Šel jsem k němu s kočičím oblečkem,které jsem mu dal tajně ušít. V ruce jsem držel i čelenku s oušky. Nemálo jsem z toho byl rozhozený, když jsem si svého mladého pána představoval za to, na co má alergii. Čekal jsem, až si sedne. To po chvilce udělal a já to na něj s démonickou rychlostí natáhl a dal mu čelenku.
"Mňau" a udělal jsem roztomilý obličej. Asi to pomohlo tamten byl úplně mimo.
Jak sladký dokáže mladý pán být i sám od sebe. Dal jsem mu na krk obojek s rolničkou a on si s tím začal hrát.
"S..Sebastiane, vem si mě"
Koukal jsem na něj a nevnímal nic.
"Sebastiane?"
"Ano,mladý pane?"
"Zapomeň na to.." Zkoprněl jsem a zalezl pod peřinu.
Nepobral jsem, co po mě chtěl a jestli vůbec něco chtěl.. Strhl jsem z něho peřinu a koukal na to malé stvoření, jak se tam kroutí. "Byl bych radši,mladý pane,kdybyste mi zopakoval váš rozkaz.."
"V..vem si mě"
"Cože to po mě chcete?
"Slyšel si ne?" Odsekl jsem a znovu se schoval pod peřinu.
Na chvíli jsem strnul než jsem úplně pobral co po mě mladý pán chce. Nahnul jsem se nad něj, kousek peřiny odhrnul a přitiskl svoje rty na jeho. Myslím že se mu to líbilo, zavřel oči a já se v duchu usmál.
Zavřel jsem oči a užíval si ten pocit moci. Když přestal, zas jsem je otevřel a projel mu prstem po hrudníku. Ani jsem se nenadál a už jsem měl dole horní část oblečení.
Dal jsem mu další polibek a začal mu rozepínat kalhoty.
Už to pro mě začlo být velice nepříjemné. I když jsem se snažil soustředit jen na jeho rty,převaha začínajícího pocitu slasti se mnou cloumala a cloumala.
Stáhl jsem to z něj a odpojil naše rty. Byl roztomile načervenalej a ukázal mi,ať jdu blíž. Udělal jsem to,co po mě chtěl a to malé stvořeníčko se mi snažilo sundat vestu. "Mohu vám pomoci,mladý pane?"
"Z..zvládnu to sám." Proplejtal jsem prsty mezi knoflíky a snažil se mu to sundat,ale marně. Měl jsem až moc rozklepaný ruce.
Dal jsem mu další ze svých démonských polibků a rozepl jsem to rychle sám,aniž by se nadál. Vršek jsem už mě celej svlíklej a rozpojil polibek.
Dělal jsem strašně naštvanýho,že mě neposlechl. Ale ruku jsem mu položil na jeho hrudník a sjel dolů a zas nahorů. Pak jsem mu prsty mapoval jeho břišáky a užíval si ten pohled na jeho tělo. Bylo démonsky dokonalé.
Mladý pán byl tak skvostně roztomilý. Bylo mi líto,že jsem to jeho poznávání mého těla musel ukončit. Ale rozkaz je rozkaz.Sundal jsem si kalhoty a jemu sundal trenky a vrátil se z5 na postel. Mladý pán se ke mě natahoval do objetí. Obejmul jsem ho.
Potřeboval jsem ho mít u sebe. Bylo mi trapný tu být zcela nahý,před ním a celkově. I když už mě snad milionkrát viděl. Pustil jsem ho a sjel mu po těle až tam,kde mu něco trčelo. Zachichotal jsem se vduchu a stáhl mu trenky. On klečel ,já klečel a vzal jsem si jeho chloubu do ruky. A rukou jsem si udával tempo sám a pak když bylo na démonkovi vidět vzrušení jsem nachvilku zrychlil a pak zas toho nechal.
Chvilku nic nedělal a pro mě to vzrušení bylo nekonečné. Po chvíli mi ho párkrát oblíznul a strčil si ho do pusy. Slastí jsem zamrkal a dal si ruce na pusu a ztišil jsem steny,které se mi draly z úst. Vyvrcholil jsem.
Spolykal jsem to,i když to nebylo vůbec příjemný mít teplou bílou táhnoucí se tekutinu v puse. Kouknul jsem na Sebastiana. Byl trochu narudlej a já se na něj pousmál. Ihned mě políbil a zapojil i jazyk. Cítil jsem jeho prsty na mých bradavkách,jak si s nima hrajou. Projela mnou vlna vzrušení a trochu jsem mu zasténal do pusy.
Jak roztomilé. Nechal jsem ho a sjel mu polibky na krk a udělal tam cucflek. Snad to mladý pán nezjistí..jináč mě stáhne z kůže. Věnoval jsem mu polibky všude po hrudníku a párkrát ho zoubky pozlobil na jeho malých růžových bradavkách. On roztomile zavzdychal. Položil jsem ho na postel a polibky sjel až na podbříško..pak jsem si jeho trčíčí chloubu vzal rovnou do úst a on zavzdychal tak,že se to rovnou změnilo na steny. Usmál jsem se a trápil ho pusou na jeho chloubě a rukou jsem mu trápil i bradavku. Po chvíli se udělal. Spolkl jsem to a mlsně se oblízl.
Zrudnul jsem a naplácl si ruce na obličej. Ale marně. To už mi je Sebastian odkryl a dal mi vášnivou pusu a otočil mě zády k sobě a zvedl na čtyři.
Kleknul jsem si a jeho naplácl na sebe taky do pokleku. Věnoval jsem mu další polibky na krk. "Mohu mladý pane?"
"A..ano" byl jsem rozhozený z toho všeho. A nebyl jsem schopný ani normálního pravidelnýho dýchání.
Zajel jsem do něj jedním prstem a druhou rukou jsem ho pořádne obejmul. On prudce zasténal. "Pokud se uvolníte,nebude vás to tolik bolet,věřte mi." Jen co jsem to dořekl se uvolnil a jeho sevření svalů se vytratilo.Přidal jsem druhý prst a čekal až si zvykne. On zasyčel a popadal dech. Přidal jsem rovnou třetí a on zase zasténal a zavzdychal a pak utichl. Už byl připraven.
"Už mě t..tolik ne..netrap S..Sebastiane" zavzdychal jsem a padl jsem na čtyři.
"Jak nedočkavý jste mladý pane,ale když si to přejete.." Vyndal jsem prsty a pomalu jsem do něj pronikal svým údem. On sténal a pevně svíral v ručkách prostěradlo a mačkal ho. Mladý pán se zas stihl sevřít a na mě přišel nával vzrušení. Byl jsem v něm celý a čekal jsem až si zase zvykne. Zase to utichlo a já začal pomalu přirážet.
Cítil jsem,že zachvilku zas budu. Bylo to bolestivé,teda do chvíle než jsem si zvykl. Najednou mnou projela vlna a já se oklepal. Měl jsem husinu.
Našel jsem pánovo citlivé místečko a narážel na něj. Držel jsem ho celou dobu za boky a ucítil jeho husinu pod prsty. Zasmál jsem se. A začal přirážet rychleji a on nehorázně skučel. Doufám,že to nikdo řešit nebude. Jináč mu budu muset dát co proto,že slyšel mého mladého pána sténat pod mým velením.
Nevydržel jsem to a udělal se. Zašpinil jsem si povlečení..grr každopádně jsem sténal dál a Sebastianovi pohyby byly prudčí a prudčí. Ucítil jsem jak mě něco postupně naplňuje. Bylo to nepříjemný a já klesl vyčerpaně na postel a otočil jsem se na bok.
Klesl jsem vedle mladého pána a oddychoval. Jak nádherné to bylo s tím,koho miluji. I když to byl pouhý příkaz. Nemyslím si to sám..Bylo v tom mnoho víc. Byla v tom láska. Obejmul jsem ho a dal mu pusu do vlasů. On se ke mě přitulil a sladce zašeptal.
Miluji tě,Sebastiane.
----------------------------------------------
Díky Itori-chan,žes mi pomohla a dokopala mě k tomuhle dílu.I když to je překvapení i pro tebe. :DPokud vás zajímá dál,co se dělo. Napište si o vážně poslední díl. :D
Vaše Bety..
ČTEŠ
Kuroshitsuji FanStory
Fanfic:DD doufám,že se vám to líbilo... po delší době jsem se uráčila to napsat :P