Yelken

23 1 0
                                    

'' Bana Papatya Toplamadan Gitti .''



Odama zorla girmeye çalışan kişiye bağrırken , bir an duraksadım yüzünü bana dönmüştü çok masum bir yüzü vardı sarı saçları yüzüne dökülüyordu ilk dikkatimi çeken yeşil gözleri ve uzun kirpikleri oldu yorulmuş anlamsız bir ifade vardı yüzünde  ,  benim şaşkınlığım ne haldeydi  görmeyi çok isterdim o an .  Şaşkınlıktan konuşamazken iç sesim Murtaza 'oha odaya kız mı attın ' dedi gülmeden edemedim . Benim gülümsememi gören kız nefes alışverişi yavaşladı.

İlk defa gördüğüm kız : Merhaba ben Yelken dedi . 

Murtazayı susturamadım 'Bende Dümen' dedi  . İstemsizce yine güldüm . 

Kız hiç bir şey söylemeden güldüğümü görünce  neden gülüyorsun der gibi baktı . Kendime geldikten sonra ' Neden burdasın , sen kimsin ? ' diye çıkıştım .   

' Sakin ol kötü birşey yapmayacağım ' dedi . 

' Sen bana zaten bir şey yapamassın korkacak birisi varsa o da sensin ya şimdi neden burda olduğunu söyle ya da çık buradan birdaha gözüme gözükme ' diye yeniden çıkıştım .

' Ama ben dışarı çıkamam' dedi .  ' Nedenmiş o ? ' dedim .   Biraz da hatsizce yatağıma yaslandı .. 

' Ben dedi ben sahilde çalışıyorum garsonluk ve şezlong kiralıyorum dedi ve yüzünü bana çevirdi orada biri vardı  bunu nasıl söylerim bilmiyorum ama bana bir şeyler söyledi söyler söyler gider zannettim daha ileri gitti bende çenesine yumruk attım ... sanırım çenesi kırıldı o yere yapışırken ben kaçtım işte buraya sığındım özür dilerim ' dedi . 

Benden minnet beklediğini biliyordum yine odun gücümü kullanarak  ' İyi en fazla 10 dakika sonra gidersin dedim '   . Diyecek birşey yoktu zaten ' Peki dedi .  

3 dakika geçti geçmedi  ' Adını söylemedin dedi   .  Odamdaki koltuktan dışarıyı izlediğim için  sırtım ona dönük halde cevap verdim . ' Egemen , başka soru sorma yoksa seni odamdan çıkarmak zorunda kalırım diye tehdit ettim ' .  ' Adın güzelmiş' demekle yetindi ... çünkü o an bana muhtaç hissediyordu yoksa ağzımın payını vereceğinden adım kadar emindim .

10 dakika sonra ' dang dong dakikan bitti hadi kalk bakalım dedim bileğini tuttum kapıya doğru sürükledim .

Murtazanın sesi geliyordu ' oha egemaaan ' diye dalga geçiyordu piç asdf

O odunluğuma rağmen ' Çok teşekkür ederim Egemen ' dedi güzel sesiyle yumuşamış gibi oldum ama hemen kendimi topladım . 

' Önemli değil ' dedim kapıyı yüzüne pat kapattım . 

' Yine görüşeceğiz 'dedi sinirle  .  ' Görüşürüz güzelim bu yakışıklıyı ne çok görmek istiyorsun sen öyle diye bağırdım kapının arkasından . 

____

-Yelken 

Salak şey demekten başka bir şey gelmiyordu aklımdan . Aslında benim salaklığıma vurmak lazım işin aslı öğlen olduğu için yemek molası vermiştim kendime gölgede bir şeyler atıştırırken  bu çocuğu gördüm adı ' Egemen olanı işte .. Her zaman ki muzipliğim odasına bilerek daldım içeride öyle bir yalan atmasaydım ortaya , inan ne yapardım bilmiyorum . Tahminimden daha odun ve soğuk birisiydi . Ondan nefret mi etmiş yoksa bu hoşuma mı gitmişti bilmiyorum ama peşini bırakmayacağımdan emindim çünkü buralara böyle taş gibi çocuklar az geliyordu asdf .  


