İlk Karşılaşma

88 8 5
                                    

Sadece mutlu olmak.Sadece bunu istiyorum.Biraz sevseniz beni, biraz sarılsanız bile yeter.Annem, babamla bizi terkettikten sonra babamla çok yalnız kaldık.Sevgiye çok ihtiyaç duyduk, bazende annemin yemeklerine...Neden bunu söylüyorum ki?"anne"onu çok seviyordum ve onunla mutluyduk.Ama artık olan oldu.Babamla yalnızız.Babam hiç kimseyle ilişki yasamak istemiyor (ne kadar ısrar etsemde).Annemi çok seviyordu benim gibi.Ama o gitti.Herşey o gece oldu.Kavga ediyorlardı.Çok korkmuştum.Ayrılacaklar diye çok korkmuştum.Oda oldu zaten.Babama çok üzülüyorum, kendime hiç değil..
Biraz nefes almaya ihtiyacım var.Biraz dısarı çıkmak, mutlu olmak veya yeni bir aşk.Neden olmasın ki?Ahh hayır kendime bunu sormaktan bıktım.Bunu kendime yapmamalıyım.Her zaman babamı düşünmeliyim.O çok üzgün.Tamam her neyse hadi artık dısarı çıkayım.Ayakkabılarımı giydim ve çıktım.Dısarıda küçük küçük çocuklar ip atlıyorlardı.Ayy unuttum kendimden bahsetmeyi.Ben Zeynep.Babamın adıda Ahmet.Şu anda hiç arkadaşım yok yani vardı ama onlarla artık görüsmek istemiyorum.Annemden hiç bahsetmemeliyim bence.Ona bi sevgi duyuyorum, mutluluk duyuyorum ama çok derinde.Yani kalbime gömdüm onu.Ama onu hala seviyorum.Sevmeyede devam edeceğim.Evet, dısarı çıkıyordum değil mi?Evet dısarı çıkıyordum.Şu Anda sonbahar ,en sevdiğim.Kuruyan yaprakların üzerine basmayı çok seviyorum.Mutlu oluyorum en azından.Dışarı çıktım.Biraz yürümeye karar verdim.Yürüyorum..Ağaçtan sesler duymaya başladım.O ağacın altından geçerken üzerime ağaç yaprakları düşmeye başlamıstı.Yukarıya baktım ve üzerime birinin düstüğünü gördüm.Bi baktım üzerimde biri var.Bakıstık önce gülümsedi bana.Bi 5 sn sonra filan ayağa kalktı ve benden özür diledidiğini söyledi.Mutluydum.Biri benden özür dilemişti.Elimi tuttu ve beni yerden kaldırdı.Biraz sinirlenmiştim tabiki.Ama kim sinirlenmezdi ki?Üzerinize bir kişinin atladığını düşünsenize.Yere düşüyorsunuz ve saçlarınız berbat oluyor.Eve gidip saçlarımı yıkamam gerekecekti ama onu sevmiştim yani öyle değil yani nasıl anlatsam biraz karışık boşverin çok sama oldu.Pardonn.Ayağ kalktım ve ona sen ağcın tepesinde ne yapıyordun diye sordum.Bana ağaçları çok sediğini ve ağac tepelerinde oturmanın onu mutlu ettiğini söyledi.Bana adımı sordu ve cevap verdim.Ben sordum ve adını söyledi:"Mert".Tanıştığıma memnun olduğumu söyledim ve orad0a daha fazla durmadan eve hızlıca yürüdüm.

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin