Po chvilce jsem usnula spolu s myšlenkama na modrookého chlapce.
Ráno mi opět zazvonil budík.Bože jak mě se do té školy nechtělo.A za to všechno může jeden modrooký kluk.Mé pocity k němu byli smíšené.Jedna má část ho nikdy nechtěla potkat a ta druhá po něm toužila.S povzdychnutím jsem se vydala do koupelny kde jsem vykonala ranní hygienu.Po té jsem šla do pokoje kde jsem se oblékla.Vzala jsem si na sebe vínovou sukni k tomu bílý crop-top.U zrcadla jsem si účesala vlasy.A ze židle jsem si vzala svojí oblíbenou džísku a šla do kuchyně kde mě čekal opět papírek od mámy.Ani nevím kdy přišla jestli večer nebo až ráno.Stálo na něj že bude zas dlouho do noci v práci.Strhla jsem papírek z ledničky a vyhodila ho.Z ledničky jsem si vzala jablko.Z kouta vzala tašku,nazula jsi svoje milované ošoupané Vansky a šla vstříct osudu.
Ve škole
Hodiny ubíhaly až nepřirozeně rychle.Celou dobu jsem musela sedět před Nashem a Cameronem.S úspěchem jsem je celou dobu ignorovala , i když Cameronův nenávistný pohled se nedal přehlédnout stejně jako ten Nashův , který mě vyslíkal pohledem.Každou přestávku jsem trávila na lavičce před školou.Seděla jsem tam se sluchátkama v uších a koukala jak kolem mě chodí studenti.Stejně tu sedím i teď a čekám na poslední hodinu.Už ani neposlouchám písničky jen tu sedím a přemýšlím nad tím co vlastně chci udělat.Vážně mu chci dát své tělo?Jedná část mého já chce , aby se mě dotýkal a líbal svými rty , ale ta druhá říká ,že todle chtít nemám.Má se mi hnusit.Je to jen hajzl , kterej si mě chce přivlastnit jako nějakou zasranou věc.Jenže mě nic jiného nezbývá nechci znovu zažít šikanu.Už né.V tu chvíli se po celé škole rozezněl zvonek , který oznamoval , že začala hodina.Rychle jsem vběhla do školy a běžela do své třídy.Naštěstí jsem to stihla včas.Učitelka tam ještě nebyla a tak jsem si šla v klidu sednou na své místo.Cestou jsem se koukla na ty dva.Cameron mě zabíjel pohledem a Nash se na mě ušklíbl a pokynul hlavou k hodinám.Přesně jsem věděla co tím chtěl naznačit.Čas se kratil.Cameron se na něj podíval s udiveným výrazem.Nash jen zavrtěl hlavou ať to nechá být.Konečně jsem si sedla na své místo.Do třídy vešla učitelka a začla hodina.Hodina utíkala rychle ani jsem se nenadála a byl konec.V klidu jsem si všechno učení dala do tašky a pomalu jsem se zvedla ze židle.Nash a jeho parta už dávno odešela.V klidu jsem vyšla ze třídy.Přeci není kam spěchat.Pomalými kroky jsem došla k tribuně.Sedla jsem si hned do první řady.Vážně mu chci dát své tělo.Třeba si to rozmyslí a odkopne mě až zjistí , že jsem nezkušená.Ale co by se pak stalo.Dodržel by slovo a on a jeho parta by mě šikanovala.Tyhle otázky se mi honili hlavou, dokud jsem ho neviděla jak si v klidu kráčí přes hřiště.Ani jsem si nevšimla jak mu to dneska sluší.Měl na sobě koženou bundu.Pod tím měl bíle tričko a černé džíny které měl roztrhé na kolenou.Jeho vlasy byly zas perfektně upravené , ale přitom chaotické.Začal jsem být nervózní.Srdce mi začalo zběsile bít,vyschlo mi v krku a pociťovala jsem nával horka.Zastavil se pár kroků ode mě a zvedl ruku v úmyslu , abych mu do ní vložila tu svou.Chvíli jsem váhala,ale nakonec jsem mu svou ruku vložila do té jeho.Škubnutím sei mě přitáhl k tělu a já vypískla , protože jsem to nečekala.Byla jsem natisknutá na jeho hrudi.Svou volnou rukou mi položil pod bradu a nadzvedl mi hlavu kterou jsem měla skloněnou k zemi,abych se mu nemusela koukat do těch jeho pronikavě modrých očích.A teď jsem se do nich koukala a čím déle , tím víc jsme se v nich strácela.Jeho obličej se přibližoval.Automaticky jsem zavřela oči a za chvilku jsem cítila jeho měkké rty na těch svých.Po nějaké chvilí s nima začal pohybovat a já udělala to samý.Po chvílí se odtáhl a zářivě se na mě usmál.Vážně jsem se nechala políbit od Nashe.Pomyslela jsem si."Pojď krásko jdeme." řekl mi a na tváři mu nepřestával pohrávat jeho nádherný úsměv.Proplet si se mnou prsty a vydali jsme se zpět přes hřiště odkud přišel.Nebudu mu říkat jak jsem se rozhodla doku se mě on sám nezepta.Po chvíli jsme došli na parkoviště až k jeho auto.Stisknutím tlačítka na klíčích ho odemkl.Popotáhl mě na stranu spolujezdce.Následně mi otevřel dveře , abych mohla nastoupit.Z váhaním jsem nástoupila a přemýšlelá co má v plánu.Slyšela jsem bouchnutí dveří.Nash už seděl na místě řidiče a zapínal jsi pás.Udělala jsem to samý.Než nastartoval.Podíval se na mě a svou ruku mi položil na zátilek krku a přitáhl si mě k sobě blíž.Opět spojil naše rty do malého polibku.Když se odtáhl odbařil mě jedním svým krásným úsměvem a nastartoval.Jak jsem mu mohla dovolit mě políbit a ještě k tomu dvakrát.Z mého snění mě vyrušil fakt , že nevím kam jedem.
"Ehm.Nashi kam to vůbec jedeme." zeptala jsem se ho.A doufala jsme , že mi odpoví.
"Nech se překvapit." odpověděl mi a dál se věnoval řízení.Mohla jsem si všimnout jak se úsmál.Nechala jsme to být moc dobře jsem věděla , že to z něj nedostanu.Proto jsem se opřela o sedadlo a koukala na ubíhající cestou.A přemýšlela co má modrooký kluk v plánu.
ČTEŠ
Bad boys.Good lips. - Nash Grier
FanfictionNash Grier a jeho skupina mají na škole pověst jako největší grázlové. Death Black je ublížená holka která jen chce aby se její minulost neopakovala. Splní se jí její přání na nové škole? Nebo se minulost bude opakovat? Ale co když padne do oka práv...