Su'dan
Köye gelmiştik ama babamla baya eğlenmiştik. aslında babamla 14-15 yaşlarında hatta 16'nın başlarında bile anlaşamıyorduk ama son 1 senedir çok iyiyiz annem demişti de inanmamıştım neyse eve geldiğimizde tabi ben yine bir valiz annem sordu buraya mı?? taşınmaya karar verin diye ay çok komik sanki kızını bilmiyor ben yorganımla yastığımı bile aldım maalesef böyle biriyim. köye geldiğimizde babam hemen masalarımızı kurdu sağolsun bu aralarda bonkör babacığım tabi ki iş yerini devretti ya rahat masaları kurdu bizde bu akşam babaannem dedem babam amcam annem ve yengemlerle birlikte oturmaya karar verdik bir daha böyle hep birlikte nasıl olabilirdik ki.
Akşam çok güzeldi babam bizim taklidimizi yaptı kıyafet ve kitap seçerken evet bugün kitapçıyada gittik ustalarla da görüştük alışverişte yaptık oo bugün iyi iş başarmışız gece boyu birlikte sohbet ettik baktım saat 10 dedem ve çocukları yatırdık tabi dedemleri biz yatırmadık çocuklarıda. biz kalktık ve tekrar bir çay demledik anlaşılan bu gece uzundu baya bir sohbet muhabbet ettik (sohbetten alıntılar)
Amcam (suyun amcası ecenin dayısı) :kızlara baksana kocaman oldular.
annem(ecenin yengesi) :eee yaşlandık artık baksana bunlara baktıkça anlıyorum yaşlandığımı saçlarım bile beyazladı.
babam (ecenin diğer dayısı ): kendi adınıza konuşun ben gayet iyiyim.
ben : hepiniz gayet iyisiniz.
ecede tabi bana destek canım çikolatam
ece : aynen öyle hepiniz hala gençsiniz bir gün korkuyorum benim elimde baston olucakta siz hala böyle kalıcaksınız diye :D
babam hemen konuyu saptırır 4. çocuk olacak demez mi? ya ben anlamıyorum 5 senedir ne 5'i 8 senedir 4. çocuk diyor başka bir şey demiyor ne zaman vazgeçecek acaba bilmem ki biz 3 kardeş gayet iyiyiz. tabi annem hemen böldü.
annem (ecenin yengesi manevi annesi ) : Allah olmayanlara versin bak seneye üniversitesi var nasıl olacak.
tabi annem o cümleyi kurduğu gibi bütün gözler benim üstüme toplandı.
amcam : hangi üniversiteyi istiyosun peki fıstık
ben : boğaziçi dedim
annemse
-yok Trabzondasın dedi
bende birşey demedim ama boğaziçini kazanırsam kimse beni burda tutamaz
Eceden (ÇİKOLATADAN )
herkes başladı sohbete ama benim su'yu kurtarmam lazım dimi
Ece: ilk önce bakalım bu sene nasıl gidicek ondan sonra tartışırsınız
dedim sonra herkesden tamam falan diye sesler çıkınca ben çayları tazelemek için bardakları toplayıp mutfağa gittim telefonuma baktım mesaj vardı Berk'den ama şimdi cevap yazamam diye ''Berk şuan konuşamam konuşursam annemler kimle konuşuyorsun diye sorarlar'' dedim ve gönderdim beklerken çayları koydum sonra telefonum titredi tabiki Berkdendi baktım
-tamam ama annenlerle tanışmak isterim yazmış
bende ''tamam'' yazıp gönderdim tabi içimden inşallah çıkma teklifi eder diye dua ediyordum nasıl bir dua söylemicem bana özel çünkü neyse çayları dağıttım ve oturdum
Sudan
ece'nin yüzünde salaksı bir gülümseme vardı hemen bir şey olduğunu anladım. Ama ne olduğunu çözememiştim ki odaya çıktığımda anlattı Berk Ece'nin ailesiyle tanışmak istemiş ama hangi sıfatla acaba neyse dedim saat 3:00'dı bugün o kadar yorgunduk ki aldığımız kitaplara bile bakamadık ve hemen üstümüzü değiştirip uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Kuzeniz
Novela Juveniliki kuzen bir araya gelirse nolur diğerlerini bilmem ama bizimkiler bir araya gelirse eğlenceli olur. ece: takma adı öküzcük. Onu kitapçılarda veya bir teyze/amca 'nın yaninda sohbet ederken görebilirsiniz su: kendisi Ece'nin taktığı lakaplara dayan...