Justin
,,Ne neumírá neboj" řekl jsem a zvedl jí a posadil si jí na klín v obýváku ,,Tak ploč všude kolem maminky byla klev a žikali že to asi nepžežije?" ,,Maminka měla nehodu víš a neboj se neumře" řekl jsem a vytekli my slzy. ,,A kdy tu maminka bude?" zeptala se ,,Za hodně dlouho" řekl jsem potichu ,,A jak dlouho?" ,,To nevíme může spinkat třeba rok" řekl jsem a Madison otevřela pusinku, objala mě a zase brečela a já taky. Dal jsem jí pusu do jejích blonďatých vlásků vlásků. Vzal jsem jí do náruče, protože měla zavřené oči a šel do ložnice kde vždy spím já s Bell když přijdeme na návštěvu k mamce. Maddie jsem položil na postel a chtěl odejít ,,Zůstaň ploším" zašišlala a já se na ní podíval koukala na mě modrýma očima a tekli jí slzičky. Usmál jsem se na ní a lehl si za ní a obejmul jí ,,Pššt" zašeptal jsem ,,Já tu chci maminku" řekla ,,Já taky, ale musíme si počkat bude to trvat déle ale na svoje čtvrté narozeniny tu bude" řekl jsem a sám doufal že tu opravdu bude je to za 10 měsíců tak doufám že tu bude. ,,Tak dobže" řekla a usnula a já hned po ní.
Vzbudil jsem se a podíval se na hodiny spal jsem dvě hodiny. Madison byla pořád ve stejné poloze jako když jsme usnuli a pořád spala. Byla roztomilá v obličeji vidím Belly rysy červené trochu růžové protáhlý obličej a hlavně její plné rty který má po mámě po mě má nos a tvar očí ale jinou barvu.Zvedl jsem se a šel dolů tam byli všichni z Bieber teamu a taky Caitlin,Selena,Raen a Miley, Fredo atd. ,,Co tu děláte?" zeptal jsem se ,,Umm přišli jsme tě navštívit" řekli ,,Nepředvádějte to" řekl jsem a falešně se usmál najednou se zvedla Miley a běžela ke mě a obejmula mě a taky brečela já se znova rozbrečel nevydržel jsem to za chvíli nebudu moct dojdou mi slzy. ,,Je mi jí tak líto" řekla a odtáhla se. Sedl jsem si na gauč a pustil televizi a dělal že tu nejsou moc dobře jsem věděl že na mě všichni koukaj. V televizi nebyl ani jeden kanál kde se to neřešilo.
,,Dnes se stala tragická nehoda. Bella Palwin chtěla přeběhnout silnici a srazilo jí auto bylo to vážné byla celá od krve a odletěla někam daleko. Selena Gomez na ní asi čekala a pak se zhroutila. Justin který jel okolo a nic nevěděl běžel k Seleně a objal jí ale pak si všiml Belly kterou naváží do sanitky. Dojeli do nemocnice kde byli asi tři hodiny. Justin jel potom k mamce Pattie Malette a tam byl viděn v objetí jejich dcery Madison Bieber oba dva brečeli. Co na to malá Madison? Přežila Bella? Doufejme že jo!" řekli a ukázali fotky Bell jak leží na silnici a pak jak obýmám Selenu a pak Madison u prahu dveří. Koukal jsem na to s vykulenýma očima jako všichni. ,,Mami pohlídej mi Madison" řekl jsem a šel do předsíně ,,Justine" zastavil mě hlas když jsem otevíral dveře viděl jsem tam Caitlin zavřel jsem dveře a hned jí objal neviděl jsem jí dva roky a její kamarádské objetí potřebuju je to lepší než když jsem byl malý naivní kluk který sní chodil lepší je jako kamarádka. ,,Ono to nejde není to ani 24 hodin a já už to nezvládám" řekl jsem ,,Já vím pššt" utišovala mě. Odtáhl jsem se a ona mi dala pusu na tvář ,,Justine máš dítě hlavně se neopij znám tě dlouho a hlavně si nic neudělej" řekla Caitlin ,,Neboj" řekl jsem a otevřel dveře a jel domů. Doma jsem došel do ložnice a lehl si na postel. Vzal jsem naše album prohlížel jsem si ho a brečel. Podíval jsem se na fotku která byla pořízena před půl rokem byli jsme na pláži drželi se za ruce a koukali na západ slunce a pak na stejném místě kde se líbáme. Postavil jsem se a šel do šatny vím že jsem to slíbil Caitlin ale já se musím opít. Přikrčil jsem se protože jsem si chtěl vzít kraťasy který mám úplně dole. Zvedl jsem se a bouchl se o poličku na de mnou. ,,Doprdele já se na všechno vyseru!" zařval jsem a sedl si na zem a brečel. Dal jsem si hlavu do dlaní fakt úžasný místo na brečení když cejtím její vůni a vidím její oblečení. Všechny Belly věci který byli na poličce spadli a já se vnich hrabal. Byli tam trička a taky podprsenky usmál jsem se má dobrý vkus. Byli tam úplně nové sexy kousky a u toho pouta? Na cedulce napsáno na dnešní noc. Panebože měli jsme naplánováno že dáme Madison k mamce a užijeme si krásný večer ale všechny plány zmizeli když nějakej parchant srazil mojí snoubenku. Byli tam ještě nějaké papíry nechápu co na jedný debilní poličce všechno skrývá. Vzal jsem papíry do ruky a utřel si slzy byla to harda papírů. Nějaké noty a text a pak hodně věcí škrtlé. Jedno tam bylo celé bez škrtnutí teda dvě. ,,Break free" zašeptal jsem a viděl noty písnička? Rychle jsem se zvedl a běžel do třetího patra a pak do pokoje s nástroji. Sedl jsem si ke klavíru a začal hrát byla hezká i ten text začal jsem zpívat. Otočil jsem papír ,,Bella Palwin 1. píseň roku 2014" přečetl jsem co tam bylo napsané bylo to její krásné šikmé písmo všechno bylo její psímo ona skládá písně? Umí i krásně zpívat. S jejím hlasem by to bylo ještě hezčí. Vzal jsem si další Problem. Začal jsem hrát. Panebože. Zvedl jsem se a jel do studia byl tam Scooter. ,,Justine je mi to líto" řekl a já přikývl všichni mi to říkají už mi to leze na nervy. Sedl jsem si do nahrávací kabiny a začal zpívat potom i Problem. Zvedl jsem se a pustil si to opravdu to bylo dobrý. ,,To je nová píseň nehodí se spíš k holce?" zeptal se Scooter. ,,To složila Bell je to její píseň a zpívá nádherně určitě by to bylos ní jezčí teď jsem jí našel i tu píseň Problem" řekl jsem ,,Počkej ona zpívá a skádá?" zeptal se ,,Jo slyšel jsem jí hodněkrát zpívat když byla Maddie malá a zpívá nádherně ale nikdy jsem nevěděl že skládá" řekl jsem ,,Wow až se probudí tak to musí zazpívat" řekl to jako nejjasnější věc na světě a já se rozbrečel. ,,Promiň já-já promiň to jsem nechtěl neboj možná to bude trvat dle ale probudí se" řekl a já přikývl ,,Okey" řekl jsem ,,Připravým smlouvu" řekl ,,Cože?" zeptal jsem se ,,Připravým smlouvu tenhle talent se nesmí zapomenout" řekl ,,A co když nebude chtít určitě nebude chtít a bude si myslet že na mojí slávě ze sebe udělá slavnou" řekl jsem ,,Uvidíme třeba najdeme jinýho manažera můžež být i ty ale to je divný třeba Sel" řekl a tleskl rukama to je divný že by byla manažerka zrovna Sel ale dobře ještě nic nevíme. ,,Okey ale nic neříkej nevíš kdy se probudí" řekl jsem a on přikývl a já odešel a jel k mamce domů a tam usnul. Teď tam budu s Madison protože tam mi jí to připomíná.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
Fiksi PenggemarUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...