Evet arkadaşlar. Sabahtan beri hikayemi düzenlemekle uğraştım. Esasında 15 gün sürer gibi düşünmüştüm. Fakat bugün bitirdim. Elimde bölümün sonuna çok az kalmış 1 bölüm kaldı. Onu yazıp sonrasında günde en az 1 bölüm yazmayı ve biriktirmeyi düşünüyorum. Hikayemdeki sınırı kaldırmayacağım. Sınıra ne zaman ulaşırsa o zaman paylaşacağım. Üniversite hazırlıklarım olduğu için ve okul zamanında derslerin yoğunluğundan bölüm yazmak zor olduğu için okul başlamadan finale kadar yazmayı düşünüyorum. Sınırlar geçirdiği zaman ise bölümleri yaklaşıp zamanı geldiğinde bitireceğim. Kafamda kurgular var. Belki yeni bir aksiyon hikayesinde görüşürüz. Ama tam olarak bu hikayemi kaçıncı bölümde bitireceğimi bilmiyorum 1m gibi sayılara ulaşırsam eğer okul zamanında da azar azar bölüm yapabilirim. Tabi bu "BELKİ" olacak bir kısım.
Bir diğer konu da sanki emeğimin karşılığını çok zor alıyor gibiyim. Okumalar çok az yükseliyor gibi geliyor. Tabi hikayemde yazım yanlışları gibi hatalardan da kaynaklı olabilirdi. Fakat şu an hepsini düzelttim. Eğer hatam hala varsa o zaman bana iletirseniz tekrar göz önünden geçiririm. Bu ilk hikayemin verdiği tecrübesizlik mi desem ne desem bilmiyorum ama herkesin bir zamana ihtiyacı var. Umarım hepimiz emeğimizin karşılığını alırız. Okuyan veya tavsiye edenler varsa onlara çok teşekkürlerimi sunuyorum. Bu duyuru kısımlarını 1 ay sonra ya da daha kısa bir zamanda sileceğim. Yeni Bölüm gibi duruyor. Ve sanki hikaye çok uzunmuş gibi duruyor ya da yeni bölüm mü geldi heyecanı yaratıyor onun için bir daha çok önemli birşey olmadıkça duyuru paylasmayacağım. Okurlarıma iyi okumalar diliyorum. Son birşey söylemek istiyorum ki hikayemin adını değiştirip değiştirmemek arasında kaldım yorumda değiştirip değiştirmemek konusunda yardımcı olursanız sevinirim. İsminden memnundum fakat birkaç aynı isimde hikayenin olması beni rahatsız etti. Onun için sizinde görüşlerinizi istiyorum. Eğer hikayemin düzenlenmiş kısımları görünmüyorsa kütüphanenizden kaldırıp tekrar yükleyin. O zaman gözükecektir. Neyse bu kadar konuşma yeter. Iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRRIMA AŞIK OLUR MUSUN? #Wattys2016
Teen FictionGünden güne kayboluyordu kız. Kendi acısında yanıp kavruluyordu. Kim isterdi ki böyle yaşamayı? Babasız, annesiz... Yoktu onun hayatında kimsesi. Eğer nefes almak yaşamaksa, evet yaşıyordu o da. Eğer bu yaşamak sayılıyorsa. Bu kadar mutlu gezenlere...