-----

- Egemen 

Güneş batmadan sahilde olmalıydım ve ben o manzaraya bayılırdım .  Üstüme Lacivert tişörtümü geçirdim Altıma krem şortumu giydim  gözlerim ağrımasın diye havalı güneş gözlüğümü de taktıktan sonra rahat ayakkabıları mı da giydim  . Aynanın karşısına geçip her zaman ki elimle saçlarımı düzelttim :) Sanki burda Murtaza olmazsa olmaz dedim o an Murtaza da bir ses geldi 

' Şit yakışıklı hepsi senin mi '  .  ' Ergen ergen sözler söyleme dedim odadan çıktım . 

Sahil çok uzakta olmadığı için gitmem vaktimi almadı .  Hala tepemde biraz güneş vardı ve güneşin gitmesini beklemek için kumsala oturdum güneş gözlüğümü çıkardım yanıma bıraktım . Gözlüğe uzun bir zaman baktım çünkü bana  kıymetlimden hediyeydi . Murtaza dan cevap eksik olur mu tabi olmaz ' Artık unutma zamanın gelmedi mi ? ' dedi . Sessizce ' Geldi de geçiyor ' dedim .

Etrafıma bakınırken dün odama davetsiz giren kız geliyordu . 

Murtaza : Dümen geliyor adssafd . 

Konuşmak için geldiği ortadaydı çünkü elinde iki tane Limonata vardı . Bir yanım yalnız kalmak istiyorum dese de diğer yanım sıcaktan ölecekti o yüzden limonata iyi bir fikirdi . Masum gelişini izlerken çok dalmıştım sanırım gözlüğümün üstüne basıp kırdığını 3 dakika sonra fark ede bilmiştim şok içerisindeydim ... Yapacağı en son şeyi yapmıştı ki bu gözlük benim için değerliydi . 

Hızlıca ayağa kalktım hızlıca yittim o elinde bardaklarla yere düşerken içimdeki tüm kinimi nefretimi çıkardım .  ' Biraz daha dikkatli olsan ölür müsün ? Köpek . ' dedim ve daha çok kırmamak için uzaklaştım . 

Nereye gideceğimi bilmediğim ve Ali' yi yeniden görmemek  daha kötü ve sinirli olmadan odama gittim . Yatağıma attım kendimi . Böyle zamanlarda mantıklı düşünmem gerekir o yüzden , sinirim geçtikten sonra iç sesim Murtaza kurtardı beni . 

Murtaza : 'Yanlış yaptın ... Odana daldığı için belli ki senden özür dileyecekti . '

'Ama biliyorsun ki O Masal ' ın hediyesi  ... O gözlük benim için önemli sende biliyorsun .'

Murtaza : Sen hayatımda gördüğüm en dingo herifsin gözlük kırılmadan önce unutman gerektiğini konuşuyorduk şimdi yaptığına bak ... Hem ben başından sana demiştim Masal'ı benim gözüm hiç tutmamıştı . Kız sadece sen ona ilgi gösteriyorsun diye sana geliyordu . Kız Ali'yi seviyordu ... Cidden ben bile anladım sen anlamadın mı .

' O bok kafalı sesini sustur bunları bende biliyorum ama Ali tüm sevdiklerimi çalıyor .  '

Murtaza : Ben onu bunu bilmem o senin kardeşin bu Ali'nin tercihi değil Masal' ın tercihi o kızı unutacaksın .. Yarın gidip Dümenden özür diliyorsun . 

' Yelken Murtazacığım bunu yarın düşünürüz ben şimdi uyuyorum . ' 

YENİDEN HATIRLATMA ARKADAŞLAR BEĞENİLER NE KADAR ARTARSA EGEMEN KAREKTERİNİN RESMİNİ ATARIM , BEĞENİLER ARTINCA KAPAK YÜZÜMÜZ OLMASI İÇİN KONUŞACAĞIM . 



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SamyeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin