2.BÖLÜM

49 1 0
                                    

medya:Ekim

Otobüse doğru gidecektik ki bir baktık otobüs hareket etmiş gidiyor arkasından kostuk ama yetisemedik işte şimdi tamamen bittik.

Ben ne yapacağımızı düşünürken eylül ağıt yakmaya başladı.

-Viyhhh şimdi biz napacagaz nerelere gidemmm gidememde otobüs gittiiiii lan bi dakka benim geçen hafta aldığım kırmızı eteğim de mi gitti? Hayır yaaaaa bu olamazzzz allahım neydi gunahimmmm.

Eylül daha bunun gibi bissürü şey sacmalarken ben etrafima bakarak bir çözüm bulmaya çalışıyordum.Tabi eylulun yüreğimi daglayan ağıtlari buna izin vermiyordu. En sonunda

-Yeter eylül bi sus da dusunuyum be diye bagirdim.

Tabi ben bagirinca bi kaç kişide bize baktı lanet olsun ki arasında tuvaletteki çocuklar da vardı.

-Tamam ya ne kızıyorsun ki hih -_- dedi Eylül şimdi de tribiyle uğraş.

-Kuzum tamam ya lütfen kızma bir anda telaslaninca ağzımdan kaciverdi yoksa ben sana hiç öyle der miyim ağıtlarina kurban oluyum bennnn.

Eylül hemen yumusayip bana sarılmışti zaten biz birbirimize kiyamazdik kiii.

-Kızlar noluyor ya herkes sizi izliyo bir sorun mu var.Bunu söyleyen tuvalette kadın beklerken erkek çıkan çocuktu djbxbx.

-Ya biz otobüsü kaçırdık.Eylul her zaman ki gibi lafa atlamisti.

-Ama hallederiz ya biz sıkıntı yok Teşekkürler. dedim ama eylül hiç susar mı? Susmaz.

-Acaba Nasıl Olacak O ekim anlatsana seni dinliyoruz.

-Iıı tamam hiç bişey çözümsüz değildir.

-Bunun çözümü neymiş acaba çok bilmiş.

Bunu diyen tabi ki de tuvalette ki gıcık çocuktu tamam taş da olabilir ama yani suan konumuz bu değil onunla sonra ilgilenirim uf ne diyorum ben ya?

-Bundan sanane acaba? Siz kendi işinize bakın yürü Eylül.

ŞANSSIZLIK İŞTE (!!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin