(Ahoj doufám že se vám to líbí. Akce tu sice zatím moc není ale už se připravuju na další díl. Měla jsem teď trochu volnýho času, tak jsem je vydala trochu dřív. Tak komentujte :D )
Anee
S Byakuyou jsme se rozloučili a každý jsme odešli svou cestou. Když zahul za roh, tak jsem rychle vyrazila bleskovým krokem zpět. Vletěla jsem k sobě do kanceláře a popadla papír ležící na stole. Vyšla jsem z kanceláře a rozhlédla se okolo. Všude bylo prázdno. Všichni byli na obědě, což je přesně to co potřebuju. Vešla jsem do hlavní haly, která byla prázdná a zamířila jsem k nástěnce. Nejhorší úkol dne je přerovnat nástěnku. Po půl hodině přendávání a odhazování zastaralých informací jsem konečně měla dílo hotové. Uprostřed nástěnky se vyjímalo nové oznámení o hledání nového zástupce velitele. Pro přihlášení stačí podpis. Poté se konečně můžu vydat domů.
Zbytek dne byl celkem klidný. Po obědě jsem si chvíli dala pauzu, což jsou jen výjimky. Většinou na to nemám čas. Popovídala jsem si s rodiči, kteří měli dnes volno. Odpoledne jsem chvíli trénovala s otcem, ale potom musel odejít do práce. Jak já nesnášim, když mají noční. Můj otec pracuje jako vice- kapitán šesté divize. Moje matka je třetí důstojník šesté divize. Oba odešli a já zůstala sama doma. Už zase. Když rodiče odešli, tak jsem chvíli trénovala sama. Potom mě to přestalo bavit.
Chvíli přemýšlím o tom, co budu dělat. Potom si vybavím ten sen a přemýšlím nad jeho významem. Nic mě nenapadá, a tak se vydám do knihovny. Celou cestu mám divný pocit. Snad, jako by mě někdo sledoval.
V knihovně asi tak půl hodiny hledám. Když už si myslím, že tu nic nebude, objevím knihu s velice zajímavým názvem: "Deset ocasatých démonů - Pravda nebo legenda". Prolistuju knihu, až skoro ke konci, než najdu obrázek toho, co hledám. Obraz vlka byl velice podobný tomu, co jsem viděla. Bylo tam sice hodně nepřesností, ale to se v takovýchto knihách stává. Oproti ostatním démonům toho tu bylo velice málo.
Dočetla jsem se, že by to měl být nejsilnější z démonů, ale oproti ostatním se nedochoval žádný důkaz jeho existence.
Dle legendy se ocasatý démon ukazuje jednou za pět set let. Není to jako u ostatních démonů, které je třeba zapečetit. Tento démon se zrodí společně s člověkem, ve kterém přebývá. Jeho vědomosti a osobnost se zachová i po smrti člověka, ale tělo ne. Kdyby se tento démon někdy objevil, je nutno ho zničit. Je hrozbou pro celé Soul Society. To znamená zabít člověka, v němž přebývá. Daný Jinchuuriki o něm ani nemusí vědět. Stane se obětí na cestě k míru v Soul Society.
Pod čarou je něco napsané. Chvíli si lámu hlavu, ale potom mi dojde, že je to tajný kód naší rodiny. Tedy druhé rodiny klanu Kuchiki.
Toto není legenda, ale pravda. Démon se tu ale neobjevuje jednou za pět set let, ale přechází z jednoho člověka do jiného. Nikdy není možné démona zabít, ani když zabijete schránku. Jen tím oddálíte jeho příchod. Naší povinností je démona chránit, jelikož jednou zachrání Soul Society, alespoň tak praví věštba. Ty, kdož čteš tyto řádky doufám, že plně chápeš důležitost této situace. Jestli jsi Jinchuuriki, tak ti jde o život.
Podpis: Kuchiki Reen
Chvíli jsem přemýšlela, jak starý by to mohl být zápis. Nevypadal nijak omšele, tak jsem si zašla do archivu. Chvíli jsem pátrala a potom jsem našla to, co jsem hledala. Kuchiki Reen nebyl nijak výrazná osoba v našich dějinách. Jediné co mě odzbrojilo bylo, že zemřel přesně v den, kdy jsem se narodila.
ČTEŠ
Bleach- Čas ztracený v mlze
FanfictionPovídka vypráví o životě mladé shinigami Kuchiki Aniky. Její život vypadá celkem normálně , ale to vše se nenávratně změní. Zvládne to všechno sama, nebo zjistí že sama vlastně nikdy nebyla?