Am ajuns mai repede la scoala decat ma asteptam,cand sa intru pe usa dau peste...Josh.Era imbracat in acelasi hanorac ,purtand gluga peste cap.
-Scuze,de data asta e vina mea..
-Nu-i nimic,macar n-am mai cazut ca data trecuta facandu-mi julitura la cot..
-Da..imi pare rau si pentru aia..
-Ok ..pai eu trebuie sa merg la ore am prima ore mate..si am un test important.
-Poate ne vedem dupa ora?Adica daca vrei...
-Sigur de ce nu .
Ok..asta a fost ciudat si-a cerut scuze pentru tot si acum vrea sa ne vedem dupa ora?Cred ca ieri cand am cazut m-am lovit la cap.Ajung in clasa si sunt intampinata de Mihai care m-a ajutat sa invat pentru test...in tot timpul asta Selena vorbea cu iubitul ei prin mesaje,iar Kristal dormea..tipic lenesa clasei =)).Ma gandeam la ce ar vrea sa-mi spuna Josh dupa ora...dar de ce ma gandesc atata..hmm..
-Hei,esti atenta sau ce faci?spune Mihai super enervat.
-Ah..da da sunt.
-Mie nu mi se pare ca esti..si nu cred ca vrei o nota proasta.?!
-Nu,nu vreau.Merci incodata ca ma ajuti!
-N-ai pentru ce.
........
Se termina ora intr-un final si ies din clasa..testul a fost greu ,ma gandeam la ce am gresit...cand desigur ma impiedic"impiedicata de mine'' ..in timp ce asteptam sa fac cunostinta cu podeaua,ma simt prinsa din nou de acele doua maini puternice ale lui Josh.
-Cum se face ca mereu esti prin preajma sa ma salvezi?spun eu oarecum rusinata.
-Pai...ce nu-ti place ca te-am prins,sau vroiai sa-ti mai faci alta julitura?
-Am..nu,adica da imi placi,adica ...imi place ca mai prins,dar..
Atunci ma intrerupt cu un mic sarut,buzele lui erau moi si pufoase.Dar magia se termina cand apare Radu sa-mi spuna ca mai avem un test la franceza.La naiba cu franceaza..!!
-Pe bune....off chear tebuie sa vin?spun eu sacaita.
-Da ,daca nu vrei absenta,sau nota proasta.
-Ok ,ok mai lasa-ma un minut.
-Se pare ca-ti place in compania mea! spuse el cu un zambet pervers
-Hm..sti ceva mai bine ma duc sa invat...Dar nici n-am terminat bine propozitia ca m-a tras spre el si m-a pupat din nou.Ok..ce a fost asta,nu ca nu mi-ar fi placut putin! spun si eu tot cu un zambet pervers.
-Rose,vorbesti prea mult ...deci ne vedem dupa scoala?intrebase el in timp ce se indeparta usor.
-Poate da ,poate nu.Unde ma vei duce?
-Surpriza!Daca vrei sa afli vei veni.
Normal ca voi veni..lojic curiozitatea mea e prea mare..plus de asta e asa dragut.
dupa 2 ore, Josh pov
Am mers pana acasa..se facuse ora 2 deci trebuia sa ma pregatesc pentru intalnirea cu ea.Mi-am facut dus,mi-am pus un tricou alb si niste blugi negri..parul putin ciufulit ,nu aveam ce-i face..Abia asteptam sa o vad..buzele ei sunt asa rosii si moi,e diferita ca celelalte fete pe care le-am cunoscut..este o fire copilaroasa,dar sa nu o superi ca altfel s-a zis cu prietenia dintre voi.
Este ora 5..o astept in fata liceului,cand o vad imediat ca apare...avea niste colanti negrii,adidasi si un tricou alb care ii trecea peste cur,iar parul lasat desfacut cu o banderola pe cap.O sorbeam din priviri.Am mers la un restaurant unde am mancat niste paste si am vorbit despre familiile noastre ..dupa care am mers intr-un magazin unde si-a cumparat ea o geanta,iar eu i-am luat o bratara care se vedea pe fata ei ca-i placea mult.
Gata era ora 7:30 era timpul pentru surpriza! Amandoi am fost tacuti tot drumul asta.Am dus-o pe o plaja,unde i-am oferit un buchet de trandafiri rosii .
Rose pov,
Era perfect,m-a dus pe o plaja unde soarele cobora usor ,usor in mare si mi-a oferit un buchet de trandafiri rosii sangeriu,erau minunati.Nu m-am putut abtine si l-am luat de gat sarutandu-l si muscandu-l de buza de jos.
-Ok asta pentru ce a fost,adica eu n-am spus nimic..
-Stiu,ce te-a deranjat?
-Nu ..dar mi-ar fi placut sa ma musti mai mult.=))
-A da? stai sa vezi ce-ti fac perversule.! ma aplec catre apa si il ud tot,dar acesta nu se lasa invins asa ca ma ia pe sus si ma baga cu totul in apa,amndoi fiind la fel de uzi.
-A meritat sa ma uzi?
-Sa fiu sincera arati mai bine ud! :3 Abdomenul i se vedea prin tricou,era asa bine lucrat..
-Hei frumoaso,s-a facut c-am tarziu ,vrei sa mergem la mine ..este mai aproape ,tu esti uda si nu te las singura seara pe strada.
-Bine.Da e adevarat cand l-am auzit ca ma invita acasa la el eram in extaz,si faptul ca vroia sa ma protejeze il adoram...Am ajuns la o casa nu foarte mare,era singur acasa mi-a dat niste haine de la sora lui care am inteles ca era plecata in vacanta cu iubitul ei.
-Deci..sper sa nu te superi,dar in noaptea asta vom dormi in aceeasi camera.:3 spune oare cum super fericit.
-Daca spui tu...dar ai grija poate vei primi picioare peste fata =))
Eu stateam pe pat,iar el se indreapta catre mine,nemaiavand tricou pe el si era in niste pantaloni scurti albastri,iar eu eram imbracata doar cu un tricou foarte lung pana la genunchi si negru.Se puse peste mine,ma saruta pe frunte,pe buze,dupa care era la gatul meu,era asa placut,pacat ca dupa s-a ridicat.
-Scuze..
-Pentru?Treci aici si continua!!ok,ok v-am spus ca sunt o perversa mica , n-am ce face..
-Daca asa spune printesa...
Dupa care se aseza langa mine in pat,tinandu-ne toata seara in brate si sarutandu-ne.Se facu dimineata,era sambata deci nu-mi suna alarma de la telefon,dar in schimbul ei am primit o pasare pe care vroiam sa o omor ..Ma ridic usor si vad ca sunt singura in camera..ma duc sa fac un dus ..dupa care observ ca hainele mele sau uscat si de ele era agatat un bilet pe care scria"Scuze,dar n-am putut sa te trezesc dormeai asa de frumos,eu am putina treaba,am vorbit cu ai tai si au spus ca au putina treaba si poti ramane in acesta zi la mine..asa ca avem o gramada de timp la dispozitie..sa ai grija de tine pana ma intorc,ti-am lasat micul dejun in sufragerie ,..pupici Josh"
Ce frumos...ma indrept catre sufragerie,gasesc o dara mare de patale de trandafiri pe jos si pe canapea..ma asez si observ un trandafir rosu-aprins ce avea un bilet prins de el pe care scria
"m-ai facut foarte fericit ieri si-ti multumesc"..era super dragut..mi-a facut clatite cu ciocolata,nuca si banana, cu caramel pe deasupra si suc de fructe..a fost delicios...Abia asteptam sa se intoarca sa-l iau in brate si sa-l sarut.
CITEȘTI
Dragoste de vampir
VampirgeschichtenIn aceasta carte este vorba despre o fata de 17 ani numita Rose..care ajunge la un liceu din America,unde isi face buni prieteni..si se indragosteste de un baiat misterios......sper sa va placa :*