Justin
Ráno jsem se probudil na hlásek Madison. ,,Tati, tati" třásla se mnou. Otevřel jsem oči a podíval se na ní ,,Co potřebuješ?" zeptal jsem se a sedl si. ,,Půjdeme za maminkou?" zeptala se ,,Dobře zlato ale nebude s tebou mluvit ani se hýbat" řekl jsem a smutně se usmál. ,,Já vím babička to žikala" řekla a já přikývl ,,Tak chceš?" zeptal jsem se a ona přikývl. Zvedl jsem se a vytáhl jí oblečení. Sundal jsem jí pyžamové tričko a kalhoty a oblíkl jí kalhotky a sukni a ještě tílko. Na sebe jsem si hodil tričko a kraťasy vlasy jsem si dal nahoru. Vzal jsem Maddie na ruce a šel sní dolů ,,Jdete do nemocnice?" zeptala se mamka a já přikývl a napil se kafe. Vyšli jsme ven a já připoutal Madison a šel si sednout na místo řidiče. ,,Pustíš se?" zeptala se potichu a já přikývl a pustil to. Zrovna tam bylo Die in your arms. Přepnul jsem to na boyfriend. Dojeli jsme do nemocnice a já s Madison vylezl. Byli tam papz ,,Justine jdete za Bellou?" ,,Umírá?" ,,Je vám líto Madison že nemá mámu?" zeptal se někdo a já zastavil. Položil jsem Madison a šel k němu ,,Madison má mámu a vždy jí mít bude. Ona se probudí a není to že nemá mámu takže tohle už nikdy neříkejte" řekl jsem a vzal ho za límec ,,Dobře" řekl a já ho pustil vzal Maddie za ruku a šel dovnitř. Když jsme šli kolem recepce tak tak recepční koukala na Madison ,,Máte roztomilou dceru" řekla a já se usmál a přikývl. Došli jsme k jejímu pokoji. Vydechl jsem a otevřel dveře. Madison se rozeběhla k posteli kde ležela Bell. ,,Mami vstávej plosím maminko" řekla a třásla sní panebože. Chci brečet ale nechci před ní. ,,Zlato to ti nepomůže nedělej to" řekl jsem a ona si povzdechla a vzlykla. Posadil jsem se na stoličku co tam byla a malou si dal na klín. Objal jsem jí a koukal na Bellu. ,,Já chci aby byla tady" zašeptala ,,Neboj zlato musíme se dočkat" řekl jsem a políbil jí do vlasů. Madison začala brečet ještě víc. Slezla z mýho klína a šla na druhou stranu a objala jí. Zvedl jsem se ,,Zlato zůstaneš tu chvíli?" zeptal jsem se a ona přikývla. Vylezl jsem na chodbu a vzal telefon a zavolal mamce. ,,Mami?" řekl jsem když to zvedla začal jsem brečet ,,Co se děje Justine?" zeptala se vyděšeně ,,Já to nezvládnu můžeš prosimtě přijet pro Madison ona tady brečí a já tu chci být s Bell sám" řekl jsem ,,Jasně zrovna jedu z obchodu budu tam za pět minut" řekla a típla to. ,,Zlato?" zeptal jsem se a šel kní podívala se na mě měla napuchlé očíčka ,,Pojedeš s babičkou domů ano? Já pak přijdu domů večer ano?" řekl jsem a ona přikývla. Vzal jsem jí na ruce a šel sní ven z nemocnice přijelo tam auto mamky. Madison se rozeběhla do auta a mamka jí připoutala potom mě objala. ,,Neudělej pitomost" zašeptala mi do ucha a já přikývl a šel zase do jejího pokoje hned jsem se rozbrečel. ,,Lásko víš jaký je to těžký bez tebe usínat a bez tebe se probouzet? Já tě tu potřebuju nevím co budu dělat až to bude třeba měsíc já na nic nemám náladu. Maddie pláče pořád že tě tu chce je to těžký. Včera jsem v šatníku našel nějaké písničky. Nikdy si mi neřekla že umíš skládat vím že zpíváš ale už dlouho jsem tě neslyšel. Scooter připravil smlouvu chce aby si se dostala do showbiznisu jako já mě by to nevadilo ale nevím jak ty. Chci slyšet tvůj krásný hlas. Prosím lásko nenech nás třeba čekat rok" řekl jsem a jemně jí políbil na její suché a ledové rty. Doufal jsem že mi polibek oplatí ale jsem moc naivní. Sednul jsem si a něco jí řikal.
Bella (ještě když jí srazilo auto)
Cítila jsem nějakou ránu a pak jsem viděla už jenom vzpomínky.
Narození, jeden rok, tři roky- začala jsem tancovat, chci se stát profesionální tanečnicí, poprvé na podiu před školkou, první školní den, první jednička :3 , první pětka :( , 10 narozeniny, druhý stupeň, Jenom já a Patrick (její ex přítel), nejsem panna, Objevení One time, Můj idol je Justin Bieber, Přihláška na střední, Moje vysněná taneční škola, Maturita-úspěšná, vlastní studio, Lístky na koncert, Konečně!, OLLG, číslo od Justina, pláž, konkurz, Believe tour, láska s Justinem, První vystoupení, dítě, Ellen,hádka,usmíření, Narození Madison, Tour, Konec tour, tři roky Madison, předávání cen, Maleficent,Zasnoubení, Ellen s Justinem a Maddie, Starbucks...
Zrovna teď se nacházím v nějakém černém tunelu a slyším hlasy. Vidím světlo jdu za tím. Dojdu ke zlaté bráně co to je jsem mrtvá? Brána se otevře a já vstoupím v dálce vidím nějakou osobu běžím kní ona se otočí ,,Moly?" řekla jsem tak to nechápu (Moly je její sestra) ,,Ahoj ségra" řekla ,,Co tu děláš ty si mrtvá?" zeptala jsem se ,,Ne ale jsem tvůj strážný anděl já normálně žiju ale jsem tvůj anděl" řekla ,,Wow a žiju já?" zeptala jsem se ,,Jo ale spíš si v komatu a budeš tam 7 měsíců" řekla ,,Cože?" zařvala jsem ,,Ano je mi to líto ale takhle to nařídil ten nejvyšší ale pak budeš zdravá" řekla ,,A co Justin a Madison" řekla jsem potichu. Najednou jsme se ukázali v nemocničním pokoji. Ležela jsem tam já a vedle mě seděl Justin ,,Už je to dva dny dnes tu byla Madison ale Justin to nezvládl takže jí poslal domů" řekla ,,Dva dny to už je to dva dny?" zeptala jsem se ,,Jo" vydechla. ,,Vždy když budeš chtít můžeš se na něj dívat" řekla a já přikývla.
Justin
Vyšel jsem z nemocnice a jel do baru. Tam jsem si vzal flašku vodky a vypil jí. Začal jsem tancovat připlácla se na mě jedna bloncka. Hned jsem jí odstrčil a šel k baru vzal jsem si druhou už jsem byl trochu v náladičce. Začal jsem barmanovi vyprávět všechno možný. Vyšel jsem ven a začal řvát ,,Bello vrať se mi prosím!" řval jsem jako smyslu zbavený. Najednou mě někdo vzal pod rameny byl to Fredo ,,Fredíku co tu děláš?" zeptal jsem se ,,Ty blázne" řekl a hodil mě do auta. Rozjeli jsme se a já pořád mluvil o Bell. Dojeli jsme k mamce a já se před jeho autem pozvracel ,,Ty si strašnej Justine!" zařval Fredo a zavedl mě k domu otevřela mamka nevinně jsem se na ní usmál. Zakroutila hlavou a vzala mě z druhé strany a šla nahoru i s Fredem. Položila mě do postele v pokoji pro hosty a já se smál. Fredo odešel ,,Já jí tak miluju" řekl jsem a začali mi téct slzy ,,Spi" řekla pohladila mě po tváři a já hned usnul
Bella (jedna věta)
,,Justine co si to udělal?" zeptala jsem se sama sebe a pokroutila nad ním oči takhle se to vždy snaží vyřešit že se opije.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...