Değmezsin

569 48 10
                                    

Nisan:Sinan
Sinan:Nisan
Asuman:Sinan Hocam, Nisan Hocam hastanız uyandı.
Nisan:Hocam?
Sinan:Nisan Hocam?
Asuman:Sinan Hocam, Nisan
Hocam sizin asistanız.Yeni gelicek olan 2 doktordan biri.
Can:Artık bu hoca-asistan muhabbeti bittiyse Selin'in yanına gidelim mi?
Nisan:Bencede
Dördü birlikte Selin'in odasına gitti.Sinan dışarı çıktı.Soyunma odasına giderek önlüğünü giydi.Nisan da zar zor toparlanıp önlüğünü giymeye gitti.İkisi de aynı anda çıktılar odadan.Ve çarpıştılar.
Nisan:Değmezsin ağlamaya.
Sinan:Ne diyorsun Nisan?
Nisan:Sen özür dilemeyi becerebiliyor olsaydın şimdi çok mutlu olurduk.
Sinan:Nisan ben çok üzgünüm.
Müziği başlatın.
Nisan:Sinan ben seni herkesten herşeyden çok sevdim.Ama sen bana güvenmedin, inanmadın.Ben sana bu kadar aşıkken seni bu kadar çok seviyorken sen beni bırakıp gittin.Ben sana o kadar bağlandım ki sanki sen olmazsan nefes alamıcakmışım gibi.Ama artık bitti herşey gibi bu da bitti.Senden vazgeçtim.
Nisan arkasını dönüp gider.Son bi kez Sinan'a bakar.Ağlamamak için zor tutuyordur kendini.
Sinan:Ben seni ne kadar üzmüşüm.
#SelininOdası
Can:Selin iyi misin?
Selin:İyiyim.
Can:Ben sana bi şey dicem.
Selin:Söyle.
Can:Ben seni çok seviyorum.
Selin:Can bak ben seni çok seviyorum. Ama olmaz.Sen sırf bu durum için söylüyorsun.
Can:Aşk herşeyi affeder. Evet hatalarımız var.Çok kırdık birbirimizi ama çok seviyoruz demi?
Selin:Aşk herşeyi affeder. Çok seviyoruz ama ben sana hala kırgınım.
Can:Selin seni çok ama çok seviyorum.
Selin:Ben de seni çok seviyorum.
Canla Selin barışır.Sinan ise Nisan'ın dediği sözlerden sonra elini duvara geçirir.Elini sarmaya giderken acile hasta gelir.Hastayla ilgilenmeye başlar o sırada Nisan gelir. Nisan Sinan'ın elini farkeder.Ama bi şey sormaz.Sinan bu duruma bayaa bozulur.
Sinan:Evet.Nisan Hanım hastamızın neyi var?
Nisan:Kalbe giden 2 damar tıkanmış.
Sinan:Peki napılmalı?
Nisan:İlk önce tedbir amaçlı bi kaç test yapılmalı.Daha sonra ona göre tedaviye başlarız.
Sinan:Tamam o zaman. Ali Bey hemşireler sizinle ilgilenicek.
Ali:Teşekkür ederim.
Sinan:Ne demek görevimiz.
Nisan ile Sinan odadan çıkar.
Nisan:Hocam sorun olmazsa ben bi Can'a bakıyım.
Sinan:Tabii.
Nisan Can'ın yanına gider.Canla Selin o küçücük yatağa yatıp uyumuşlar.Nisan'ın aklına 2 yıl önceki anı geldi.
#FlashBack
Nisanla Sinan o zamanlar sevgili.Malik ile Yıldız'ın düğünden sonra yaptığı bir kutlamaya gittiler.Nisan kutlamada hiç oturmadığı için çok yorulmuştur.Kutlama bittikten sonra arabada uyuyakalmış.Sinan onu uyandırmaya kıyamamış ve kendi evine getirip koltuğa yatırmış.
Sinan:Nisan nisan.
Nisan:Hıı
Sinan:Nisancım hadi kalk bak böyle yatılmaz.
Nisan:Hayır kalkmıcam.İşe gitmek istemiyorum.
Sinan:İşe gitmiceksin zaten.
Nisan:Hayır.
Sinan tam kalkıcekken Nisan onu engeller.
Nisan:Sen de gitme bırakma beni.
Sinan:Bırakmıcam seni.
Nisanla Sinan o küçücük yatağa bi şekilde sığıp yattılar.Sabah uyandıklarında birbirine sarılmış bi vaziyette uyanırlar.
#FlashBackSon
Sinan Nisan'ın arkasından dokunur.
Nisan:Off ödüm koptu.
Sinan:Sen kutlamanın olduğu günü mü hatırladın?
Nisan:Evet.O zaman ne kadar mutluyduk.Şimdi ki halimize bak?

Sinan:Nisan ben
Asuman:Hocam 60-65 yaşlarında bi teyze geldi.Kalp krizi geçirmiş.
Sinan:Şimdi nerede?
Asuman:5 numaralı odada.
Nisan, Sinan ve Asuman hastanın yanına gider.
Nisan:Anne?

Aşkın YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin