"Baiatul.. :*"

237 14 2
                                    

Simteam ca cineva se aproprie de mine..si normal ..am cazut si mi-am mai facut o julitura in genunchi.Nu se mai auze nimic ,asa ca am luat-o schiopatand pna la fete.

Selena: - Ce s-a intamplat? Esti bine?

Kristal:- Iti curge sange din genunchi..mai bine hai sa mergem la un spital sa te bandajam.

Selena: - Aoleu nu suport sangele ...cred ca o sa lesin. :P

Dar inainte sa lesine ea,am lesinat eu.Auzeam niste strigate si dintr-o data am simtit doua brate care m-au ridicat,si un sunet asurzitor ,dupa care m-am trezit intr-un spital cu 3 persoane langa mine. Ce? am spus trei persoane? Cine e a treia?

Selena:- Hei, cum te simti? Esti ametita? Te doare ceva?.....

eu: - Mai taci , sunt ok. Ce mi s-a intamplat?

Kristal:- Ai lesinat,cred ca de la pierderea sangelui de la picior..nu e grav dar o vreme o sa mergi schiopatand.

eu: -Super!...si tu cine esti? ma indrept catre pustiul care sta si se uita la geam....uitandu-ma mai bine era baiatul cu gluga care ma enervase..oftez si spun din nou.Super,tu erai.

El isi dadu gluga jos si se intoarce cu privirea spre mine.Era super dragut..avea parul  negru cu cateva suvite blonde,nu era prea inalt si avea ochi caprui spre verzi...din nou asa de dragut *_*.

Kristal: - El e cel care era prin preajma de ne-a auzit cand am strigat dupa ajutor si te-a carat pana aici.

eu:- Aw,pai scuze,adica daca nu erai prin preajma.... .atunci ma intrerupe.

El: - Nu-ti face probleme,poate nu sunt chear asa de idiot,..radea sarcastic ,dar chear si asa era dragut.

eu: -Inainte sa pleci imi poti spune te rog cum te numesti?Eu sunt Rose.

Josh: - Josh incantat.Pa.

eu:-Pa.

Kristal: -E asa de dragut,ar fi pacat sa-l scapi.rade malefic

eu :- Ok ma c-am sperii.=))

Selena: -As mai vrea sa stau,dra i-am promis lui Ethan  ca ma intalnesc cu el ,pa.

A da ,am uitat sa va spun ca Selena avea un iubit pe nume Ethan ,care era blond ,cu ochi albastrii,si era cu 2 ani mai mare ca ea,dar eh ce-mi pasa mie daca ea era fericita..mi-a spus ca o sa-l intalnesc si eu intr-o zi, sper ca n-o s-o raneasca ca altfel ii tai mandria barbateasca cu drujba,dupa ce-mi iau o drujma si o dau la cainii de pe strada. Da,....si eu sunt malefica..muahahahaha...Am plecat impreuna cu Kristal acasa la ea,fiind ora 8 si casa ei fiind mai aproape.Avea o camera foarte frumoasa alba,cu cateva postere pe pereti..m-am aruncat in pat si am adormit imediat.

Ziua urmatoare,

Era o zi frumoasa,soarele stralucea in geamul acoperit de o perdea rosie.Totul minunat.Telefonul imi suna,era un numar necunoscut mie,dar tot am raspuns.

eu:-Alo?Cine e?

Josh pov

Mi-a raspuns la telefon,era numarul bun.Vocea ei era minunata dimineata,putin somnoroasa.N-am putut sa-i raspund asa ca am inchis.De ce ma speri? e doar o fata,am mai cunoscut pana acum o groaza de fete,dar de ea de ce imi era teama...poate pentru ca ieri o vazusem asa sangerand in bratele mel si se vedea ca este foarte fragila...cum pot sa ma gandesc ca o plac...nici n-am cunoscut-o bine,plus ea ma crede un idiot.

Rose pov

Ce ciudat, nu se auzea nimeni la telefon doar un murmur de fundal,dupa care mi-a inchis telefonul.M-am dus acasa rapid pentru a ma schimba...rana de la picior era chear urata,m-am holbat la ea vreo 5 min dupa care m-am dus sa fac un dus si mi-am luat blugi negri,cu un tricou rosu larg cu un craniu negru si o geaca de piele ,mi-am dat cu rimel si am iesit pe usa. Am ajuns mai repede la scoala decat ma asteptam,cand sa intru pe usa dau peste.........


Ok atat si cu acest episod,sper ca v-a placut urmatoarele doua maine ;) sa aveti o zi frumoasa...poate imi scriti un comentariu cu cine da nas in nas ..va pwp :*

Dragoste de vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum