BRITNEY
Îmi deshid uşor ochii pentru a mă obişnui cu lumina din cameră.. Mă uit pe ceasul de pe perete care indică ira 9:37 . Mă ridic leneşă din pat şi merg spre baie unde fac un duş ce mă mai trezeste din visare..
Îmi iau laptopul şi mă trântesc în pat căutând un zbor..şi am găsit unul chiar...azi! Perfect!
Îmi iau telefonul şi tastez grăbită un mesaj..
Mesaje.
"Ăăm.. Heii Luke.. sunt Britney. Am căutat şi am găsit azi un zbor. Decolez la ora 13:30 şi aterizez la 17:00 în Los Angeles. Este ok?"
"Bună Britney..este perfect..am ceva treabă de rezolvat dar termin pana la ora 17. "
"Ok..dacă nu poţi să mă iei e ok..doar că aş vrea adresa..să ştiu unde să mă duc cu taxiul"
"Nu este nici un deranj drăguţă..te aştept la ora 17 acolo..în faţa linii unde aterizezi. Dacă există întârzieri să ştii că te aştept. Acum trebuie să plec..Pa Pa!"
Ok.. asta îi ciudat..
"Păi ne vedem atunci la ora 17...Pa Pa!"
***
Cobor jos pentru ami' lua ceva de mâncare pentru că ieri nu am mâncat nimic. În bucătărie dau de sora mea Sarah.. care făcea cafea. Se întoarce spre mine şi cu lacrimi în ochi mă îmbrăţişează. Fără să spună nimic îmi dă' o ceaşcă de cafea şi eu o savurez din plin.
Văd că sora mea se cam fastaceste şi cu o privire uimită îmi spune..
-Tu ai de gând să pleci?;
-Sarah...viaţa de aici e prea..perfectă..! Vreau o viaţă normală.
***
După ce am stat cam două ore de vorba cu Sarah explicândui totul...cum că eu vreau să nu mai trăiesc în luxul de acum. M-am saturat să am menajere şi că peste tot unde merg să fie un angajat. Vreau ca orice adolescentă să fiu normală. Poate mulţi vor viaţa mea dar eu..o urăsc.
Îmi iau bagajele din camera mea luând pe mine nişte haine lejere şi mă îndrept spre aerport unde voi petrece ceva timp.
***
Am stat mai bine de 3 ore de zbor aterizez în Los Angeles unde o gramadă de băieţi aşteaptă pe cineva.. dar oare care e Luke??
Fără să vreau ochii îmi zboară pe un băiat pot spune perfect. Patratele se vedeau prin tricoul alb mulat. Părul blond arăta perfect şi ochii turcoaz ies în evidenţă.. el e Luke? Dacă e el.. numai lucruri credincioase o să îmi imaginez patru ani.
------------
Gata.. Da Ştiu că mă urâţi că abia acum pun next dar am fost plecată. În poză e Sarah..