Karışık

321 24 7
                                    

Serenay Yediği tokatla yere savruldu . Anıl ve Merve Begüm'ü tutuyor Turabi ve Hakan da Serenay'ı sakinleştirmeye çalışıyordu .
"Bak bir daha bana bu yüzsüzü Koru seni doğduğuna pişman ederim küçük fare !" Diye bağırdı Begüm . Serenay bu sözleri duymasıyla yerinden Kalkıp masanın üzerinde duran bikaç tahta süsü Begüm'ün üzerine fırlatmaya başladı .
"Ya siz benden ne istiyorsunuz pislik kız ?" Diye bağırdı Serenay .
"Yeter !" Diye bağırdı Carlie .
"Hepiniz Çıkın !"

#

"Ya ne kadar kötü bir kız o öyle !" Diye söyleniyordu Aria .
"Yani hem kız senin adına özür dilemeye gelsin hem de tokat at . Alacaksın o saçlarını dolaşacaksın eline , sonra yere yere vuracaksın ! Kimsin ya sen kimsin ? Pis ödlek , saf kız , gıcık ... "
"Yeter ya yeter , bana tokat attı ben bu kadar sinirlenmedim sakinleş ." Dedi Serenay olanlar çok ağır şeyler , en yakın Arkadaşı tarafından çok pis hakaretlere uğruyor ve kendini kötü hissediyordu .
"Serenay bacım bekle ." Diye seslendi Turabi .
"Ne oluyor ?" Dedi Aria .
"Yeni not var !" Dedi Turabi . ikisi de koşar adımlarla Diğerlerinin yanına gitti .
"Arkadaşlarınız durumu hiç de iyiye gitmiyor . Bence biran önce dediklerimizi yapmaya başlayın ve düşünün önceki notları acaba kim bu durumu bilebilir ? Aranızda bir hain var! "

Herkes dikkatle nottan ne çıkartmaları gerektiğini düşünüyordu .
"Eh söyle de yapalım madem !" Diye bağırdı Berna .
Turabi ise bu gelen nottan sonra Ella ile konuşmaya karar verdi . Sonuçta eski gelen notta ve bu notta Ella ile konuşmaları gerektiği söylenmişti . Koşarak oradan ayrıldığı Ella'yı aramaya koyuldu .
Begüm Sahra'yı sevdiği için acı çekiyor kelimesi onun kalbine hançer gibi batıyordu . Tek dayanağı Hilmicem vardı sadece ona sarılıyordu ona derdini anlatabiliyordu . Serenay'ın attığı kazıktan sonra kendine gelemiyordu . Kendi menfaati için en yakınını satmıştı .
"İyi misin Aşkım ?" Dedi Begüm .
"İi-iyiyim Begüm !" Dedi Hilmicem onun da tek düşündüğü şey içindeki ikilemdi . Ama kararlıydı Begüm'ün güçlü durması için yapmalıydı bunu .

#

Turabi Ella'yı bulduğunda derenin kenarına oturmuş taşlarla oynuyordu .
"Bacım biraz konuşabilir miyiz ?" Dedi Turabi .
"Buyur Turbo !"
"Şey bundan birkaç gün önce bize bir not geldi ve notta senin herşeyi bilip başına geldiği söylendi . Bana güvenebilirsin herkesten sır çıkar ama benden tık çıkmaz !" Dedi Turabi .
"Bu kadar kolay mı söylemiş beni ?"dedi Ella ileriye bakarak .
"Sana herşeyi anlatacağım !" Dedi Ella .

#

Aria , Serenay ve Berna Carlie 'nin yanına gidiyordu . Yeni bir not yeni bir tehlike .
"Abla yine bir not geldi !" Dedi Aria .
"Bu bizimle oyun felan mı oynuyor ?" Dedi Carlie notu alarak .
"Hain ?" Dedi şaşkında Carlie .
"Ben tahmin ediyorum ama !" Dedi Aria .
"Şşşşş Sırası değil ." Dedi Serenay .
"Yani hain var mıdır gerçekten aramızda . " dedi Berna .
" Bunların söylediği her şey doğrudur . Bilmeseler neden söylesinler Berna ? Sizi birbirine düşürmek istiyorlar ." Dedi Carlie .
"Başarıyorlar da !" Dedi Berna .
"Sizin öyle saf arkadaşlarınız olduğu sürece daha çok düşeriz birbirimize Berna !" Dedi Aria .
"Yeter ama ya konumuz bu mu ? " Dedi Serenay .
"Hala onu koruyorsun ."dedi Aria .
"Hiçte bile sadece konuşmayalım ."
"Tabii canım ."
"Eğer o Arkadaşlarınızdan birisi daha böyle birşey daha yaparsa bizim cezalarımıza katlanır ." Dedi Carlie .
"belki de kurban istiyorlar . Evet ya kurban istiyorlar . Bir kişi daha alacaklar ." Dedi Carlie .

#

Anıl ve Merve hala kavgalıydı . Merve sevgilisini korumadı diye Anıl'a büyük derece kızgın ve bu Yüzden onunla Konuşmayı kabul etmiyordu .
"Merve yakaladım seni !" Dedi Anıl .
"Bırak beni ! Git Serenayla dedikodumu yapın !"
"Merve saçmalama sadece bir konuda onları HAKLI gördüm . Bunun ilişkimizde ne alakası var ?"
"Çok alakası var . Sen sevgilini değil o küçük fareyi tuttun , arkadaşımıza yalancı diyen kızı tuttun , beni sevmiyorsun!" Dedi Merve elini yumruk yaparak .
"Tabii canım o Yüzden seninleyiz , o Yüzden sana aşığım , o Yüzden hala yanındayım yeter be yeter çok sıkıyoeürsun beni ! Ne istiyorsun ? Köpek gibi Peşinde dolanmamış mı ? Ya da fikirlerimle değil senin fikirlerinle yaşamayı mı ?!"
"Sen benimle böyle konuşamazsın !"
"Doğru ben senin köpeğininim !" Dedi Anıl .
"Anıl yeter ya yeter !" Dedi Merve Ağlayarak .
"Seni seviyorum ama sen beni sevmiyorsun Merve sen beni hiç sevmedin !" Dedi Anıl ve Koşarak uzaklaştı .

#

Hilmicem ayrılmak istediğini veya zorunda kaldığını nasıl söyleyeceğini düşünüyordu.
"Ya Hilmi hani hiçbir şey saklamayacaktık biz birbirimizden !" Dedi Begüm .
"Ee saklamıyorum ki ." Dedi Hilmi .
"Sakallarında oynuyorsun yalan söylüyorsun ." Dedi Begüm gülerek .
"Ben sevgilinim herseyini biliyorum senin !"
"Begüm ben seni sevmiyorum ." Dedi Hilmicem . Ama hiç beklemediği birşeyle karşılaştı .
"Dd-doğru düzgün şaka yap ya hiç inandırıcı değil !" Dedi gülerek . Onun gülüşünü izlerken Hilmi de gülmeye başladı . Ona sırıl sıklam Aşıkken sevmediği söyleyemezdi bu ancak bir ihanetle biterdi . Turabi'nin dediklerini yapmaktan başka şansı yoktu .
"Seni çok seviyorum Hilmi ya !"
"Bende bende seni seviyorum Hayatımız Aşkı !" Dedi Ela Gözlerine bakarak . Belki bu yaptıklarından sonra bir daha asla parlamayacak Ela gözlerine .

#

"Ella neyi itiraf edeceksin ?" Dedi Turabi .
"Sakın korkma ama !"
"Tamam neyi itiraf edeceksin ?"
"Turabi ben David'in kızıyım !" Dedi Ella .

Nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum . ☺️
Multi : David

Survivor all star  tehlikenin  içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin