Koca bir yılı geride kalmıştı . Kendi kendime söylenmek hayatta yaptığım en profosyonelce şeydi
Bir insan bir okuldan daha ne kadar nefret edebilir bilmiyorum ama hiç bir şeyden bu kadar nefret etmediğimi biliyorum ...
Okulun kasvetinden kaçıp 2 haftalığına tatile çıkacaktım ; Nihayet babamdan izin ala bilmiş ve iki gün sonra yola çıkmaya karar almıştık bir yanım her şey den uzaklaşacağım için mutluyken , diğer yanım zorla Ali'nin de benimle geleceğini duydukça mutsuzluktan geberiyordu . Beni kuyudan atsalar daha mutlu olurdum bundan eminim ...O yıl tatile çıkmak istememin bir sebebi de kardeşim Ali , birbirimize çok zıt iki insandan behsediyorum . Babam aramızın soğuk olduğunu bildiği halde bizi birbirimize bağlamak için yapmayacağı şey yoktu . Bir kez bile beni anlamamıştı ne hissettiği bilmiyordu bile , tek bildiği Ali ve beni beraber tutmak . Zaten beni bir ben anlıyordum , babamın anlamasını beklemiyordum. Ali hayatımdaki her şeyi çalmış bir insan bütün güzellikleri bütün mutluluğumu çalmış bir insan onu ne kadar seve bilirim ? Açıkcası onu zaman zaman kıskanıyorum .
Adım Egemen 19 yaşımdayım . Sarıya çalan saç rengim ve yeşil mavi arası göz rengim var .
Ali ile ne kadar ters olduğumuzu görünüşümüz bile onaylıyor .
Ali 20 yaşında Esmer . Çekici bir gülümsemesi olan piç bir arkadaşımız . Ben ne kadar soğuk bir insansam Ali bir o kadar sempatik çekici birisi .
Neyse ki tatile gideceğimiz gün gelmişti . Ne kadar uçakla gitmeyi ısrar etsem de babamın şu bizi 'beraber tutmak' işinden kaçamadım araba ile ve Ali ile gitmek zorunda kaldım . Tatil yerimize gidene kadar Ali'nin bana piç piç bakıp gülmesine şahit oldum . O kadar sinir oluyordum ki iç sesim Murtaza bile beni avutmak peşindeydi
Yok efendim ulaştığımızda çantasını kaybederiz o yüz ifadesine biz güleriz demeler sonra maske alıp geceleri korkuturuz demeler asdfh . Ah Murtaza ah seni ne çok seviyorum bil bilsen . :)
Nihayet tatil yerimize gelmiştik . Burası tek tek odalardan oluşan hem doğa içinde hemde denizi olan mükemmel bir yerdi evleri bambu evlerdi .. Babamın tek tek odalar tutması beni Aliye bakıp piç piç en azından yüzünü görmeyeceğim çok fazla dememe sebep olmuştu . Dememiştim ama o gülüşümden ve yüzümden anlamıştı .
Otel görevlilerinin yardımı ile odama çekildim ... İçerisi çok güzeldi yere kadar olan camdan hep yeşillik hem de deniz bütün ihtişamıyla mükemmeldi . Gelene kadar Ali ' nin o salak salak gülüşlerinden yorulmuştum O yüzden çift kişilik yatağıma yattım 3 saat boyunca derin bir uyku çektim.
Gözlerimi araladığımda ... Burada olmanın huzuru ile kocaman gülümsedim .
Ben gülümsememe devam ederken kapı aniden yumruklanarak çalındı ..
- Ne alacaklı gibi gibi vuruyorsun bir rahat edemedim! derken ..
ARKADAŞLAR BÖLÜMLER FAZLA OKUNMAYA BAŞLARSA EĞER EGEMEN İÇİN AKLIMDA BİRİSİ VAR GERÇEK BİRİSİ ONUNLA KONUŞUP BİZE KAPAK YÜZÜ OLMASINI İSTEYECEĞİM O YÜZDEN BEĞENELİM.