part 1

33 6 1
                                    

Ποτε μου δεν καταλαβα την σημασια της λεξεις" τελεια ζωη",αμφιβαλω εαν καν υπαρχει μεχρι 1 χρονο πριν νομιζα πως την ειχα,Ειμαι η Ελπιδα Παπα 16 ετων,ο πατερας μου Παναγιωτης ειναι επιχηριματιας και η μητερα μου Λιλιαν δικηγορος,εχουμε πολλα χρηματα κατοικω σε ενα τεραστιο σπιτι με πισινα και κηπο,Ειναι τοσο τεραστιο που χανομαι μεσα σε αυτο ωρες ωρες σκεφτομαι τι να το κανουμε εμεις μονο 3 ατομα τοσο μεγαλο σπιτι.Καταγομαι απο την αθηνα και απο την αμερικη εχω ενα υπεροχο σπιτι στην φλορινα,Λατρευω τα ρουχα στην ντουλαπα μου υπαρχουν τα παντα απο τσαντες σανελ μεχρι φορεμα βαλεντινο,Οταν μεγαλωσω θελω να γινω ιατρος.Οι σχεση μου με τους γονεις μου ειναι υπεροχοι ειναι οι καλυτεροι μου φιλοι.Μακαρι να ειχα και αλλους,Περναω την ημερα μου βλεποντας ταινιες για εμενα αυτο ειναι υπεροχο και ξεχωριστο,Μου αρεσει να χαμογελαω συνεχεια,κανει πολυ χαρουμενους τους γονεις μου.Οι γονεις μου μου επιτρεπουν να κανω τα παντα να βγενω μεχρι αργα να πηγαινω μονη μου σε αλλες χωρες,να κανω ακραια σπορτς,ομως εγω προτιμω να καθομαι σπιτι να διαβαζω και να βλεπω ταινιες.
Ειμαι η ελπιδα παπα ενα δεκαεξαχρονο πλουσιο κοριτσι που εχει οτι αγαθο επιθυμει,που μπορει να κανει οτι θελει,Ειμαι η ελπιδα μονη και αρρωστη...!

Cancer save my life!Where stories live. Discover now