gibi öküz dü çünkü, acayip büyük kasları wardı we sonuç olarak yitememiştim ukala bir şekilde gülümsüyordu.
-hayırdır yitemedinmi?
ben se öylece kalmıştımki birden kendime geldim .ve kollarının altından geçtim kafasına küçük bir taş fırlatarak aptal diye bağırdım o yine uklalığını koruyarak
-benmi?
yok dedem tabikide bunu içimden söylemiştim ben söze girerek
-sen tabi senden başka aptal varmı ?
ilerlerken kendi kendime konuşuyordum
-yıl olmuş 2015 hala kızları köşeye sıkıştırıyorlar...
arkamdaki ses onun sesiydi
-yıl olmuş 2015 hala kendi kendine konuşan deliler var
sonrada sinirle okula girdim ,şuan felsefe sınavındaydım ki birden kapı çalmadan açıldı ben sınavıma odaklıydım sadece ses duyuyordum herneyse bakmamıştım bile felsefe hocamız yüksek sesle
-bu sınıfa böyle giremessin
-girdim işte görmedinmi?
deyince ben kafamı ani bir şekilde kaldırarak bakmıştım ki onu gördüm , yani bu günki öküzü tam bir artist havanı yesinler öküz işte .ben şoktaydım hala geldi we yanıma oturdu .
-yanımdan kalkarmısın
-hayır
-kalk
-başka boş yer yok gördüğün gibi , sanki senle oturmaya çok meraklıyım
-burası dolu
-hayır boş
zil çaldı ve herkes kağıtları hocaya werdi bende werdim çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEMPATİ DEPOM
Romanzi rosa / ChickLityeni başlangıçlar herzaman çok güzeldir ve herzaman bir bitiş 1000 başlangıçtır